Thuis!
woensdag 19 januari 2011 om 18:47
Ligt eraan wat voor bedrijf, wat voor functie, Trav. Je hebt natuurlijk alleen maar baggy pants en sneakerTz in je kast?
Je moet geen vrij nemen, als je denkt dat dat niet gaat lukken.
Maak er lekker calamiteitenverlof van omdat je een zieke Nemo op moet halen, ofzo. Niet moeilijk over doen, maak het je even zo gemakkelijk mogelijk. Flutbanen vragen soms ook om (voor hun) flutsmoezen. Toch?
Je moet geen vrij nemen, als je denkt dat dat niet gaat lukken.
Maak er lekker calamiteitenverlof van omdat je een zieke Nemo op moet halen, ofzo. Niet moeilijk over doen, maak het je even zo gemakkelijk mogelijk. Flutbanen vragen soms ook om (voor hun) flutsmoezen. Toch?
woensdag 19 januari 2011 om 19:47
Ah, zo'n soort baan dus. Ehm..... een broek, geen jeans, niet zwart, maar liefst een beetje vaal verwassen. Vormloos het liefst. En dan een shirtje met diepe hals en dan daaronder, duidelijk zichtbaar, een hemdje in een kleur die er niet bij past.
Volgens mij is dat het actuele modebeeld binnen dat soort bedrijven instanties. Oh, en kam je haar niet al te veel, morgenvroeg.
Volgens mij is dat het actuele modebeeld binnen dat soort bedrijven instanties. Oh, en kam je haar niet al te veel, morgenvroeg.
woensdag 19 januari 2011 om 19:57
woensdag 19 januari 2011 om 20:15
quote:Travis schreef op 19 januari 2011 @ 19:57:
Ik dacht een zachtoranje wortelbroek met bruine schoentjes en een beige met groen gebreid vestje zonder mouwen zodat je mijn behaarde oksels goed kan zien.
Ik vind dus net de uitgebreide vacature, ik heb op een advertentie van 4 regels gereageerd.Die bruine schoentjes, dat zijn toch wel van die gevlochten gevalletjes, he? Dan zit je zeker goed!
Ik dacht een zachtoranje wortelbroek met bruine schoentjes en een beige met groen gebreid vestje zonder mouwen zodat je mijn behaarde oksels goed kan zien.
Ik vind dus net de uitgebreide vacature, ik heb op een advertentie van 4 regels gereageerd.Die bruine schoentjes, dat zijn toch wel van die gevlochten gevalletjes, he? Dan zit je zeker goed!