Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Anders neem je toch het kasteel wat je het leukste vindt en dan een losse draak erbij? Deze bijvoorbeeld:

Kokos, fijn dat Lianne zo heeft genoten! En lekker dat Tim het zo naar z'n zin heeft!
Oeeee Bam ik zou voor de grote drakenburcht van Playmobil gaan, die is cool!
Die draak heeft Ceetje, hij is superleuk!
Ha Kokos, hun buikjes dus lekker rondgesmikkeld op het feestje van Lianne
ohh heb je die draken ook los?
Yep, die rode. http://www.fokkido.com/Pl ... e-draak/nl/product/17495/
Klinkt als een geslaagd feestje Kokos, leuk!
ohh star de popcornbekers zijn binnen. echt leuk!!

ze zijn wel wat groot ondanks dat ze klein zijn. dus als ik die helemaal vul krijgt Juf een rolberoerte denk ik
ah cool, goeie optie idd. Maar eerst eens hier in de winkels kijken. zie je het toch beter dan online.
Ik loop een 'beetje' achter, door alle feestjes hier, maar hierbij :

Enka en Compu, nog gefeliciteerd met T. en CG.

Compu, je hebt wel goed gehandeld met die Heimlich greep. Maar inderdaad schrikken.

Juud, nog gefeliciteerd met M.

Jin, jeetje het zit jongste niet mee. voor jullie allemaal. Shit, poezenallergie. Niet leuk! En nog een berkenallergie. Balen. M. heeft berkenallergie. Dat merkt hij vooral op zijn ogen; jeuk en tranen.

Wij hebben allergene hoezen over de matrassen, dekbedden en kussens. Werkt voor mij perfekt, maar is tegen huisstofmijt voor mij.

Kaartje voor je jongste; graag gedaan hoor! Voor je oudste is onderweg.

Mamax, je oudste heeft het ook goed te pakken gehad. Wat sneu.

Wat super dat je bent aangenomen, gefeliciteerd!

Enka, knap van L. op het potje

Hel, shit, dat is balen van je fiets. Van mij is ook ooit een fiets gejat, dan sta je echt raar te kijken. Ik begon te twijfelen of ik het wel echt in het fietsenrek had gezet.

Naat, hoi! Met mij gaat het prima, lief dat je het vraagt.

Wat leuk voor je vriendin!

Amaal, ik herhaal altijd de woorden als Lianne woorden gebruik dit ik niet goed keur. In jouw geval dus:"Piemel in je kont? Van wie heb je dat?" Bij Lianne kan ik wel duidelijk maken dat ik het niet wil.

Bridges, dat klinkt als een geslaagde dag; naar Sesamstraat.

Sterkte met de buien van oudste.

Mal, nog nooit van gehoord, een presentatiepakje ....wie dat heeft bedacht

Bam, rietjes van een meter. Wat leuk!

Suus, ik moet wel lachen om je berichtje van je IPhone, die trekt dat inderdaad niet

Star, hoe gaat het bij jullie?

Ha, ha, Tim roept iedere keer:"Tim naar peutuhpeelsaal" En ik zeg:"Nee, vandaag niet"

Tim:"Moguhogent?"

Kokos, wat een gezellig feestje! Wat fijn dat T. naar je ouders kon. Lianne heeft vast genoten! Leuk dat verstoppen, vindt oudste ook zo leuk. Wat heerlijk dat T. het zo leuk heeft op de psz. Fijn!

Bam, wat goed dat je nu een cadeau voor ogen hebt! En een heel erg leuk cadeau, super!
Zo, naar de kinderarts geweest. Nu nog een allergoloog zoeken. Kind heeft dus een forse kattenallergie, berken maar ook eiwit. En dat is geloof ik een lastige, zit in heel veel voeding. Nou ja, maar eens verder spitten.

Help, jullie advies graag.

Zit een beetje met het feestje van oudste. Vanaf zaterdag is het niet meer besmettelijk. Hij moet tien dagen antibiotica. Wat zouden jullie doen.

Feestje gewoon laten doorgaan, het met de ouders overleggen of verplaatsen? Hem kennende bokt hij zich de dag wel door, maar ja wat is wijsheid he? Nu is mijn moeder er om te helpen....
Bam, fijn dat de koorts zo gezakt is.

Mal, hoe gaat het met je rug?

Compu, wat goed dat je naar de arts gaat voor cg. Laat ze het maar uitzoeken. Ineens kom je op een punt he. Zo van: stampvoet en nu actie want de emmer is vol.
En die klierige klier van hem? Eiwitten, moet hij die dan helemaal schrappen?

Ik zou voor feestje door laten gaan kiezen dan, zeker als je moeder erbij is. Er zijn geen hele kleine babies en zwangere vrouwen in de buurt?
Klier valt volgens mij mee wat ik zo las, ik weet dus niet of hij die eiwitten helemaal moet schrappen. Wil ik wel doen, maar wel als het moet, niet "zo maar". Ik ga eens rondvragen voor een allergoloog die dat rapport kan uitleggen en tips kan geven.

Geen babies, wel kinderen met babies als broertje of zusje. Zwangeren niet dat ik weet. Lastig.
Zeker lastig, allebei de dingen wel.
Door laten gaan Jin. Het is niet meer besmettelijk, je hebt hulp. Hè balen, eiwitten ook. Lastig...

Kokos: klinkt leuk! Fijn dat Tim het naar zijn izn heeft daar!

Bam: gaaf dat grote kasteel! Haha die Juul met zijn lijst opeens, leuk!

Hmmm dame hier is ook al bijna jarig. Maar eens nadenken over cadeau. Even leuke fiets uitzoeken....
Ik neig ook naar door laten gaan. Hoop alleen dat ie jongste niet heeft aangestoken en het dan nog besmettelijk is en dat het niet te vermoeiend is voor hem. Nou ja, we zullen zien. Er belde net al een moeder en die vond het geen probleem.
goodevening ladies!

Zó ik moet heel veel teruglezen, ik ga een poging doen. Hier de afgelopen weken heerlijk genoten van de vakantie, de verjaardag en voorbereidingspret van het feestje van Sjors en een doorslapende Sjimmie! Vooral dat laatste is erg fijn!

Nu alle drukte weer voorbij en weer rust in de tent, ook wel fijn.

Bedankt voor de felicaties voor Sjors. We hebben het erg leuk gehad, hij is flink verwend en zijn feestje in de gymzaal was ook erg gezellig. Gister was zijn kinderfeestje en 's morgens belde de goochelaar dat hij ziek was . Dus daar ging ons goochelfeestje... Dus maar gauw de gymzaal gereserveerd en daar met de hele bups naar toe geweest, daarna frietjes. Voordat we gingen hebben we cakejes versierd en cadeautjes verstopt. Sjors was alleen zo vol spanning dat hij in de gymzaal veel gehuild heeft, alles was ineens niet eerlijk, arm schaap, valt ook niet mee om 5 te worden. Het goochelfeestje schuiven we nu maar op naar volgend jaar, ben ik nu alvast klaar .

Zo nu teruglezen...
Ohh Je had een goochelaar gehuurd, ik dacht dat jezelf wat in elkaar zou flansen... mooi op tijd is hij met afbellen... ben je dan mooi klaar mee.

de rest klinkt allemaal wel erg goed, leuk.

Ahh arme sjors, is natuurlijk ook wel veel allemaal, en dan ook nog iemand die afzegt, suf zeg!

wel weer helemaal bijgekomen nu het allemaal klaar is?
Ik zou ook door laten gaan. Ik zou wel de ouders bellen en die kunnen dan zelf hun keuze maken!

De kans dat ze al besmet zijn is ook nog aanwezig, want hij was gewoon nog op school toen hij ziek werd toch?
Jeetje Jin er gaat ook niks jullie huis voorbij he! Bij ons op de creche is ook roodvonk, op de deur stond eerst dat het besmettelijk is voor zwangeren en baby´s en van de week stond dat dat toch niet het geval is. Ik zou het aan de ouders overlaten, je hebt nu hulp en hij is niet meer in gevaren zone toch?

Hahaha "piemel in je kont" , vreselijk maar ook wel weer grappig, (alleen al omdat het niet eens mijn kinderen zijn die het roepen ) Hier is het tegenwoordig "hou je bek!" en " dag sukkel" . Ook vreselijk, hij zegt het tegen zijn broertje en hij zei het toen hij bij een vriendje aan het spelen was. De laatste keer dat hij het zei kreeg hij op zijn woensdag-koekdag geen koek meer mee maar gewoon fruit en als iets heilig is bij Sjors is het wel koekjesdag op woensdag, dus ik hoop dat het nu klaar is. Het vervelende is ook nog dat Sjimmie alles nazegt.

Bam het feestje van Juul wordt helemaal geweldig als ik het zo lees, lange rietjes, rode neuzen en popcorn. Gaaf die popcorn bekers, waar heb je die vandaan? Ik kijk nu natuurlijk alles bij jou af voor mijn herkansing volgend jaar .

Kokos je kleine man alweer naar de psz, fijn dathij het zo naar zijn zin heeft! Heb jij lekker een paar uurtjes voor jezelf, ook wel fijn!

Compu wat naar dat ze zo blijft kwakkelen, heb je al een afspraak bij de huisarts staan? Schrikken die greep! Heb jij kinderehbo gehad?

Amaal wat leuk een brandweerfeestje, ga eens kijken of ze dat hier ook in de buurt hebben voor een andere keer.

Star geweldige opmerking van C. over haar geld en wat kopen. Vieren jij en Hle op dezelfde plek het feestje? Ook samen, wel gezellig!

Leuk Hel dat je ging voorkijken voor het feestje, heb je ook voorgeproefd?

Mamax wat een leuke veranderingen voor jullie in 2011, nieuw huis, nieuwe baan. Gefeliciteerd! Zal denk ik wel even wennen zijn om weer 24 uur te gaan werken. maar wel leuk!
Juud, wat balen zeg! Heb je het zo leuk voorbereid! Gelukkig hebben jullie die handige gymzaal! Ach, arm popje van het brullen. Valt ook niet mee allemaal.

Bam, dat wordt echt een leuk feest! Leuke uitnodiging ook zeg.

Ik heb alle ouders gebeld en niemand heeft er problemen mee, dus we laten het doorgaan. Oudste wil ook graag dat het doorgaat en hij bluft zich wel door de dag denk ik zo (hoop ik).
Had ik die uitnodiging al ergesn neergezet dan?

ben het even kwijt.

Gisteren cd met circusmuziek opgehaald, best leuke cd. weer een ding van het afstreeplijstje.

Ik ben nog op zoek naar een hoepel, niet aan te komen........... en niemand hier in de buurt heeft er 1tje liggen...
hahaha, juud en ik maar denken dat ik van jou kon spieken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven