Anaal en ontlasting

17-01-2011 18:45 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje een vieze topictitel maar dat omschrijft wel mijn 'probleempje'.

Ik heb afgelopen vrijdag een trio gehad met 2 mannen. Dp was iets wat we al langer wilden proberen en omdat ik al vaker anale sex heb gehad leek het me niet zo'n probleem. Vantevoren (ongeveer 2 uur daarvoor) nog naar de wc geweest. Het was echt een fantastische ervaring alleen na afloop zat er nogal wat ontlasting aan het condoom van de man die me anaal genomen had. Vantevoren nog alleen anale sex met hem gehad en toen zat er niks aan en ongeveer een half uur later dus de dp en toen zat het condoom vol. Ben toch al vies uitgevallen ha ha dus had meteen zoiets van iieeeee. De man zelf vondt het geen probleem maar vondt het best vies,je ruikt het natuurlijk ook. Wat kan ik de volgende keer nog meer doen om dit te voorkomen?

Had al gekeken of er andere topics zijn over anale sex maar wilde niemands topic vervuilen (toepasselijk woord ha ha)
anaal douche van te voren?
lichten uit, geurkaarsen aan?
Wellicht plan je zo'n avondje met zn drietjes, dus dan weet je dat je de 24 uur daarvoor beter niets zwaars eet. Geen vlees, geen McZooi, geen frituur.

En zo'n douche lijkt mij ook een prima plan.
Klisma nemen?
quote:hekje schreef op 17 januari 2011 @ 19:00:

lichten uit, geurkaarsen aan?
quote:hekje schreef op 17 januari 2011 @ 19:00:

lichten uit, geurkaarsen aan?Briljant!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ken het probleem, weet ook zo gauw ff geen oplossing...

Ik lees mee!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 januari 2011 @ 19:31:

[...]

Briljant!

Goede tip

Anaal klysma ga ik de volgende keer wel doen,misschien dat dat wel helpt. Zwaar eten doe ik sowieso niet want ben op dieet ha ha,had alleen wat rijst en kip op vantevoren .

Vondt het gewoon een beetje genant want degene die me dus anaal nam was iemand waar ik me heel erg op had verheugd en was ook de 1e keer. Nu maar hopen dat hij ook vindt dat het voor herhaling vatbaar is
Hoe komen jullie uberhaupt aan een trio??

ik wil ook hahah
quote:ovchipkaart schreef op 17 januari 2011 @ 19:57:

Hoe komen jullie uberhaupt aan een trio??

ik wil ook hahahgewoon een hele geile sv hebben die toevallig een lekkere vriend/ broertje/neef/kennis heeft die ook wel zin heeft in een trio
zo`n vaginale douche anaal gebruiken, paar keer spoelen en klaar

(niet daarna meer voor vagina gebruiken)
quote:Summerbeauty schreef op 17 januari 2011 @ 18:45:

Ben toch al vies uitgevallen ha ha Had dat van tevoren ff gemeld dan.
quote:Murdoch schreef op 17 januari 2011 @ 20:09:

[...]

Had dat van tevoren ff gemeld dan.Nou ben niet vies van sex maar had niet verwacht dat er wat mee zou komen omdat dat de 1e keer niet gebeurde. En als je geil aan het doen bent en je ruikt dan daarna een beetje een poeplucht dat is niet echt lekker ha ha
Dat hoort er toch bij? Daar is dat gat natuurlijk wel voor gemaakt...
Veel vezels eten zodat je darmen lekker schoongeschuurd worden!
En hetgeen waar je darmen op uitkomen, dat je niet je darmen laat neuken he
Zoveel mogelijk leeg poepen, maar ja, soms helpt dat niet.
quote:zenga schreef op 17 januari 2011 @ 20:34:

En hetgeen waar je darmen op uitkomen, dat je niet je darmen laat neuken he

Uh dit snap ik niet helemaal?

ik was al 2 keer eerder naar de wc geweest en dacht dat ik wel helemaal leeg zou zijn maar mooi niet dus
quote:zenga schreef op 17 januari 2011 @ 20:34:

En hetgeen waar je darmen op uitkomen, dat je niet je darmen laat neuken he huh?
Een tijdje geleden had ik een soortgelijk topic uit nieuwsgierigheid geopend en daarin probeerde men ons te overtuigen dat de anus zelfreinigend is en dat anale seks nooit echt vies is. Ik geloof er nog steeds niks van!
Zo'n klysma/ anaal douche werkt prima. Gewoon verkrijgbaar bij de seksshop. Ik gebruik het ook weleens bij een geplande date.

Ik vind de lichten uit en geurkaarsen aan post ook wel briljant al seks ik toch liever bij ietsje meer licht
Soms is het echt heel schoon en soms helaas niet.

Shit happens!
quote:JohnnyCake schreef op 17 januari 2011 @ 21:31:

Een tijdje geleden had ik een soortgelijk topic uit nieuwsgierigheid geopend en daarin probeerde men ons te overtuigen dat de anus zelfreinigend is en dat anale seks nooit echt vies is. Ik geloof er nog steeds niks van!haha ja dat had ik ook gelezen maar of dat nou waar is.. ik geloof het ook niet zo.
quote:ikdoehet schreef op 17 januari 2011 @ 21:39:

Soms is het echt heel schoon en soms helaas niet.

Shit happens! In het toilet dankjewel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven