Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Hej! (om het op zn zweeds te houden)

Jaarwisseling was er eentje met veel sneeuw hier die striemend in mijn gezicht blies op het pleintje. Maar wel eentje die ik begonnen ben met een lieve omarming en veel kussen

Ik dacht dat we met de fles sjampoepel (geweldig woord!) naar buiten zouden lopen zoals ik ook thuis gewend was maar dat mag en doen ze ook schijnbaar niet, dus die hebben we thuis genuttigd.

Ook een hele gewaarwording dat het na 1 uur niks meer van vuurwerk te bespeuren was. Thuis schieten ze je in de ochtend bij wijze van nog om je oren.

Vanacht zijn we tot 6 uur wakker geweest en naast de yummie seks ook wel veel gepraat over naja wat is de bedoeling hiervan. Willen we mekaar vaker zien? Ja. Willen we het een naam geven? hmm niet echt. Het is fijn zo samen te zijn, zo'n hele fijne connectie te hebben en van het leeftijdsverschil merken we beide niet veel.

Ik ga in ieder geval hier nog een fijne laatste avond en nacht van maken ...morgen naar huis en het eens allemaal laten bezinken. En hij ook trouwens, het voelt alsof het gewoon zooo goed is dat het eigenlijk niet kan zeg maar. Naja raar maar ik kan mijn vinger er niet opleggen.

Maar goed ik ga nu lekker weer douchen, maar wilde jullie even updaten natuurlijk

Hoop dat jullie ook allemaal net zo fijn aan het nieuwe jaar zijn begonnen als ik in ieder geval en nee dit is geen fake topic haha. Zit gewoon te gniffelen hiero, 't is goed, 't is lekker, dat is wat het is, dus ja er is nog hoop!
Wat leuk zeg! Geniet er nog maar even lekker van.
Proost op een top jaar!!
(Alvast een) goede reis terug Snyggin!
Leuk zeg, Snyggin!! Nog een fijne tijd daar en ook een goede reis naar huis! (en dat je hem maar snel weer mag zien!)
quote:hanneke000 schreef op 02 januari 2011 @ 16:42:

Leuk zeg, Snyggin!! Nog een fijne tijd daar en ook een goede reis naar huis! (en dat je hem maar snel weer mag zien!)Hebben jullie over dat laatste al wat afgesproken?
Hallo ladies,

Snyggin is weer geland en veilig thuis gekomen. Met een beetje emotionele kater. Van 'n hele fijn up, naar een beetje down moment.

Afscheid hebben we vanmiddag genomen in Stockholm met een dikke omhelzing en dikke kussen. En toen was ie weg en ik ging mijn bus in... I hate goodbyes!

Naja gister hebben we het er wel nog over gehad en hij wil naar Nederland komen het was "zijn beurt". Een datum prikken wordt nu moeilijker, ga morgen met mijn nieuwe baan beginnen en zal af en toe ook weekenden moeten werken, in de weekenden dat mijn kindje er niet is. We zaten aan carnaval te denken maar dat moeten dat is dus helemaal niet nog zeker. Ik mis 'm wel eigenlijk

Nu zitten we wel weer te kletsen, digitaal maar kussen en kroelen is er natuurlijk niet bij meer
Welkom thuis!

Kan me goed voorstellen dat je hem nu heel erg mist, zeker de eerste paar dagen. Veel succes met je nieuwe baan en hopelijk komt hij snel deze kant op! (Kan zijn broer eventueel mee? )
Tja, afscheid nemen sucks natuurlijk. Maar fijn dat je zo'n topweekend hebt gehad!
Hey Snyggin,

Hoe is het met de Zweedse God?
quote:Klontje schreef op 07 januari 2011 @ 23:23:

Hey Snyggin,

Hoe is het met de Zweedse God? Ahum. Ben nieuwsgierig.
Ik wil het ook wel graag weten!
Weet iemand Zweeds voor: 'get your ass over here' ?
quote:Klontje schreef op 16 januari 2011 @ 01:01:

Weet iemand Zweeds voor: 'get your ass over here' ? Hit, snabb!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 16 januari 2011 @ 01:06:

[...]

Hit, snabb!Als dat TO niet naar d'r topic lokt weet ik het ook niet meer.
Hallo dames

Sorry hoor ik heb jullie allemaal verwaarloost, ik schaam mij diep.

Anywaaayyy om gelijk met de deur in huis te vallen: over 11 dagen is hij bij mij. Het is inderdaad toch wel een happy ending hahaha.

Nou ja ending is nog niet de bedoeling in ieder geval.

De eerste dagen hebben we allebei wél contact gehad maar we moesten weer ons plaatsje vinden en het beetje laten bezinken.

Want kút we vinden elkaar gewoon écht leuk, the story goes on, ook nadat ik daar ben geweest en daar hadden we nog niet aan gedacht. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er misschien omdat ik wat ouder ben ik weet het niet wat rustiger in stond.

Hij zat er wel wat meer mee, bang dat hij het niet ging trekken op een gegeven moment het heen en weer gevlieg, en hij wilde ook met mij het hebben over mijn kindje. Wederom wél weer ontzettend goed dat ie daar zelf mee kwam. Hij wilde namelijk geen "vader-rol" op zich nemen. Niet dat hij wilde doen alsof het niet bestaat of er niets mee te maken wilde hebben maar in ieder geval niet op die manier er te maken mee hebben.

Nou dat komt goed uit, die rol is al vergeven. Papa van haar heeft ook een nieuwe vriendin en die is gewoon met naam geintroduceerd en daarmee was de kous af. Zoiets zou ook voor hem gelden. Daar kon ie wel mee leven en ik heb ook gezegd dat dat gewoon gebeurt wanneer hij denkt dat het goed is. Voorlopig wordt het gewoon afspreken als het bij ex is. Sowieso wel handiger als we nog in de snuffelperiode zitten, ook voor kindlief.

Klinkt alsof het alleen maar over serieuze dingen hebben gehad maar dat is niet zo trouwens haha.

Dus dat heeft een aantal dagen voortgekabbeld. Tot net voor afgelopen weekend toen we het hadden over mekaar zien en hij out of the blue kwam met: "fuck the obsticals, im comin to you"

en "you know I really just like you so damn much you worth everything cause you make me happy and I wanna see where it takes us".

Dus niet aankomend weekend maar het weekend erna komt hij hierheen die vrijdag en dan zijn we weer fijn even samen. Héérlijk. Heeft me ook ontzettend goed gedaan om het van hem zo bevestigd te krijgen.

Zeker zo'n berichtje net nadat de tickets geboekt zijn: "you know im gonna throw myself on you when I get to the airport and give you a thousand kisses" doen mij toch wel even goed glimlachen.

Had gereageerd dat het niet de bedoeling is op onze vliegvelden te rollebollen en dat als ie op de vloer wilde belanden toch écht moest wachten totdat we thuis waren

Duuusss snyggin is happy
Wat goed, en wat onwijs leuk dat hij al zo snel naar jou komt zeg!

Oeh, dat wordt weer heerlijk meezwijmelen hier
anoniem_95054 wijzigde dit bericht op 18-01-2011 20:19
Reden: edit
% gewijzigd
Als je een serieuze relatie krijgt, zal hij toch een vaderrol krijgen. Dus het is puur tijdverdrijf dan, daar moet je je bewust van blijven.
Net het hele topic lezen, wat een geweldig verhaal . Ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben over 11 dagen. Ik blijf dit in ieder geval volgen.

Nu weet ik wel ineens waar alle vrijgezelle jongens van mijn leeftijd zijn (ook even afgaand op reacties van andere dames) .
Wat leuk Snyggin. Ik vroeg me laatst al af hoe het met je (en je liefde) ging!

* denkt bij die vliegveld scene meteen aan begin en slot van Love Actually *
aaaaahhhhhh wat lief en wát goed!! Danig "jaloers" (neem dat niet te serieus!) ben ik hoor, want Zweed klinkt ernstig leuk ! Echt super voor je! En je begrijpt, ik kom regelmatig even langs om je te volgen hoor!

Oh, en zijn standpunt voor wbt het ouderschap; mijn ouders zijn gescheiden, en hun partners hebben NOOIT een ouderrol in mijn leven gespeeld. Het zijn de partners van mijn ouders, en ik ben blij dat ze gelukkig zijn, maar opvoedkundige taken etc. zijn nooit aan de orde geweest.
Lief jullie reacties, zit hier danig te blozen

Maar zoals jij dat omschrijft Hanneke dat was ook mijn insteek hierin en dat vond hij prima.

Voorlopig is het gewoon met ons tweetjes, de rest komt allemaal vanzelf.

Ik loop zó met mijn hoofd in de wolken en naar het schijnt hij ook. Van die spontane smsjes zoals vanmiddag: "kisses for the sweetest girl" dat ben ik helemaal niet gewend. Maar het voelt gewoon zo goed, af en toe moet ik mijzelf gewoon even hard knijpen. Ik bedoel deze kerel van 22 is mijn leven binnen gewandeld, uit het niets en heeft me op zo'n manier weten te raken dat het soms eng is gewoon. Ik word dalijk 30 dan zit er 8 jaar tussen ons, hij heeft meiden gehad, strak in het pak, 10 jaar jonger, en toch wil hij met mij zijn, ondanks afstand, kind, leeftijdsverschil, vooroordelen. Kan er soms niet bij.

Maar toch al gewoon zijn aanwezigheid of op de manier waarop wij gewoon over vanalles kunnen praten en dat het vanzelf gaat zonder rare stille momenten oid daar kan ik niet omheen.

Het lijkt nu soms nog wel heviger dan de eerste keer dat we alleen waren 2 weken terug. Want nu pas wéét ik echt hoe hij is en ken ik hem beter dan tevoren (alhoewel het nog steeds lekker knettervers is) en ik mis hem behoorlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de sex die chemie is ook behoorlijk aanwezig haha.

Juppp ik heb het zwaar te pakken geloof ik
Volgens mij heb je het inderdaad zwaar te pakken! Heerlijk toch! Ik zit gewoon mee te genieten hier, want het spat door het scherm heen!!

Ik denk dat je insteek een hele goede is (ouderschap opmerking), als kind heb ik het vreselijk gewaardeerd dat ik 2 ouders had, die -ondanks gescheiden- ons SAMEN hebben opgevoed, en dat ze er (bewust) voor hebben gekozen hun partners wel in ons leven te laten, maar ze geen opvoedtaken "te geven".
quote:hanneke000 schreef op 18 januari 2011 @ 21:30:

Heerlijk toch! Ik zit gewoon mee te genieten hier, want het spat door het scherm heen!!

Ik ook!
Ik vind het ook onwijs leuk om te lezen .

Maarre, hoe zit het nou met die broer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven