Slechte adem collega

donderdag 20 januari 2011 om 23:33
Het is (als ik de bladen mag lezen) een veel voorkomend probleem..
.
Een collega waar ik elke dag mee samenwerk en mee naar werk reis ruikt gigantisch slecht uit haar mond. Ze was een tijd gestopt met roken en het verbeterde wel maar helaas is ze weer begonnen. We hebben het er een hele tijd geleden over gehad en ze gaf aan dat ze een infectie had en daarvoor een behandeling onderging. Dit is echter al iets van een jaar of 1,5 terug. Het stinkt zo erg dat als ze tegenover me zit in de trein ik bijna moet kokhalzen van de lucht, een andere collega heeft het ook opgemerkt maar durft er niets van te zeggen..
Hoe begin ik er weer over? Ze eet regelmatig smint maar dat helpt dan 3 minuten, kauwgomaanbod slaat ze altijd af.
.
Een collega waar ik elke dag mee samenwerk en mee naar werk reis ruikt gigantisch slecht uit haar mond. Ze was een tijd gestopt met roken en het verbeterde wel maar helaas is ze weer begonnen. We hebben het er een hele tijd geleden over gehad en ze gaf aan dat ze een infectie had en daarvoor een behandeling onderging. Dit is echter al iets van een jaar of 1,5 terug. Het stinkt zo erg dat als ze tegenover me zit in de trein ik bijna moet kokhalzen van de lucht, een andere collega heeft het ook opgemerkt maar durft er niets van te zeggen..
Hoe begin ik er weer over? Ze eet regelmatig smint maar dat helpt dan 3 minuten, kauwgomaanbod slaat ze altijd af.

donderdag 20 januari 2011 om 23:42
Je kan ook een anonieme e-card sturen met de info
http://www.slechteadem.info/ecard/keuze/
http://www.slechteadem.info/ecard/keuze/
Het Viva forum is papaja.

donderdag 20 januari 2011 om 23:46

donderdag 20 januari 2011 om 23:47
quote:anno1984 schreef op 20 januari 2011 @ 23:46:
Informeer vriendelijk of ze nog last heeft van haar tanden en of die ontsteking over is gegaan, omdat het je soms opvalt dat het ruikt alsof er nog een ontsteking zit. Dat je dat weet omdat je een kennis had met een ontsteking wat ook zo rook..blabla.. Zoiets..Helder. En niet onaardig. Ik zou alleen stoppen bij " dat je dat weet...... " .
Informeer vriendelijk of ze nog last heeft van haar tanden en of die ontsteking over is gegaan, omdat het je soms opvalt dat het ruikt alsof er nog een ontsteking zit. Dat je dat weet omdat je een kennis had met een ontsteking wat ook zo rook..blabla.. Zoiets..Helder. En niet onaardig. Ik zou alleen stoppen bij " dat je dat weet...... " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 20 januari 2011 om 23:49
quote:biebelien schreef op 20 januari 2011 @ 23:46:
Die Ecard vind ik dan weer vrij laf Tonks
(maar ik weet ook niet of ik het zou durven zeggen)
Zoals BGB het schrijft klinkt het wel het aardigste en ook duidelijk.
Vind je?
Ik vind het ook vrij direct om het gewoon te zeggen.
Ik heb ook wel eens een collega die enorm uit haar mond rook gehad. Ze kreeg van alle kanten snoepjes aangeboden dus ik hoor het dan liever via een e-card dan dat ik het moet opmaken uit het enorme kauwgomaanbod.
Die Ecard vind ik dan weer vrij laf Tonks
(maar ik weet ook niet of ik het zou durven zeggen)
Zoals BGB het schrijft klinkt het wel het aardigste en ook duidelijk.
Vind je?
Ik heb ook wel eens een collega die enorm uit haar mond rook gehad. Ze kreeg van alle kanten snoepjes aangeboden dus ik hoor het dan liever via een e-card dan dat ik het moet opmaken uit het enorme kauwgomaanbod.
Het Viva forum is papaja.

donderdag 20 januari 2011 om 23:52
quote:NymphadoraTonks schreef op 20 januari 2011 @ 23:49:
[...]
Vind je?
Ja heerlijk....van wie zou die nou zijn? Nou, dan zou ik zelf liever een discrete maar duidelijke hint willen ontvangen.
Over je hand likken en als het stinkt dan heb je een vieze adem zou je ook eens als spelletje kunnen doen met een aantal collega's.
[...]
Vind je?
Ja heerlijk....van wie zou die nou zijn? Nou, dan zou ik zelf liever een discrete maar duidelijke hint willen ontvangen.
Over je hand likken en als het stinkt dan heb je een vieze adem zou je ook eens als spelletje kunnen doen met een aantal collega's.
donderdag 20 januari 2011 om 23:53
Hmm de E-card vind ik ook niet echt wat. Stel dat je zo'n ding krijgt, dan durf je toch niemand meer recht aan te kijken want je weet niet van wie de kaart is. Je schaamt je kapot. Ik denk dat ik het fijner zou vinden als iemand me even apart nam en gewoon zou zeggen; Wil je een kauwgumpje? Je ruikt namelijk niet zo fris uit je mond.
Dan schaam je je ook even, maar dat is zo weer voorbij.
Dan schaam je je ook even, maar dat is zo weer voorbij.
donderdag 20 januari 2011 om 23:54
quote:Pumps_italiaans schreef op 20 januari 2011 @ 23:52:
[...]
Over je hand likken en als het stinkt dan heb je een vieze adem zou je ook eens als spelletje kunnen doen met een aantal collega's.Dat is echt een ranzig raar spelletje
[...]
Over je hand likken en als het stinkt dan heb je een vieze adem zou je ook eens als spelletje kunnen doen met een aantal collega's.Dat is echt een ranzig raar spelletje