minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
@mystic: ja heel dubbel inderdaad. Veel praten lijkt me daarom goed! want vaak is de intentie er wel, maar komt het zo helemaal niet over op de wederpartij. En wij vrouwen hebben dan wel de naam om emotioneel of onbegrijpelijk te reageren, maar mannen kunnen er ook een houtje van!! Het is echt keihard werken, als je op het punt staat van scheiden, om het toch nog te laten werken. Lukt helaas lang niet iedereen. Wat wel zo is, dat als je beiden je stinkende best doet, en het lukt dan uiteindelijk toch niet, je dan wel nog op een goede manier vorm kunt geven aan het "na huwelijk". hetgeen toch van groot belang is, als er kids betrokken zijn.
@abi: klopt helemaal, is alleen heel irri dat manlief niet wil praten. het is nou eenmaal gebeurt en we moeten weer verder.

hoezo een typisch manreaktie
@ Mystic: weet je, misschien WIL hij wel praten, maar LUKT het hem gewoonweg niet. ik ken jouw man natuurlijk niet, maar toch. Mijn ex man was ook geen prater, tenminste: niet over zijn meest diepe zieleroerselen. Heeft hij echt moeten leren en nu, gaat dat harstikke goed!! Zijn we wel gescheiden, maar toch erg fijn. En mannen willen toch vaak dingen gladstrijken door daden/actie ondernemen ipv praten. Maar ja, als zijn acties/daden het tegenovergestelde zijn van wat je graag zou willen, is het natuurlijk helemaal vreselijk lastig!
tja, wat zal ik zeggen, hij praat niet en hij laat t ook niet in aktie/daden zien dat hij ervoor wilt gaan. daarom heb ik gevraagd of hij echt wel verder wil met ons huwelijk. voordat we hieruit zijn heb ik ook even geen zin in sv, komt later wel weer
Hvj :niet mopperen over brak zijn,je wil neuken of je wil het niet

Geniet lekker na.
@mystic.. thanks.. maar jij zit ook in een behoorlijke Ksituatie!

@crea: idd..zo denk ik er ook over..dat is niet eerlijk tov zijn nr. 1 maar ook niet tov mij.. hoop alleen dat ik zo sterk ben om contact te verbreken..

of ik dit trek..ik heb geen idee. wilde eigenlijk vrijdag afzeggen maar misschien toch fijn om nog een keer met hem te praten.

zoals ik het nu zie, zit vrienden blijven er niet in. dat werkt niet als er van één of beide kanten gevoelens bij zijn.. ik denk dat er maar één manier is, zoals je een pleister aftrekt..hard en snel dan doet het het minste pijn...

en dan nooit nooit nooit meer verliefd worden...ben er klaar mee..

wie heeft ooit verzonnen dat dat leuk is? ! ik hou liever de touwtjes in handen...

maar ja... of ik me daar aan kan houden....

@abi: ik denk dat vrouwen sowieso meer de behoefte hebben om er over te praten..om andere meningen te horen..

ennuh.. show him what you've got and enjoy it!

@lasci: Enjoy!
Hmm...ben alleen op werk en oude sv komt binnenlopen. gaf me vol een zoen op m'n mond.

Toen ik weg was mailde ik dat hij heerlijk blijft...kreeg net mailtje terug dat ik er gebruik van had moeten maken!

kan mezelf wel voor m'n kop slaan!
Als een beer op de honing??
Go honingbeer GO...be an example to all naughty women in here!!
@HvJ: zoiets ja...zodra je de heren even geen aandacht geeft komen ze plotseling langs!

Kan jij daar over meepraten?

@Stokstaartje: Ik zal hem toch maar eens vragen wanneer ik hem dan weer zie...
quote:Honingbeer schreef op 19 januari 2011 @ 16:25:

@HvJ: zoiets ja...zodra je de heren even geen aandacht geeft komen ze plotseling langs!

Kan jij daar over meepraten?

:

Dat is een bekend principe.

Mannen doen aan risc management.

Ze houden je op afstand om niet het gevoel te hebben/krijgen geclaimd te worden.

Dus kom je te dichtbij, dan wordt je even "koud" gezet en krijg je even weinig aandacht.

Uiteraard wil je meer aandacht en laat je dat weten. Voor de man een teken dat alles oke is.

Maarrrrrr... blijft het ineens stil, dan worden mannen nerveus.

Ze zal toch nog wel willen?

Ze zal toch niet wegblijven?

En voila, de man gaat weer jagen en zijn best doen.

Zodra de "oude" situatie weer hersteld is, is het weer business as usual.

Tot de volgende verwijdering, dan gaat het hele spel opnieuw.
Thanx voor de wijze les! hier kan een vrouw een hoop mee;-)!
@honingbeer: ga ervoor meid!!!!
HVJ, wat zijn mannen toch gecompliceerd. Herken jij dat gedrag ook bij jezelf?

Mystic, natuurlijk moeten jullie het nog even tijd geven. Scheiden doe je niet zomaar! Heel veel geduld en sterkte, als jullie echt van elkaar houden, kunnen jullie het redden.

NetStokstaartje, ik denk wel dat dit de beste beslissing is. Hoe pijnlijk ook...

Abi, hoe was het?
quote:stewardess schreef op 19 januari 2011 @ 18:00:

HVJ, wat zijn mannen toch gecompliceerd. Herken jij dat gedrag ook bij jezelf?

Mystic, natuurlijk moeten jullie het nog even tijd geven. Scheiden doe je niet zomaar! Heel veel geduld en sterkte, als jullie echt van elkaar houden, kunnen jullie het redden.

NetStokstaartje, ik denk wel dat dit de beste beslissing is. Hoe pijnlijk ook...

Abi, hoe was het?Wauw echt een vrouw alles achter elkaar! Maar niet alle mannen zijn gecompliceerd hoor lol!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
TheDutchWiseGuy, dat heet georganiseerd!

Maar wat bedoelde je precies met jouw opmerking gisteren?
@Mystic en Netstokstaartje (posts vanochtend vroeg: ik moet nog bijlezen:) ) : thnx! Het voelt idd goed, dat huis. Maar vind (rationeel) van mezelf dat ik het even moet laten rusten, en nog wat moet kunnen vergelijken. Dus ga ik nog wat huizen zien in dezelfde stad, en als het gevoel dan zo sterk blijft, ga ik idd een bod doen denk ik. IEKS

@ Crea: itt andere berichtgeving hier weet ik niet of irl afspreken zo positief is. Resultaten behaald in het verleden tonen aan dat irl bij jullie eigenlijk seks, knuffelen en houden van mekaar betekent, en ik weet niet of dat voor jou nu zo wenselijk is, in de fase van afstand nemen bedoel ik.... Maar ik weet dat je sterk bent, en dat de laatste dagen je ook sterker hebben gemaakt. Hoop dat je voor jezelf blijft kiezen lieverd!

vnvnd komt (ex)minnaar langs, s kijken wat er gepraat wordt...

(nu ff rest bijlezen)
@ mystic (ik ben inmiddels halverwege de nieuwe postings): kies jij nu eens voor jezelf! Man heeft nu alle regie: hij wil niet praten, dus er wordt niet gepraat. Hij zegt bij je terug te willen, dus hij is terug, maar gedraagt zich niet berouwvol e.d.... Is moeilijk lieverd, maar kies eens voor jezelf! Je bent het waard hoor!

@ Netstok: heftige beslissingen bij jou zeg! Knap, heftig, dapper maar o zo moeilijk. Sterkte!
quote:thedutchwiseguy schreef op 18 januari 2011 @ 22:23:

Als jullie dames iets voor een sv gaan voelen kun toch eea gewoon bespreekbaar maken? Soms maak ik dat mee en het heeft nooit tot problemen geleid. Eerlijk blijven en desnoods stoppen, maar voor een man, sv in dit geval naast zijn open relatie, is het misschien wel makkelijker om afstand te nemen.

@stewardess

Dat ik het erg prettig vind dat een dame waar ik een sv voor ben gewoon zegt "als ik wat voor je ga voelen wat moet ik dan?"

Ik ben niet zo snel geschrokken dus maak het bespreekbaar, blijven de gevoelens dat kun je kiezen om met die "vriendschap" gewoon te stoppen toch?
Ik bedoel meer de opmerking dat het als man makkelijker is om afstand te nemen.
quote:stewardess schreef op 19 januari 2011 @ 20:40:

Ik bedoel meer de opmerking dat het als man makkelijker is om afstand te nemen.

Omdat ik merk dat in de "praktijk" de vrouwen hier elke keer over beginnen! Ik neem hun dat niet kwalijk hoor, maar ik "heb gewoon besloten" daar zelf geen gehoor aan te geven.

Snap vrouwen die een sv zoeken ook niet altijd hoor, ik zet soms op MP een ondeugend oproepje, nu ook weer geinspireerd door een secondlove topic op vivaforum en daar komen erg veel reacties op. Dus zelfs voor een oudere vent lol, bestaat belangstelling. Maar ik vind het dom als ze dan later gevoelens gaan tonen anders dan erotische.
@ Dutchwiseguy

Denk je niet dat andere gevoelens dan de alleen erotische het erotische wellicht nog mooier maakt?
quote:Sensual_D schreef op 19 januari 2011 @ 21:13:

@ Dutchwiseguy

Denk je niet dat andere gevoelens dan de alleen erotische het erotische wellicht nog mooier maakt?

Leuk en mooi hoe je dat omschrijft! Helemaal mee eens!

Maar dit is wat ik vaak opschrijf: Wat hoop ik te vinden:

Een vrouw/stel met balls, brains en een

gezonde dosis humor dat zou spannend zijn.

Dan ontmoet je iemand waar je een "sv" relatie mee aan zou willen gaan. Als je dan regelmatig dit, ook net weer paar minuten geleden, dit soort reacties krijgt...........

> Ha die *****,> > Heb je vanmiddag nog een beetje kunnen slapen??........want ja, de nacht was wel erg kort voor je.> > Ben lekker een eind gaan wandelen om mijn kop wat rustiger te krijgen, heeft me goed gedaan.> Probeer om minder te piekeren over gi.avond/nacht..........zal ff in het kort mijn gedachten noteren..........hahahhaha.> > Tjee, wat een aparte leuke man...........en wat is hij ervaren........wat zal hij wel niet van mij denken, zo'n onervaren vrouw.> ...........wat was het lekker en waarom pieker ik dan toch zoveel, en kan/durf ik niet gewoon te genieten............zou hij nog meer> willen komen of heeft hij zoiets van..........dat was 1x maar nooit meer etc. etc.> > Zou je aub in het kort hier op kunnen reageren.> > Wens je/jullie een fijne avond!!!> > Liefs A

Dan kan je niet zeggen dat ik oppervlakkigheid zoek en ontmoet, maar dat op de een of andere manier ik "iets" losmaak bij de sv's.

Dit heeft dus in principe niks met seks of hanig gedrag te maken. Zij weet dat als ze "verliefd"zou worden en ze die gevoelens niet kan beheersen ik weer stop met sv. Misschien ben ik te rationeel hoor! Trouwens de dame in kwestie is 18 jaar jonger dus misschien verklaard dat eea.
Zwaai ff naar allen:) Leuk dat er zoveel nieuwelingen zijn hier!

Ik ben een 'ouweling' en lees nog steeds regelmatig mee hoor. Op SV-gebied niets heftigs te melden: al 1,5 jaar dezelfde heerlijke man en de volgende hoteldate voor februari zit in de pipeline.... We zien elkaar niet vaak, maar het is altijd genieten.

Nog even als commentaar op het sms'je van Abi en de reactie van HvJ daarop (dolksteek): ik heb, nadat SV een lastig te organiseren date gewoon ff afzegde i.v.m. z'n vrouw, ook es een keer geroepen dat ik echt geen gratis hoer ben die je zomaar aan en uit kan zetten.... Tja, soms schiet je es emotioneel uit hè? Het voelde gewoon ff heel K.

Ook mijn SV was 'not amused', maar wel zo verstandig om aandacht te hebben voor het gevoel er achter i.p.v. de letterlijke tekst. We hebben het dezelfde avond uitgepraat, besloten met een virtuele knuffel en klaar was het.

Maar goed..... Minnaar zal zich niet snel geclaimed voelen en is ook niet bang voor 'gevoelens'. We weten allebei heel goed wat we van elkaar kunnen verwachten en dan kan het ook vrolijk, heftig en toch onbezorgd zijn hoor.
anoniem_65174 wijzigde dit bericht op 19-01-2011 21:52
Reden: Te vroeg verzonden
% gewijzigd
@Dutch: misschien wil ze gewoon niet voor 1 keertje en interpreteer jij dat te snel als gevoelens/verliefdheid? Kan je je ook voorstellen dat er veel mannen zijn die van alles zeggen en dan niks laten horen? Dat is denk ik wat zij bedoelt: die onzekerheid of het vaker gaat gebeuren (dat is wat ze zegt), niet dat ze allerlei gevoelens heeft, behalve dat ik onzekerheid lees of ze wel boeiend genoeg is op seksueel gebied tov een ervaren man als jij.

Mannen maken er soms van alles van, omdat die vaak het omgekeerde meemaken: vrouwen die ogenschijnlijk een ONS prima vinden, en dan toch die vrouw meer wil. En daar word je ook onzeker van als man.

Dus beide reacties komen denk ik voort uit onzekerheid en eerdere ervaringen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven