belazerd en vertrouwen

14-01-2011 13:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ben vorig jaar bij mijn ex weg gegaan.Die heeft me 13 jaren lang bedrogen.Toen ik er achter kwam ,ben ik eerst met hem verder gegaan (Omdat er ook kids zijn) het gebeurde steeds weer,dus heb ik vorig jaar januari de knoop door gehakt .

Heb nu een nieuwe relatie( een super schat)

Wel kwam ik er zelf achter dat hij heel veel contact met een meisje had,in de tijd dat hij het moeilijk had(was voor mij)ik merk dat ze afen toe nog wel eens contact hebben.

Moet ook kunnen vind ik,maar toch vreet het aan me.

Ik ben door mijn ex het vertrouwen kwijt en super onzeker geworden.Zie overal beren op de weg. ik baal hier enorm van.

Wil gewoon weer lekker in de relatie zitten en genieten.Als ik zo door ga maak ik de relatie kapot,hij zegt ook vertrouw me ik ben je ex niet.Dat weet ik ook en weet ook dat ik hem kan vertrouwen,maar van binnen is het zo enorm kapot gemaakt

Wie heeft ook zoiets meegemaakt of wie heeft er tips.
Is therapie niet wat voor je? Proberen te begrijpen waarom je zo lang in die vorige relatie bent blijven hangen bijvoorbeeld?
Ben eerst blijven hangen voor de kids,wou hun niet ongelukkig maken,en op den duur raak je haast immuun voor mijn ex zijn daden.

Ben al in therapie
En ja achteraf denk ik ook ,dat ik direct weg had moeten gaan.

Dit gaat mij ook nooit weer gebeuren en wil niet meer over mijn eigen grenzen gaan
Beste m1978,

De ene man is de andere niet.

Ga er van uit dat je nu een "betrouwbaar" exemplaar heb.

En het is logisch dat je wat wantrouwend bent geworden.

Dat snapt hij ook wel.

Maar, net wat je zelf ook al zegt, ga het nu daardoor niet "verknallen".

Vertrouw hem nu maar.

Succes, Dave
Geheel eens met Dave!

+

Vertrouw op jezelf, dan kun je een ander ook vertrouwen.

Je hebt dit mee gemaakt en het zal je nooit weer overkomen, dat zeg jezelf al. "Deze man zal wel gek zijn om mij te verlaten" moet je motto worden ipv de onzekerheid over zijn betrouwbaarheid.
Hij is niet dezelfde persoon als je ex. Het is dus niet eerlijk voor hem wanneer je deze onzekerheid op hem projecteert. Wat je wel moet doen is het hier met hem over hebben, maar dat zal je vast al doen. je zal zien dat het vertrouwen dan vanzelf meer wordt.
jullie hebben allemaal gelijk,maar het is zo moeilijk.yayah over het motto vind ik een hele goeie,om me daar aan vast te houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven