Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 19 januari 2011 om 19:40
Er word niet over mij geroddeld he anders ga ik huilen hoor.
Ja bent dus poster nummer 1 Marels was te verwachten.
Zit nu op de bank bij zus. Gaan straks Iq test doen doe op nl1 is.
Tik ga nog twee WEKEN lang heel hard voor je duimen hoor!!
Gaan we t vanaaf halen?? Hoop t niet heur
Ja bent dus poster nummer 1 Marels was te verwachten.
Zit nu op de bank bij zus. Gaan straks Iq test doen doe op nl1 is.
Tik ga nog twee WEKEN lang heel hard voor je duimen hoor!!
Gaan we t vanaaf halen?? Hoop t niet heur
Het gras aan de overkant is niet groen.
woensdag 19 januari 2011 om 19:55
Je moet nog even vergelijken op aantal dagen lid want dan kunnen de verhoudingen misschien wel iets anders liggen. Maar jij blijft de koningin vrees ik!
Jullie hoeven niet hele dagen te duimen hoor, dat is zielig. Nee joh 1x per dag is voldoende.
Ik ga nu msn aangooien heb wel zin om over Kampie te roddelen
Miekie is je toettoet lang in de garage denk je?
Jullie hoeven niet hele dagen te duimen hoor, dat is zielig. Nee joh 1x per dag is voldoende.
Ik ga nu msn aangooien heb wel zin om over Kampie te roddelen
Miekie is je toettoet lang in de garage denk je?