Hoe vind ik hem weer terug?

17-01-2011 01:12 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
15 Jaar geleden een geweldige man ontmoet. Door omstandigheden zijn we elkaar uit het oog verloren. Maar hij spookt al jaren door mijn hoofd. Steeds weer opnieuw. Hier moet ik dus iets mee doen. Ik zou hem in ieder geval graag weer eens spreken. Weten hoe het met hem gaat.

Hij is 15 jaar geleden verhuisd naar een adres wat ik toen wel wist, maar ben kwijtgeraakt (ja, mep me maar).

Ik heb zijn naam al gegoogled, getelefoonboekt, gefacebooked, gelinked, gehyvesed, gezocht naar afbeeldingen, maar alles noppes.

Probleem: Zowel zijn voor- als achternaam zijn veel voorkomend.

Suggesties?

Hmm, ik bedenk nu net dat ik zelf ergens een berichtje zou kunnen achterlaten: "Gezocht Jantje Jansen".

Wat is een goede plek hiervoor?
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
Telefoongids.nl al wel geprobeerd?
Memories als het nog bestaat
Zet een oproepje op je hyves en facebook.

Kennen andere mensen uit je omgeving hem ook?

Vraag of zij het misschien weten.

Contact mensen uit de woonplaats waar hij toen in ieder geval woonde..

Zoek contact met mensen die toen met hem bevriend waren..

Geef zijn naam maar, ik help je wel
Heb je ook al combinaties van zijn veelvoorkomende naam en alles wat je nog weet van zijn werk/hobbies gegoogeld? Bijvoorbeeld Jan Jansen Volleybal of Jan Jansen Architectuur?
Schoolbank al geprobeerd? Daar heb ik na 20 jaar iemand terug gevonden die niet op de rest van de sites stond.
Jij bent wel erg van het naar de bekende weg solliciteren he

(schoolbank is een goed idee trouwens)
quote:Badeendtje schreef op 17 januari 2011 @ 01:13:

Telefoongids.nl al wel geprobeerd?Yep.
quote:Miekkie schreef op 17 januari 2011 @ 01:14:

Memories als het nog bestaatKende ik niet (de site). Maar ik begrijp uit de site dat ik daar geen eigen berichtje kan plaatsen, alleen wat via de tv gaat. (En zo desperate ben ik -nog- niet.)
Wat een leuk topic, hoop dat je hem vindt! Ik heb zelf wel via google een jeugdliefde teruggevonden maar die was echt onherkenbaar veranderd, hi hi.
quote:borderwalk schreef op 17 januari 2011 @ 01:28:

Heb je ook al combinaties van zijn veelvoorkomende naam en alles wat je nog weet van zijn werk/hobbies gegoogeld? Bijvoorbeeld Jan Jansen Volleybal of Jan Jansen Architectuur?

Hobbies? Pfff, hij was toen druk met zijn eigen bedrijf, geen tijd voor hobbies. Geen idee wat die zijn.

Hij had wel een bijzondere trui, waar een heel verhaal aan vast zat .

Ik heb het wel geprobeerd met de naam van zijn bedrijf (wat niet meer bestaat) in allerlei combi's, maar dat heeft niks opgeleverd.
quote:julia7 schreef op 17 januari 2011 @ 01:16:

Zet een oproepje op je hyves en facebook. Ga ik doen.

Kennen andere mensen uit je omgeving hem ook? Nee.

Vraag of zij het misschien weten.

Contact mensen uit de woonplaats waar hij toen in ieder geval woonde..

Zoek contact met mensen die toen met hem bevriend waren..Geen idee wie.

Geef zijn naam maar, ik help je wel
quote:yette schreef op 17 januari 2011 @ 01:29:

Schoolbank al geprobeerd? Daar heb ik na 20 jaar iemand terug gevonden die niet op de rest van de sites stond.

Die had ik nog niet geprobeerd!

Ben net even daar gaan zoeken. Er kwamen veel personen naar boven, maar met zijn geboortejaar blijven er nog 2 over.

En nou vind ik het toch spannend om contact op te nemen! Het daadwerkelijke doen, hè?
Nou ja inderdaad, zet hier z'n naam neer en wie weet wat de forummers kunnen betekenen voor je!
wieowie.nl zoekt alle sites voor je af, inclusief schoolbank.
Gedaan! Naar allebei een berichtje. En nou maar afwachten welke van de 2 mij herkent.
Oeh, spannend!
Mooi zo, succes!
quote:pantalaimon schreef op 17 januari 2011 @ 01:47:

wieowie.nl zoekt alle sites voor je af, inclusief schoolbank.Net ook gedaan, maar de resultaten leverden te jonge gasten op. Die van mij is al wat ouder.
Ik ben benieuwd!!
OMG!!! Ik zoek net nog eens met zijn oude bedrijfsnaam, en er kwam een site naar boven!

Het kan natuurlijk toeval zijn, toch een ander bedrijf, maar.... de naam was in groen (vroeger ook al), en bedrijfsactiviteiten zijn in dezelfde branche als zijn bedrijf vroeger. Is dat nog toeval?

Site is voorlopig nog in opbouw. Behalve de homepage met de naam en deze melding is er nog niks te vinden.
Waar is ook al weer die site waar je kunt uitvinden op wiens naam een domeinnaam staat? Ik ga even zoeken, jongens. Tot zo.
Site gevonden, maar er zit een tussenpersoon achter dit adres. Geen rechtstreekse info dus. Helaas pindakaas.

Nu maar geduld hebben of er gereageerd wordt op mijn 2 Schoolbankberichten, of totdat de site meer informatie geeft.

Geduld.

Ik en geduld.

Ahum.
Spannend, ik hoop dat je hem vind en dat hij nog net zo leuk is als in je herrineringen. Ik heb 2 x een ex terug gevonden via hyves. De ene was uit op seks met zijn ex terwijl hij getrouwd was en zijn vrouw op het punt stond te bevallen. Eikel! En de ander was van langer geleden en had het erg hoog in zijn bol en deed stug. Beiden afgekapt terwijl ik er best nog regelmatig aan dacht. Vaak zijn herrineringen mooier dan de realiteit. Maar je weet het nooit natuurlijk. Ben benieuwd!
www.hoegaathetmet.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven