aaarch..ik check gewoon mijn mail

13-01-2011 13:04 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt niet goed van hotmail. Ik heb hotmail naast mij gewone mail voor bedrijven bestellingen ed om rotzooi te voorkomen op mijn gewone mail. Alleen wat ik ook doe...als ik mijn mail check

gaat het al weer onderin het scherm blieb blieb en gaan mensen tegen mij praten via MSN... Van mijn vorige werk,maar ok vriendinnetjes van mijn bonusdochter die hier eens msn heet gedaan op mijn account...

ik heb al spuug aan MSN omdat ik wel kan multitasken maar niet met tig mensen tegelijk kan en wil praten...

maar elke keer weer..en dan en en ik zie dat je online bent.enz..

niet reageren vind ik ook zo aso zeg meestal dat ik gewoon mijn mail snel check en geen tijd heb maar weet iemand hoe je die optie voor eens en altijd uitkrijg???

voel mij oud met mijn 34...als ik zie wat puberbonusdochter allemaal doet op msn met weet niet hoeveel tegelijk..
Puck
waarom neem je dan ook geen gmail?

dat werkt zoveel fijner dan die meuk van hotmail of yahoo
Zet je jezelf toch standaard op offline, kan je gewoon je post checken zonder dat mensen reageren.
Je kunt ook instellen dat je altijd offline te zien bent in je msn, waardoor er niemand tegen je begint te kleppen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En MSN hoef je toch niet te installeren? Ik heb dat al 'n paar jaar geleden opgeruimd. Was ff leuk in 't begin, maar chatten vind ik irritant, het kost te veel tijd, terwijl forummen en mailen gewoon tussen de bedrijven door kan.
Ja, gewoon offline inloggen!
Gewoon Gmail nemen, werkt veel beter.
Ik heb al jaren hotmail, maar nog nooit msn gehad.

Gewoon afsluiten ofzo ?
Gewoon het automatisch aanmelden uitzetten..... En daarna even relaxen lijkt me wel een goed idee
gmail rocks
gewoon inloggen via www.hotmail.com Dan wordt er geen verbinding met msn gemaakt
Uhhh, je hoeft niet te reageren als je bliep, bliep hoort en er een balkje blauw knippert.

En anders ga je linksonder naar dat Windows bolletje je krijgt nu een lijst met categorieen op je pc. Zoek naar Window's life messenger of msn. Klik met je rechtermuisknop daar op en ga naar verwijderen.

Simple as one, two, tree
Of msn verwijderen, òf direct weer uitloggen op msn, òf niet reageren op al die berichtjes, òf zorgen dat je offline staat op msn, òf het automatisch inloggen bij msn uitzetten.

Maar misschien gewoon je bonusdochter erbij halen en zeggen dat ze zorgt dat jij gewoon je mail kan checken zonder dat het bliept?
Ik sta geloof ik al 2 jaar offline. Ik zie wel welke mensen er online zijn en als ik zin heb dan praat ik wel tegen hun...offline. Het leven kan makkelijk zijn, alleen maken sommige mensen het voor zichzelf moeilijk.
Hotmail heeft iets nieuws, dat je automatisch als je hotmail opent, je op Windows Live Messenger zit. Zodat je dan meteen kunt chatten, zonder eerst het programma te openen. Ook als dat dus uit staat en als je het aanzet op offline aanmelden in het programma zelf. Bovenin Hotmail kun je een groen blokje zien naast je naam, als je daar op gaat staan kun je op offline weergeven klikken en als het goed is, blijft hij daar dan ook op. Dan kun je zelf links in beeld wel zien wie online is (of achteloos z'n mail leest ) onder Messenger.
ja zelandoni..dat heb ik dus..ik log niet eens in in MSN maar gwoon hotmail.com... maar heb dit nooit ingesteld. ik zal eens kijken of ik dat kan vinden ...en ga dan maar de tip opvolgens van Gmail......stomme MSN
Puck
tjonge wat een probleem....

gooi msn eraf of ga wat iedereen al zegt offline inloggen.

Dat kan je toch ook helemaal zelf wel bedenken?
Gmail is anders ook niet alles.

Ik heb zelf een G-mail account en ik merk dat mailtjes van en naar bedrijven lang niet altijd doorkomen.

Ook op 't werk valt me dit op, opvallend vaak zijn het de mensen met een g-mail account die opbellen omdat er niet op hun mail gereageerd wordt. Soms is het bericht dan inderdaad niet in onze inbox gekomen, maar soms heb ik toch echt wel een bericht teruggestuurd, maar is dat blijkbaar niet aangekomen. Wel iets om rekening mee te houden als je je account juist voornamelijk wilt gebruiken voor bedrijven/bestellingen e.d.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:sofi2010 schreef op 13 januari 2011 @ 14:00:

ja zelandoni..dat heb ik dus..ik log niet eens in in MSN maar gwoon hotmail.com... maar heb dit nooit ingesteld. ik zal eens kijken of ik dat kan vinden ...en ga dan maar de tip opvolgens van Gmail......stomme MSNZoals ik al zei: in hotmail rechts boven in naast je naam op groen puntje klikken en die grijs maken, einde probleem. Grijs maken is dus door op offline weergeven te drukken dan.
zelandoni wijzigde dit bericht op 13-01-2011 18:36
Reden: duidelijker
% gewijzigd
Digibeet hiernheeft het gevonden hoor...maar dat blokje zag ik net pas...

bedankt voor jullie hulp

***gaat nu schamend weer de achterdeur uit dat zoiets simpels niet in mijn op is gekomen****** (ach ik heb weer andere kwaliteiten houdt ik mijzelf maar voor)
Puck
Je hoeft je toch niet aan te melden op msn om je hotmail te checken. Er bestaat zoiets als www.hotmail.com
@Wadorff: (bij mij stond hij dus steeds op aanwezig)quote:Zelandoni schreef op 13 januari 2011 @ 13:37:

Hotmail heeft iets nieuws, dat je automatisch als je hotmail opent, je op Windows Live Messenger zit. Zodat je dan meteen kunt chatten, zonder eerst het programma te openen. Ook als dat dus uit staat en als je het aanzet op offline aanmelden in het programma zelf. Bovenin Hotmail kun je een groen blokje zien naast je naam, als je daar op gaat staan kun je op offline weergeven klikken en als het goed is, blijft hij daar dan ook op. Dan kun je zelf links in beeld wel zien wie online is (of achteloos z'n mail leest ) onder Messenger.
Puck
quote:sofi2010 schreef op 13 januari 2011 @ 19:49:

Digibeet hiernheeft het gevonden hoor...maar dat blokje zag ik net pas...

bedankt voor jullie hulp

***gaat nu schamend weer de achterdeur uit dat zoiets simpels niet in mijn op is gekomen****** (ach ik heb weer andere kwaliteiten houdt ik mijzelf maar voor)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven