Mode & Beauty alle pijlers

Marbert huidverzorging

24-11-2010 11:16 16 berichten
heeft iemand ervaring met dit merk?

heb zelf een gevoelige/enigszinds droge huid.
Ik ken Marbert alleen van vroeger en toen waren het zware cremes.

Daar doen ze tegenwoordig niet meer aan.

Waarom laat je je niet informeren bij een goede parfumerie, dan heb je gelijk de cremes waarvan je weet dat ze echt goed voor je huid zijn.
Alle reacties Link kopieren
ooh heerlijk! die bodylotion met die paarse dop, die rook echt heerlijk! bestaat dat nog eigenlijk?
Hee, Missphoebe! Is dit weer een "rommelperiode" met andere merken, of ben je definitief van Clinique afgestapt?

Ik heb geen ervaring met Marbert, maar mijn moeder heeft het vroeger gebruikt en die was altijd erg tevreden. Kun je geen proefjes vragen?
nee dit is geen rommelperiode, ben idd. van Clinique af.

gebruik nu al een tijdje Biotherm, wat ik erg prettig vind.

Twijfel alleen een beetje, denk niet dat die creme (biosensitive of nutrisource) veel doen voor de huid.

Althans Paula begoun zegt van niet, al weet ik niet of ik me daar veel van aan moet trekken.

had al wat proefjes ervan, kan er in ieder geval tegen.

t was ietsje 'lichter' van structuur dan Biotherm (vandaar mijn twijfel) en weet dus niet of het echt veel doet voor de huid..
Ik zou denken: bij twijfel niet doen! Dan kun je beter iets kopen waarvan het proefje wel overtuigend is bevallen.

Misschien klinkt het stom, maar heb je ook al eens wat goedkopere drogisterijmerken geprobeerd? Sommigen vind ik echt fijn en je bent tenminste geen vermogen kwijt. Kan wel wat lastiger zijn met een gevoelige huid. Ik bedoel bijvoorbeeld Dove, Nivea of Dr. van der Hoog.
dank je mieshka, maar voor mijn huid hebben die drogisterijtoestanden niet zo veel zin.

dat doet helemaal weinig en daar wordt mijn huid ook onrustig van.

Het gaat opzich wel goed met Biotherm, alleen twijfel ik nu dus omdie die Paula huppeldep het niet zo goed vindt.. (ik weet het, het is een stomme rede maar toch )
Even up. Weet iemand waar je de dagcremes van Marbert nog kan kopen in Nederland? Ik wil een potje kopen voor mijn moeders verjaardag, maar ik kan het nergens meer vinden...
ze hebben ze tegenwoordig bij Douglas.

Ook wel bij sommige parfumeriefilialen van de Da drogist.
[quote]Cateautje schreef op 24 november 2010 @ 11:37:

Ik ken Marbert alleen van vroeger en toen waren het zware cremes.

Daar doen ze tegenwoordig niet meer aan.

Waarom laat je je niet informeren bij een goede parfumerie, dan heb je gelijk de cremes waarvan je weet dat ze echt goed voor je huid zijn.[/quote]

Was dat maar waar!
quote:Missphoebe schreef op 24 november 2010 @ 17:19:

nee dit is geen rommelperiode, ben idd. van Clinique af.

gebruik nu al een tijdje Biotherm, wat ik erg prettig vind.

Twijfel alleen een beetje, denk niet dat die creme (biosensitive of nutrisource) veel doen voor de huid.

Althans Paula begoun zegt van niet, al weet ik niet of ik me daar veel van aan moet trekken.had al wat proefjes ervan, kan er in ieder geval tegen.

t was ietsje 'lichter' van structuur dan Biotherm (vandaar mijn twijfel) en weet dus niet of het echt veel doet voor de huid..

Waar heb je die info vandaan?

Ik weet niet hoe oud je bent,maar tot je 30-ste heb je ook geen creme nodig die wat doet (alleen bescherming)
welke info? dat die biotherm creme niet zoveel doet?

Dat staat erbij, van de website van Laura Begoun...

is een bekende creme-tester.

tot je 30e geen creme nodig hebben die wat doet kan je zo niet zeggen, dat ligt namelijk aan je huidtype.

bovendien je werkelijke leeftijd hoeft nog niet zoveel over je huid te zeggen.
Had laatst een proefje meegekregen uit een DA filiaal een creme de aquabootster van Marbert . En vond de creme erg fijn aanvoelen de hele dag een zacht velletje. En geen uitslag kreeg ik ervan..Biotherm kan ik helemaal niet tegen.
Ik ben bij een grote DA drogist geweest en bij de Douglas, maar Marbert schijnt een beetje 'uit' te zijn. Weet iemand nog een bepaalde winkel waar het toch nog te verkrijgen is? Mijn moeder wil het voor haar verjaardag (volgende week)...
@Dido,

ik weet niet waar je woont maar hier in het zuiden is het te verkrijgen bij de grotere Pour Vous/ O'chelle parfumerie

succes!
weet iemand trouwens of er in de lijn Sensa comfort (van Marbert) parfum zit? Kan het nergens vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven