Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
gedaan!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Jas, zou ik de tuca tuca mogen proberen?
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Je hebt mail terug.

Sun lover je mag me mailen: **********************
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Jas, ik heb je gemaild.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Je hebt ook mail terug.
quote:Sun lover schreef op 12 januari 2011 @ 11:11:

Ik ben erg enthousiast over de de dingen die ik gekocht heb. Alleen de emotibombs vind ik niet bijzonder. Die ga ik niet weer kopen. De zepen vind ik echt fijn om te gebruiken. Dat had ik van te voren niet verwacht. Inmiddels groeit mijn lijstje met dingen die ik de volgende keer wil kopen: Buffy en Dreamcream. En er zal vast nog wel meer bijkomen.

Nee, die emotibombs zijn echt onzin voor veel geld.

DreamCream vind ik echt fantastisch!!
Ik ben al lange tijd enthousiast over Buffy. Alleen moet je na gebruik wel uitkijken dat je niet uitglijdt.
Morgen krijg ik Buffy, ben erg benieuwd!

Sallie: Ik heb je e-mail adres nu helemaal gemist..

Heb iig flesjes gevonden die door de brievenbus kunnen ;)
En ik heb weer iets voor op mijn lijstje. Ik wil de Wiccy Magic Muscles. ik heb vaak last van mijn nek en schouders. Lijkt mij erg fijn.

En voor de leden van het Lush forum. Duurde het bij jullie ook zo lang voor je aanvraag goedgekeurd werd?
Iemand belang bij de solid perfume Orange Blossom? Heb 'm besteld maar vind 'm niet lekker. Ik neem genoegen met verzendkosten, laat maar weten.

De rest hou ik zelf!
@ Sun lover-----------------------> Het duurt inderdaad wel wat lang op het Lush forum voordat je toestemming krijgt. Heb geduld, komt goed!
@ Jas. Ruikt Lust naar de Godiva shampoobar? Want daar ben ik helemaal weg van. Zo ja, als zicht niemand meld voor de Lust, zou ik die dan ook mogen? (hebberig he? )
quote:groenoogje1962 schreef op 12 januari 2011 @ 23:24:

@ Sun lover-----------------------> Het duurt inderdaad wel wat lang op het Lush forum voordat je toestemming krijgt. Heb geduld, komt goed!Oke. Geduld is niet mijn sterkste kant helaas . Ik begon al te twijfelen over mijn emailadres. Misschien te spammig of zo. Maar dan wacht ik nog even af.
Geen idee of het dezelfde geur is, weet ik echt niet. Misschien staat het ergens?

Oh en ik vind het prima dan stop ik de lust bij de tuca tuca in en de imogen rose bij de orange blossom van infojunk.
anoniem_47206 wijzigde dit bericht op 12-01-2011 23:31
Reden: taaltechnische ramp
% gewijzigd
Op het Lush forum staat dat het als Godiva en Flying fox ruikt.

En ik was mijn haar nu vaker omdat ik de Godiva zo heerlijk vind ruiken. Erg fijn dat je die mee wilt sturen .
Ik heb trouwens maar 1 of 2 van de parfums 1x gebruikt, de anderen zijn ongebruikt omdat er rozengeur in zit en ik er allergisch voor ben.

Het zijn dus niet de solid dingen maar deze:

nieuwe poging ;-), voor een overzichtje klik hier

Bovenin zit een klein soort rollertje met piepkleine gaatjes, erg handig.
Handig om een geur te proberen.
Sorry de link werkte niet, nu wel.
quote:Sun lover schreef op 12 januari 2011 @ 23:28:

[...]

Oke. Geduld is niet mijn sterkste kant helaas . Ik begon al te twijfelen over mijn emailadres. Misschien te spammig of zo. Maar dan wacht ik nog even af.Ik heb volgens mij nog steeds geen bevestiging gekregen.. Maar kan er wel gewoon op. Na 2 dagen was ik het wachten op de mail zat en heb ik het gewoon geprobeerd en kon ik gewoon inloggen!
Ik wacht al een paar dagen en heb al een paar keer op stuur activatie email geklikt.

Maar helaas, inloggen kan nog steeds niet. Jammer hoor.

Maar ook iets positiefs. Ik kwam er net achter dat ik nog 2 bonnen met 10% korting heb liggen. Dus ik denk dat de kans er zomaar inzit dat ik vandaag nog weer richting Lush ga
quote:Sun lover schreef op 13 januari 2011 @ 11:57:

Ik kwam er net achter dat ik nog 2 bonnen met 10% korting heb liggen. Dus ik denk dat de kans er zomaar inzit dat ik vandaag nog weer richting Lush ga Ja, die zijn handig! Zit ook achterop het boekje dat je in een zo'n verpakt cadeautje krijgt.
Kan ik hier iemand gelukkig maken met chox away?
Ik ben geweest:

Mijn score: 2 x buffy

2 x wiccky magic muscles

1 x helping hands

1 x it's raining men

1x flying fox

1 x It started with a kiss

1 x een lekker stukje Miranda zeep voor mijn schoonzusje

een hangding voor mijn Lush-spulletjes

De dreamcream was op, maar gelukkig kreeg ik een flinke proef mee

Ik kreeg er 3 tasjes bij.

3 x Glogg

3 x the joy of jelly

1 grote fles happy hippy

1 grote fles Daddy O

1 grote fles Veganese

Ik mag niet klagen dus.
Wat is Chox Away?

It started with a kiss is die lipscrub, toch?

Sorry, ik kan het uit zelfbescherming helaas niet opzoeken op de site.

Wat een geluk dat je zoveel erbij kreeg!!
It started with a kiss is een lipbalm met een rode kleur.

Ik mag van mezelf ook voorlopig niks meer kopen.

Alleen de dream cream. Over 2 weken zou die weer in de winkel aankomen.

En ik mag echt blij zijn met wat ik er allemaal bij kreeg. Ik had echt niet verwacht dat ze nog tasjes weg zouden geven.
sun.lover wijzigde dit bericht op 13-01-2011 17:08
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven