Thuis!
woensdag 19 januari 2011 om 21:27
Ik stond net even mijn haar te kammen en bij te punten en toen zei mijn Senegalese buuf, meid ik vlecht je wel even in!
Dus ik heb nu ingevlochten oksels en dan loopt het tussen mijn borsten door en dan weer in schaamhaar gevlochten.
Mét kraaltjes ook nog!! Het wordt echt een prachtige dag Kezz, ik voel het aan alles!!!
Dus ik heb nu ingevlochten oksels en dan loopt het tussen mijn borsten door en dan weer in schaamhaar gevlochten.
Mét kraaltjes ook nog!! Het wordt echt een prachtige dag Kezz, ik voel het aan alles!!!
donderdag 20 januari 2011 om 21:34
Sinds zijn keel- en neusamandelen eruit zijn, gaat het echt beter. Hij valt niet meer midden op de dag is in slaap, eet veel beter (eet spontaan groente en fruit, een godswonder!!), ontwikkelt ineens weer echt (vraagt naar betekenissen van woorden, is enorm aan het waarommen, en heeft sinds de operatie nu pas voor de tweede keer koorts. Echt een enorme vooruitgang dus! Over het algemeen genomen ligt hij in zijn ontwikkeling nog wel wat achter, maar ik ben ervan overtuigd dat hij dat helemaal in gaat halen het komende jaar. Hij heeft er nu gewoon pas de energie voor!