Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Ik vond Mr. Zweed anders treffend

Nee hoor, veel plezier! Ik ga nu slapen, jij alvast welterusten voor straks (als je nog kan slapen met die hysterische viva-pompoms op je netvlies. Zo niet: ipv schaapjes tellen maar pompoms tellen )
Zo hier meld ik me ook weer. De online check-in is gebeurd, boardingpasses geprint dum dum dum we zijn er klaar voor

Nu zit ik met het volgende, ik heb nu een 2e mirena wat op zich fijn is maar ik word wel nog steeds ongesteld wat ik met de andere niet had. Nu komt hij over 8 dagen hier en sinds een dag of 2 heb ik beetje zeurderige menstruatiekrampen en meer doorzichtige, waterige afscheiding. Dat zou wel eens de eisprong kunnen zijn toch? wat inhoud dat ik sowieso pak 'm beet 14 dagen dagen heb voordat ik ongesteld wordt. Wat op zich wel zou kunnen het is 17 dagen geleden van de eeste dag van de laatste ongesteldheid en 12 van de laatste, toch?
quote:Snyggin schreef op 19 januari 2011 @ 23:41:

En trouwens: no way in hell dat ik hem dit ooit laat zien zo, denkt ie straks dat alle Nederlandse vrouwen 'n klap van de molenwiek hebben gehad hahaha

Haha ik ben volgens mijn familie een halve allochtoon omdat ik al een tijdje in het buitenland woon.

Veel plezier volgende week!!
Goed dat je dat online checkin gebeuren hebt geregeld. Ik was het laatst vergeten. Wilde ik 4 uur van te voren mijn boarding pass uit printen en toen lukte dat niet. Moest ik verdorie 23 euro bijbetalen op het vliegveld! Dure les.
Zo, ik ben vrijdag vrij en ik heb de bus van Robert ook al gecharterd. De enige echte. Dus, als jullie mij jullie woonplaatsen nu even doorgeven, dan kan ik de chauffeur een route laten plannen. Zooooo romantisch! :-)

Ik zal zo eens kijken hoe laat deze vlucht aankomt, het lijkt mij niet dat er dagelijks veel vliegtuigen uit Zweden op Eindhoven landen, toch?

Neeeee hoor Snyggin, don't worry. :-)
Ik denk dat ik 'm maar de bus naar Eindhoven laat pakken dat ik hem daar wel oppik op het centraal station haha! Jullie maken me nog zenuwachtig ook stelletje loeders!

Maar over een weekje zit ik nu wel in de auto om hem op te halen (tenzij ik het idee krijg dat ik gestalkt wordt op de A2, dan moet ik een afleidingsmanoeuvre gaan verzinnen )
quote:Snyggin schreef op 21 januari 2011 @ 13:54:

Ik denk dat ik 'm maar de bus naar Eindhoven laat pakken dat ik hem daar wel oppik op het centraal station haha! Jullie maken me nog zenuwachtig ook stelletje loeders!

Maar over een weekje zit ik nu wel in de auto om hem op te halen (tenzij ik het idee krijg dat ik gestalkt wordt op de A2, dan moet ik een afleidingsmanoeuvre gaan verzinnen )De A2! AHA!!

Dames, ik zeg: spandoeken op alle viaducten op de A2, die Eindhoven uitgaan, met op het viadukt viva-dames met pompom en een spandoek: "Welkom Mr. Zweed".

De caravan van Robert klinkt trouwens ook als een briljant plan
In elk oor een Mirena-oorhanger, nee, komt helemaal goed
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
*zucht* waarom gaan de dagen zo térgend langzaam
Ik kom hier ook nog even zeuren op de late avond.

De dagen gaan nu namelijk zó ontzettend langzaam bah bah bah maar goed het is officieel maandag dus ik kan zeggen nog 4 dagen

Alhoewel er nu wel een dingetje is dat aan me knaagt, en ik zal wel weer van een mug een oliffant maken maar tja...

Toen ik bij hem was hadden we het er over wat sexy was. Hij vind sproeten schijnbaar een sexy ding...naja die heb ik niet, dat is nog niet eens zo'n ramp. Maar ik zat vanavond op FB (geweldig die technologie van tegenwoordig ) en zag dat zijn ex die wel heeft. Zo'n slanke Zweedse schone grrrrr inclusief sproeten.

Dat heb ik hem vanavond dan niet voor de voeten geworpen, wat moet hij ermee natuurlijk maar toch he. En ja ex is natuurlijk ex, niet zonder reden (ze is vreemd gegaan) maar het is wel iemand waar hij toch altijd een speciaal plekje voor heeft ook al weet ik dat er niks meer is tussen hen, en is zij ondertussen over mij ook ingelicht en vindt ze het maar niks dat hij hierheen komt, ik vind het niet leuk. Zo.
Zijn ex heeft dan misschien sproeten, maar ze is wel een jaloers kreng.

Jij hebt geen sproeten, maar wel een leuke persoonlijkheid en, niet te vergeten, twee sexy setjes lingerie. Mr Zweed komt niet voor niets naar Nederland en jullie vrijen niet voor niets een heel weekend. Als hij je niet sexy had gevonden, zou hij ook de moeite niet doen.

Zoo, en nu ga je je weer gedragen als de zelfverzekerde, sexy, volwassen Snyggin en genieten van de voorpret, nog 4 dagen.
quote:Vittel schreef op 24 januari 2011 @ 09:12:

Zijn ex heeft dan misschien sproeten, maar ze is wel een jaloers kreng.

Jij hebt geen sproeten, maar wel een leuke persoonlijkheid en, niet te vergeten, twee sexy setjes lingerie. Mr Zweed komt niet voor niets naar Nederland en jullie vrijen niet voor niets een heel weekend. Als hij je niet sexy had gevonden, zou hij ook de moeite niet doen.

Zoo, en nu ga je je weer gedragen als de zelfverzekerde, sexy, volwassen Snyggin en genieten van de voorpret, nog 4 dagen.

Kijk hier heb ik wat aan haha

En ik wéét het ook wel, we hebben het eerder over exen gehad waar zij ter sprake kwam en volgens hem heb ik niks te vrezen en hoef ik niet onzeker te zijn want hij was gewoon écht gek op mij en heeft nog nooit iemand gehad waarbij hij zich zo speciaal bij voelde.... yadee yadee yah. Ook het smsje van vanmorgen dat ie me iedere dag steeds leuker gaat vinden is een fijn egoboost natuurlijk. Stom stemmetje ook
Joh, Snyggin, hij vliegt VOOR JOU speciaal naar nederland! Fuck de sproeten! Jij valt normaal toch ook niet op jongens mannen van 22? Maar wel op hem? Nou, hij vind sproeten sexy, maar jou zo vreselijk gruwelijk leuk dat 'ie op het vliegtuig naar Nederland stapt!!

nog maar 3 dagen
Ja erm nou dat sproeten verhaal, dat is niet helemaal goed gegaan. We hadden het er gister over en ik vertelde dat me dat beetje dwarszat. En had weer écht een blond moment eigenlijk.

De dame die ik bekeken had, had dezelfde voornaam als ex, maar ex zelf heeft geeneens FB en hij vroeg ook zo heel droog: heb je trouwens ook gezien dat dat meisje dat je bekeek in Nieuw Zeeland tegenwoordig woont misschien?

Wooops Handig weer van ondergetekende maar niet heus haha.

Ik moest me niet zoveel druk maken want hij wilde alleen met mij zijn etc etc etc. Dus.....

Maar inderdaad, over 72 uur is ie bijna geland en dan ben ik me toch een partij gruwelijk happy

Hij's gister nog speciaal naar de kapper geweest om er piekfijn uit te zien haha, ohhh ik ben zoo flieefftt

Sickening gewoon
quote:Snyggin schreef op 25 januari 2011 @ 14:14:

Ja erm nou dat sproeten verhaal, dat is niet helemaal goed gegaan. We hadden het er gister over en ik vertelde dat me dat beetje dwarszat. En had weer écht een blond moment eigenlijk.

De dame die ik bekeken had, had dezelfde voornaam als ex, maar ex zelf heeft geeneens FB en hij vroeg ook zo heel droog: heb je trouwens ook gezien dat dat meisje dat je bekeek in Nieuw Zeeland tegenwoordig woont misschien?

Wooops Handig weer van ondergetekende maar niet heus haha.

Ik moest me niet zoveel druk maken want hij wilde alleen met mij zijn etc etc etc. Dus.....

Doos!
ja goed he haha ik kan er nu mee lachen maar ik voelde me best beetje dozerig inderdaad

"Oh, ik dacht dat 'Nieuw Zeeland' een stad in Zweden was"?
quote:hanneke000 schreef op 26 januari 2011 @ 08:21:

"Oh, ik dacht dat 'Nieuw Zeeland' een stad in Zweden was"?

Ja dat had ik eigenlijk kunnen zeggen he

Ik heb hem trouwens deze pagina laten zien met die pompom smileys en het een en ander uitgelegd wat hier stond.

Gisteravond op Skype zei ie dat ie ook zó blij is als het vrijdag is, voor hem duurt het want minder lang want hij kan 's morgens al vroeg weg. De schrik zit er bij hem ook wel in trouwens: "zeg die vrouwen van het forum die komen toch écht niet he"

Heb hem er van verzekerd dat het allemaal voor de gein was en dat ie niet bang hoefde te zijn voor spandoeken, en zwaaiende gekke vrouwen op het vliegveld enzo...TOCH?!

Jaaaaa nog 2 dagen
Nog 2 dagen!! En eigenlijk nog minder, want over 48 uur is 'ie er al!!

En waarom denk jij dat wij er niet zijn? *veegt slinger uit haar* We zijn gisterenavond net begonnen met Vliegveld Eindhoven in te pakken *blaast hartjes-confetti van neus* Heb je er nog niks over gehoord op het nieuws? *duwt roze-helium-hartjes-ballon snel uit het zicht*
Han, heb je ook aan dat extra kussen voor mij gedacht? Ik heb de slaapzakken al klaar liggen om mee te nemen. Wil echt niets missen! Ben zo benieuwd hoe onze Snyggin's zweed er uit ziet!
Is er al een inventarisatielijst gemaakt voor de bussen?

En ik zorg voor pakjes drinken, wie neemt de versnaperingen mee?

Kussen? *kijkt paniekerig* Ik heb alleen 30 veldbedden besteld voor vanavond, dat leek me wel genoeg? We doen ploegendienst tenslotte *rent weg voor extra linnengoed*
Inventarislijst voor de bussen?! *veegt zweed zweet van voorhoofd* Ik heb hier; 1 uit Grunn, 2 uit Amsterdam, maar een extra kusje busje uit Den Helder, 1 uit Vlissingen, 1 uit Enschede, 2 uit Arnhem (ook voor de Duitse aanmeldingen) en uit Maastricht. Kan iemand dit even verifiëren?

Oh man jullie laten me echt het angstzweet uitbreken hier!. Ik ga zooo paranoide wezen op de luchthaven stelletje krengen hahaha!

Maaaar ik kan nu wel al "morgen" zeggen. Ook al heb ik nog een nacht voor de boeg, maakt allemaal niks uit het is gewoon al donderdag

Nog 1 nacht alleen slapen en dan
NOG 1 DAGJEEEEEE

En wat doen die smilies? Elkaar slaan?!

en dan vond ik nog een hele plastische, maar laat ik die maar niet doen

Snyggin, alvast heeeeeeel veel plezier morgen en komend weekend! Kom vooral niet posten, maar geniet ervan

En ik hoop dat het niet zo is:

(hij was te leuk om niet te gebruiken...)
anoniem_56111 wijzigde dit bericht op 27-01-2011 07:59
Reden: Gaaaaap, goeiemorgen heur
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven