Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thomas is de bom joh!
quote:Star schreef op 18 januari 2011 @ 20:57:

Ja gek hè, als Ringo Starr je verhaal vertelt

Oh? Wist niet dat Ringo ook Nederlands spreekt.

Een bom op Thomas. Goed plan.
Nou Kezzzzzzzzzzzzzzzzzz
En het irritante is, dat ik alleen al door het typen van die naam, nu het liedje in mijn hoofd heb zitten. Als ik geluk heb is dat volgende week over...
quote:Kezz schreef op 18 januari 2011 @ 21:02:

[...]

Oh? Wist niet dat Ringo ook Nederlands spreekt.

Een bom op Thomas. Goed plan.O da's Erik de Zwart, nog erger
IK heb een hele cd!!
Whahahahaha hoe erg is dat.
Ik weet gelukkig niet wie Thomas de trein is en ik begrijp dat ik dat beter zo kan houden?
Ja! Wat dat betreft heb jij het maar gemakkelijk moederen, Erwt! Jij kunt gewoon afkijken bij ons wat je wel en niet moet-mag-kunt doen. Wij maken de fouten eerst, jij doet daarna bij Doperwtje alles in één keer goed.
We sturen gewoon alle Thomas-meuk die we kunnen vinden naar Doperwtje voor zijn eerste verjaardag
Nemo is al bijna 4 jaar fan van Thomas en ik vind het prima. Beter dan een heleboel andere meuk die hij had kunnen kiezen!

En de verhalen zijn natuurlijk bijzonder stichtelijk!
Ja door de dominee geschreven hè.
Euh priester.
Nou vooruit, deze voor Nemo dan. Wel doorgeven aan Doperwtje als hij eruit gegroeid is, he?

Das James, die is heel arrogant, die vinden we niet leuk
Zie je nou wel dat het een stomme serie is?
Echt stomme serie. Wil t ook niet in huis, maar aangezien we geen tv hebben is dat tot hij naar school gaat of laten we zeggen oudere groep op kdv nog haalbaar

Mier heeft geen houten treinset, is dat slecht voor zijn ontwikkeling? Wel een plastic ding van abrick, van mijn broer gekregen voor zijn verjaardag
Oooh plestik, das heel slecht he, dan voelen kinderen de warmte van de natuur niet.
Plestik? Erwt, dit is dus zo'n leermomentje, he? Als Mier nou hierdoor de verdommenis in gaat, weet jij precies welke trein je moet kopen voor Dopje. Pffff, wat heb jij het simpel, zeg!

Inad, misschien bestaat er bij jou in de buurt wel een zelfhulpgroep voor houtentreinloze dreumesen? Ik zou even informeren als ik jou was.
Brio-trein moet je hebben dus Erwt
*noteert alles driftig*
ghehe
Ooooooh piepels ik heb zaterdag een sollicitatiebrief de deur uit gedaan en ik mag morgen al langskomen.... zenuwennnnnn
Hoeeeeeeee leuke jop ook?
Ja, lijkt ideaal op alle fronten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven