Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Trav! Hoe laat moet je? Spannend! Heb je de juiste solli-outfit al klaarliggen?
Ik moet eerst nog vrij krijgen voor de middag.

En ik denk zomaar dat dat niet zo makkelijk zal gaan. Solli outfit OMAAIGASHHHH wad moed ik aan????????????????????
Ligt eraan wat voor bedrijf, wat voor functie, Trav. Je hebt natuurlijk alleen maar baggy pants en sneakerTz in je kast?

Je moet geen vrij nemen, als je denkt dat dat niet gaat lukken.

Maak er lekker calamiteitenverlof van omdat je een zieke Nemo op moet halen, ofzo. Niet moeilijk over doen, maak het je even zo gemakkelijk mogelijk. Flutbanen vragen soms ook om (voor hun) flutsmoezen. Toch?
Flutbanen vragen om flutsmoezen. Briljant. Zou een motto kunnen zijn

Spannend Travje!
Ik zou op jouw gepunnikte geitewollensokkensandalen kunnen komen denk ik

Baggypants zitten niet meer zo baggy
Goed gevulde broeken?
Ah, zo'n soort baan dus. Ehm..... een broek, geen jeans, niet zwart, maar liefst een beetje vaal verwassen. Vormloos het liefst. En dan een shirtje met diepe hals en dan daaronder, duidelijk zichtbaar, een hemdje in een kleur die er niet bij past.

Volgens mij is dat het actuele modebeeld binnen dat soort bedrijven instanties. Oh, en kam je haar niet al te veel, morgenvroeg.
Ik dacht een zachtoranje wortelbroek met bruine schoentjes en een beige met groen gebreid vestje zonder mouwen zodat je mijn behaarde oksels goed kan zien.

Ik vind dus net de uitgebreide vacature, ik heb op een advertentie van 4 regels gereageerd.
Kwam weer eens even zeggen dat jullie zo grappig zijn! Nooit overwogen om de vrouwelijke lama's te worden met elkaar? Hopelijk gaat alles goed met iedereen!
Alleen als jij meedoet, Dier my love! Eigenlijk is het niet eens een heel slecht plan. Als die solli morgen niks wordt, heb je dus toch een baan, Trav. Lama!
quote:Travis schreef op 19 januari 2011 @ 19:57:

Ik dacht een zachtoranje wortelbroek met bruine schoentjes en een beige met groen gebreid vestje zonder mouwen zodat je mijn behaarde oksels goed kan zien.

Ik vind dus net de uitgebreide vacature, ik heb op een advertentie van 4 regels gereageerd.Die bruine schoentjes, dat zijn toch wel van die gevlochten gevalletjes, he? Dan zit je zeker goed!
Nee niet gevlochten. Niet goed?

Dat is de enige andere juiste optie. Ik zeg: doen, die schoen!
Deze ook leuk! En dat mijn borsten dan vrij in het rond kunnen zwiepen en de wereld kunnen inkijken!

Oke, oke ik ben iig zeker van de schoenen en van de broek, topje zoek ik nog even door.

Nou dat was niet zo moeilijk!!!

Precies! Geen beha aandoen hoor! Dat verpest de nonchalance van je look. Oh, het wordt echt een prachtige dag morgen!
Er is een punt... en daar kun je ook te ver overheen gaan.

Erwt, ik vind jullie écht een leuk stel maar dit kan écht niet.

Wat mij vooral irriteert zijn die duidelijke piemel en vagina.
Die vrouw lijkt op is gewoon Agnes Kant!
In zo'n broek een cameltoe tentoonspreiden is ronduit knap!

Hoe heet een mannelijke cameltoe eigenlijk?
Camelpoe?
Ik had op het werk de hele dag dit liedje in mijn hoofd.

Nu wil ik de film weer zien.
Ken ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven