Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
maandag 17 januari 2011 om 19:47
quote:Tikker schreef op 17 januari 2011 @ 19:44:
Dan zeg je dat je het antwoord in het Nederlands wil horen. Waarom kan hij spaans? Is hij van buitenlandse komaf?heb ik gevraagd en toen zei hij als jij je collega niet zover hebt gekregen om t je te vertellen hoor je t misschien morgen... Wat heb ik daar dan aan??? Nou hij is half portugees maar spreekt 3 a 4 talen. Maar goed k kreeg collega niet zover die zei nou meid ik zou een poging bij m wagen hoor maar ja schijtluis nummer 1 ikke dus hij mag wat harder werken
Dan zeg je dat je het antwoord in het Nederlands wil horen. Waarom kan hij spaans? Is hij van buitenlandse komaf?heb ik gevraagd en toen zei hij als jij je collega niet zover hebt gekregen om t je te vertellen hoor je t misschien morgen... Wat heb ik daar dan aan??? Nou hij is half portugees maar spreekt 3 a 4 talen. Maar goed k kreeg collega niet zover die zei nou meid ik zou een poging bij m wagen hoor maar ja schijtluis nummer 1 ikke dus hij mag wat harder werken
Het gras aan de overkant is niet groen.
maandag 17 januari 2011 om 19:48
Same here Kampen! Er is zelfs ooit iemand op mij afgeknapt omdat hij niet snapte dat ik ook verlegen kon zijn. Hij dacht dat ik een spel met hem speelde Ik vond het alleen maar doodeng want ik wilde héél graag zijn vriendinnetje worden
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 17-01-2011 19:49
Reden: Voutje
Reden: Voutje
% gewijzigd
maandag 17 januari 2011 om 19:53
maandag 17 januari 2011 om 19:53
Nee Kampen dat is flauw van je collega('s)...Volgende keer gewoon weer aan hem vragen en als hij dan zegt dat hij het al heeft verteld dan zeg je maar dat je maar twee talen spreekt: Nederlands en de taal van de liefde, cursus??
Zo ik ben echt goed als het niet mezelf betreft!!
Ik heb een héeeeeele lieve vriend. Heb ik trouwens ook flink mijn best voor moeten doen! Was ook een bange Harrie!
Zo ik ben echt goed als het niet mezelf betreft!!
Ik heb een héeeeeele lieve vriend. Heb ik trouwens ook flink mijn best voor moeten doen! Was ook een bange Harrie!
maandag 17 januari 2011 om 19:58
Ja je bent echt heel goed als het niet over jezelf gaat ja
Mwahh ik ga morgen gewoon zeggen ( zegt ze nu dapper) zeg over gister allemaal heel mooi en misschien vallen ze er voor maar ik val meer voor de dingen die ik ook begrijp zoiets Daar ben ik dan wel bij de hand genoeg voor ook al krijg ik een rode kop.
Ja was je vriend bange harrry
Mwahh ik ga morgen gewoon zeggen ( zegt ze nu dapper) zeg over gister allemaal heel mooi en misschien vallen ze er voor maar ik val meer voor de dingen die ik ook begrijp zoiets Daar ben ik dan wel bij de hand genoeg voor ook al krijg ik een rode kop.
Ja was je vriend bange harrry
maandag 17 januari 2011 om 20:00
Ow hij zegt dat ik te veel hooi op mijn vork neem zoals diverse dingen op mij nemen op t werk, te veel sporten, weinig slaap onregelmatig leven en weinig ikke tijd dat was in t kort zijn antwoord. Maar goed ik zei dat ik dat allemaal wel kon bolwerken en dat ik nu echt wel een ikke tijd inlas en thuis gewoon wat rustiger aan doe.
Gesprek is trouwens tot stand gekomen door mijn lange periode ziek zijn en baas vond dat ik daar heen moest dat ter info
Gesprek is trouwens tot stand gekomen door mijn lange periode ziek zijn en baas vond dat ik daar heen moest dat ter info