Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Gister ook al niet Marels foei toch

Ik ga aflsluiten de wekker gaat te vroeg en moet nog even een blouse strijken en spullen bij elkaar rapen en brood smeren

Ik zeg fijne avond allemaal en tot morgen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Succes morgen Kampen! Werk ze en sterkte met opstaan strakkies.

Oefen ze Marels... ik ga verder met m'n kaartje en een koppie thee maken.
Gaan ze nou allemaal weg?
Gitaar gaat een beetje beter!
Ik was niet van plan weg te gaan maar had 't idee dat jullie me allemaal gingen verlaten.... snif (hoor de dramatische snik)
Goed bezig Marels!
Ik pingel op de gitaar en forum ondertussen een beetje.

Zit ook eigenlijk op vriend te wachten.

De aanslagen lukten me net zowaar (doodsimpel bluesriffje), maar ik krijg het goeie ritme niet voor elkaar. Daar moet ie me even mee helpen.

Maar tot die tijd is het al heeeeel wat dat ik het ritme te pakken krijg. 't Is namelijk één open snaar aanslaan, eentje met vinger op de fret en dan op die snaar elke tweede aanslag je vinger bijzetten op volgende fret. Da's al een handeling waar ik érg hard op moet oefenen.
Ik zou er kramp van in m'n vingers krijgen denk ik.

Ondertussen zit ik heel hard te doen of ik geen last heb van maagzuur en m'n kaartje schiet best op.

Weet alleen niet of 't 'm wel gaat worden, man heeft 'm nog niet gezien en wie weet krijg ik nog andere ideeen.
Beter uitgelegd; het plaatsen van mijn vingers moet ik vooral heeeel goed oefenen.

Ik denk dat als ik dat vloeiender kan, dat het ritme er vanzelf al in komt. Ben al blij en een beetje hoopvoller, want dit kreeg ik vrijdag dus écht niet voor elkaar.

En nu lukt 't toch een aantal keer achter elkaar gewoon.
Ik krijg ook kramp in mijn vingers. En pijn aan je vingertoppen, van het dunne metalen snaar induwen

Maar daar schijn je doorheen te moeten.

Leuk dat je kaartje opschiet!!
De gitaarleraar zal trots op je zijn. Jij hebt geen gevoel meer in je vingers maar de leraar zal trots zijn.

En wanneer zien we je precies in Hollands got Talent?
Ik vermoed.... nooit

Niet alleen omdat ik geen enkel creatief talent heb, maar vooral ook omdat mijn kop niet zonodig op tv hoeft

Mijn gitaarleraar zal me pas niet meer uitlachen als ik er een ritme in kan houden. Ik wil 'm eigenlijk goed kunnen spelen én een beetje kunnen uitbouwen voor die tijd. Vriend heeft dezelfde riff maar iets verder uitgebouwd, dus ik wil liefst die ook kunnen spelen.
Zit je nu ook op msn? Dan kan ik ff proberen die bestanden naar je te sturen van Evy
Als ik hier ben en ik ben niet mobiel (met andere woorden; als mijn laptop aan staat) ben ik áltijd op msn.
Ik was ook aan het oefenen (sorry Kampie)

Vriendinnetje van mij is ook begonnen met gitaarspelen en zij kan nu " bla bla heeft een lammetje" dus ik denk wel dat ze een hele grote wordt haha. Nee hoor flauw je moet ergens beginnen.

Laten jullie weten als het gelukt is met die bestanden dan gooi ik van de week msn ook aan.
Morguh opstaan is gelukt. Carpoolmaat is weer eens te laat. Maar je bent dus goed bezig geweest marels. Zeg we moeten echt nadenken over een topic titel!
Ik dacht nog, zou Kampie uit d'r bed gekomen zijn.

Ik dacht even nieuws te gaan kijken voor ik de deur uit ren maar dochter bedacht dat ze ook wel voor half 7 wakker kon worden en zit nu dus Dora te kijken. Ach lees ik de krant ff online en mag ze zo nog even bij papa in bed en ga ik er vandoor.

Tikker de bestanden zijn verstuurd aan Marels (ik moet nog even horen of alles binnen is gekomen) maar niet via msn, ging tergend langzaam. Wel via send2deliver en e-mail. Werkte beter.
Daaag was ik weer

Heb je aan me gedacht miekie Maar ik heb wel geteld 3 en half uur geslapen maar werd fit wakker. Ben nu gesloopt, op en gaar. Best zwaar zo'n eerste dag en het was tergend druk.

Maar mijn collega's hadden me wel heeel erg gemist dus dat is fijn he.

Ga nu niet slapen anders slaap ik vanacht niet ben ik bang. Ga even gitaar spelen en dan ja Marels alweer film kijken
Wat een drukte hier.

Ik ben er weer en ben ook gesloopt. Wel een leuke dag gehad. Vanmorgen gaat zwemmen met de bewoners, waaronder een bewoner die nogal.... moeilijk is.

En dat ging me toch geweldig! We zagen die man gewoon compleet veranderen. Lachen, praten, wat ie anders noooooooit doet. Echt geweldig. Ben zi blij dat ik het gedaan heb hè!

En dat terwijl iedereen me voor gek verklaarde dat ik het ging proberen.
Wat goed dat je gegaan bent Marells en wat fijn dat die man zo opknapte er van. Je zal dus nog vaker gaan zwemmen neem ik aan? Vind maar dat je dankbaar werk hebt

Ik lig voor pampus op de bank moet nog koken heb geen zin dus smeer zo een broodje.

En ga dan heel vroeg slapenn denk ik maar zo
Komt 't doordat 't blue monday is dat iedereen zo bekaf is? Ik zou ook zo m'n bed in kunnen kruipen ware het niet dat manlief pas om half 11 thuis komt en ik 't zo ongezellig vind om dan al te slapen. Denk dus dat ik vanavond gestrekt op de bank ga.
Ik hoorde net inderdaad wat over blue monday! Maar ik denk dat komt door mijn periode ziek zijn

Ik zou ook even lekker gestrekt op de bank gaan!
En bij mij ist vast door zwemmen. Ik heb juist wel een fijne dag gehad.

Ik zou lekker op e bank gaan inderdaad Miek.

Zit nu nog even mobiel trouwens maar ben er zo wel even.
Ik heb een mutsen vraag!

Heb boerenkool gemaakt en de worst vergeten, tis een rookworst in zo'n zakkie. Kan ik gaatjes prikken en in de magnetron doen of moet dat in een pan met water?

Normaal kook ik de worst boven op de boerenkool etc
Ja hoor, dat kan wel in de magnetron. Alleen is het niet zo lekker. Als je het in het water doet, duurt het veeeeel langer. Ik zou alleen geen gaatjes in het plastic prikken, maar het ding uit het plastic halen en in een magnetronbakkie afgedekt er in zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven