Tweeduizendelfjes deel 2
dinsdag 18 januari 2011 om 12:05
Mefs, als je nu weer gaat slapen kan je vanavond weer niet slapen! Je kunt beter een klein rondje wandelen, wat gaan eten enz enz en dan vanavond (om 8 of 9) gaan slapen?
Oooh Hanneke, wat zielig voor die beestjes, ik kan echt niet tegen dat soort mensen, die alleen maar aan zichzelf denken en niet aan die levende wezens waar zij verantwoording over dragen. Ik doe er al 10 jaar over om een kat (of 2 ) te nemen omdat ik zoveel op reis ben en zoveel verhuis, das helemaal niet leuk voor die beestjes, laat staan voor een hond!
Oooh Hanneke, wat zielig voor die beestjes, ik kan echt niet tegen dat soort mensen, die alleen maar aan zichzelf denken en niet aan die levende wezens waar zij verantwoording over dragen. Ik doe er al 10 jaar over om een kat (of 2 ) te nemen omdat ik zoveel op reis ben en zoveel verhuis, das helemaal niet leuk voor die beestjes, laat staan voor een hond!
dinsdag 18 januari 2011 om 12:35
Niet slapen hoor Mefs! Anders is je ritme helemaal om zeep!
Siroop, ja, het breekt mijn hart echt. Ik heb geen dieren omdat ik dat nu niet verantwoord vind, maar ik kan nu wel steeds voor deze beesten zorgen (je moet toch wat?) en daar ben ik wel een beetje klaar mee.... Ik hoop op een briljante ingeving van MV
Siroop, ja, het breekt mijn hart echt. Ik heb geen dieren omdat ik dat nu niet verantwoord vind, maar ik kan nu wel steeds voor deze beesten zorgen (je moet toch wat?) en daar ben ik wel een beetje klaar mee.... Ik hoop op een briljante ingeving van MV
dinsdag 18 januari 2011 om 13:50
Ik zat te lezen en ben ik in slaap gevallen. Ik denk niet dat het erg is. Ik ben nu een beetje opgeknapt. Ik heb mijn administratie in orde gebracht. Vanmiddag eerst mefszoon met zijn huiswerk en werkstuk helpen en daarna ga ik met mefsmeid naar de bib.
Ik had gisteren weer een van die memorabele gesprekken met mefsmeid. Ze vroeg of mijn tshirt nieuw is. Ik zei dat ik het al heel lang heb. En dan zegt ze, dat kan niet, anders zou die te klein nu voor je zijn. Ik zeg dat ik niet meer groei. En ze zegt dat ik wel groei, want ik heb geen grijze haren. Ze weet niet dat onder dat mooie rode kapsel wel wat grijs zit.
Ik had gisteren weer een van die memorabele gesprekken met mefsmeid. Ze vroeg of mijn tshirt nieuw is. Ik zei dat ik het al heel lang heb. En dan zegt ze, dat kan niet, anders zou die te klein nu voor je zijn. Ik zeg dat ik niet meer groei. En ze zegt dat ik wel groei, want ik heb geen grijze haren. Ze weet niet dat onder dat mooie rode kapsel wel wat grijs zit.
dinsdag 18 januari 2011 om 15:13
Het is gewoon zonde om haar de waarheid te vertellen Mijn nichtje van 7 is fan van Kylie Minogue en is in de stellige overtuiging dat ze ook het zelfde talent heeft. Nu heeft ze zichzelf omgedoopt tot "Kylie Minogue". Dat levert leuke taferelen op, als ze wil worden opgehaald uit de Smøland van IKEA ("Kylie Minogue wil worden opgehaald uit Smøland. Willen de ouders van Kylie zich melden by Smøland")
dinsdag 18 januari 2011 om 22:06
Meis, ik kan je direct bellen als je mij mailt op mylenevalerie@hotmail.com.
Dan kan ik je ook mijn eigen email geven maar ook nu even direct bellen.
Sorry dat ik dit nu pas zie, het forum bij mij is er meer niet dan wel.
Liefs xxx
Dan kan ik je ook mijn eigen email geven maar ook nu even direct bellen.
Sorry dat ik dit nu pas zie, het forum bij mij is er meer niet dan wel.
Liefs xxx
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven