Hamsters zijn ook leuk!

20-12-2010 18:43 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga aan gezinsuitbreiding doen, met een hamster.

In mijn jonge jeugd heb daar grote vriendjes aan over gehouden.

Uiteraard ben ik erg blij en zag dat er nog geen topic over ging.

Mijn oog is gevallen op een baby van nu 2 weken oud, 1 januari is de dag dat ik hem/haar mag ophalen!

(hopelijk werkt de foto)

Geslacht is nog onbekend, hij/zij is een syrische langhaar!

Vertel!
mmmmmm... loop misschien even de buurt dierenwinkel binnen en vraag of ze een nestje binnenkort krijgt..

als je een stukje wilt rijden, de hamstry waar mijn mini vandaan komt heeft er nog uit een nieuw nest die deze week weg mogen. zijn zwat/wit
ja op een uur rijden verschillende nestjes, ik ga t onthouden.

trouwens, wat noem jij een stukje
Ik heb een paar jaar geleden ook 2 hamstertjes gehad.

Lodewijk & Napoleon

Waren broertjes en konden prima samen volgens de verkoopster in de dierenwinkel.

Helaas vloog Napoleon zijn broertje regelmatig naar de keel en heb ik ze apart moeten zetten.

Wat een schattige beestjes waren het
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:MEFunny schreef op 13 januari 2011 @ 20:23:

mmmmmm... loop misschien even de buurt dierenwinkel binnen en vraag of ze een nestje binnenkort krijgt..

als je een stukje wilt rijden, de hamstry waar mijn mini vandaan komt heeft er nog uit een nieuw nest die deze week weg mogen. zijn zwat/witSpijkernisse...
poeh dat is wel verder dan een stukje
net weer contact gehad met die van 4 mnd, is 11 weken, ze heeft nieuwe foto`s gestuurd hij is echt gewoon té leuk, langharig en zoooo `n kjoetie
ooow ja mijne is ook langharig. Dat zijn echt leuke dotjes haar.. :-) net een leeuw zo mooi is hij bekleed met haar.
vanmiddag gaan we onze nieuwe vriend halen, mits zij hem ook leuk vind tuulk

3 maanden, creme-kleurig en langharig.
wat leuk! wel fotos plaatsen he!!!
weet niet hoe !
hahaha

Missy huilen van blijdschap dat ze hamster mocht, ik zeg ik zal foto`s laten zien en dan gaan we hem halen.

ziet ze de foto`s zegt ze oh.

ik zeg, wat oh ?

zegt ze heel bedrempeld, ik wou eigenlijk een dwerghamster.

najaaa die zijn veel minder leuk

moest ik dus de bestelde hamster afbellen, jeetje ...

en we hebben een houten loopwiel van 30 cm voor een syr.hamster.

nu komt er zo`n uk van een paar cm in, hoop dat ie t wiel draaiende krijgt
dasminder, je maakt mijn avond goed met je "bedrempeld", hi hi...
dasminder, je maakt mijn avond goed met je "bedrempeld", hi hi...
vertel, why ?

maak ik een schrijffout, nee toch ?
Cavia's zijn óók leuk!

Mijn mama cavia met haar 2 baby's (inmiddels kleuters)
Miep heet ze, en ze, of hij is zoooo leuk !

supertam !
OW is de dwerghamster al aanwezig!

wat leuk! Miep!

toch maar even leren om fotos erop te zetten hoor!!

Vanmorgen was ik te laat vanhuis weggegaan omdat Balthazar zat bedelen voor eten.. kon het niet laten om het te blijven voeren uit mijn hand.. normaal loopt ie vanzelf weg als hij vol zit maar hij bleef zitten en me aankijken met die kraaloogjes en als ik opstond werd hij helemaal onrustig! pfffff...
dasminder, het is bedremmeld.. sip kijken dus.

bedrempeld, dat is een nieuw woord voor als je huis voorzien is van die gekke planken onder de deur

enne..gefeliciteerd met de komst van Miep! Ook namens mijn Leonardo..
ow
hoe is het met de minis???
die van mij is geen mini maar wel klein .

hij heeft gisteren een wipwap gekregen maar wipwapt er niet op. Is ook wat saai als hamster alleen lijkt mij.

En een krokodil waar hij aan zou moeten knagen om zijn tandjes kort te houden. Ben zo bang dat hij lange tanden krijgt. Hij eet het liefst makkelijk zeg maar.

Hoe doen jullie hamsters dat, knagen die een beetje? Ook een stuk hout van de appelboom negeert hij.
hej Ambra! tja.. speeltjes zien er leuk uit maar de vraag isof ze het ook echtleuk vinden! Ik heb voor de mijn kleine een knaag/snoep staaf waar onder hout zit. Hier is hij een week goed zoet mee en moet hij flink zijn tanden in zetten. Zodra deze in zijn kooi ligt gaat hij helemaal los!

Ik ga 1 dezer dagen voor wat klimspeeltjes kijken...
hoi MEfunny, die knaag-snoep staaf heb ik ook zien liggen. Volgende week dan maar weer. Ik vind het wat, de hamster was gratis maar mijnheer is duur in onderhoud.

nou ja het is natuurlijk wat je er zelf aan wilt uitgeven, ik vind het ook leuk om dingetjes te kopen en te kijken wat ie er mee doet.

Vanmiddag heeft ie op het verjaardagsfeestje hier een complete amandel naar binnen geschoven, hij was daarna helemaal scheef. Ga nu even kijken of alles goed met hem is, hij slaapt nog steeds maar die amandel zit me niet lekker. Alsof ie in mijn eigen wangzak zit zeg maar.

Heb hem zelf gegeven maar ik dacht dat ie hem wel ter plekke zou verorberen. Niet dus.. :(
oh hij was dus stiekum al wakker.

Amandel ligt half opgegeten in de kooi, naast de 3 rozijnen, ook van het feestje. Studentenhaver he..

nou, ik kan met een gerust hart naar bed.

fijne week weer met Balthazar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven