minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
donderdag 20 januari 2011 om 23:51
Salle,zal ik je die schop onder je kont geven .
Als je weet dat je het eigenlijk niet ziet zitten en dat je weer al die achtbaangevoelens krijg en niet wil,waarom begin je er dan aan???
Suzy!! je heb mij fijn leesvoer gegeven in mij pauze's op mij werk en goed te volgen via mobiel,als je maar de juiste heb
Als je weet dat je het eigenlijk niet ziet zitten en dat je weer al die achtbaangevoelens krijg en niet wil,waarom begin je er dan aan???
Suzy!! je heb mij fijn leesvoer gegeven in mij pauze's op mij werk en goed te volgen via mobiel,als je maar de juiste heb

donderdag 20 januari 2011 om 23:56
Schop ontvangen angel
waarom ik er dan aan begin? Tja, de laffe uitdrukking "het is sterker dan ik" gaat een beetje op.
En op het moment vd afspraak maken denk ik; "oh, alleen wat drinken, ff bij kletsen etc". Maar nu het dichterbij komt en we foto's hebben uitgewisseld ben ik weer helemaal de weg kwijt
waarom ik er dan aan begin? Tja, de laffe uitdrukking "het is sterker dan ik" gaat een beetje op.
En op het moment vd afspraak maken denk ik; "oh, alleen wat drinken, ff bij kletsen etc". Maar nu het dichterbij komt en we foto's hebben uitgewisseld ben ik weer helemaal de weg kwijt
vrijdag 21 januari 2011 om 01:01
quote:angel1971 schreef op 20 januari 2011 @ 23:51:
Suzy!! je heb mij fijn leesvoer gegeven in mij pauze's op mij werk en goed te volgen via mobiel,als je maar de juiste heb Wat goed zeg! zal ik toch vast de verkeerde telefoon hebben....
Suzy!! je heb mij fijn leesvoer gegeven in mij pauze's op mij werk en goed te volgen via mobiel,als je maar de juiste heb Wat goed zeg! zal ik toch vast de verkeerde telefoon hebben....

vrijdag 21 januari 2011 om 06:52
vrijdag 21 januari 2011 om 06:56
quote:salle schreef op 20 januari 2011 @ 23:56:
Schop ontvangen angel
Denk niet dat het gaat helpen die schop Salle
Probeer je hoofd er een beetje bij te houden en anders op de blaartjes zitten.
Sucses!
Schop ontvangen angel
Denk niet dat het gaat helpen die schop Salle
Probeer je hoofd er een beetje bij te houden en anders op de blaartjes zitten.
Sucses!
vrijdag 21 januari 2011 om 07:02
Abi, geniet van de hele fijne vriendschap die je aangeboden word door je sv.
Dat zou best kunnen lukken als jij je hoop laat varen.
Ik vond dat die erg lief reageerde op je vragen/smsjes.
Koester deze man en ga af en toe een vorkje prikken met hem en geniet van zijn gezelschap.
Ik hoop dat het je lukt
Dat zou best kunnen lukken als jij je hoop laat varen.
Ik vond dat die erg lief reageerde op je vragen/smsjes.
Koester deze man en ga af en toe een vorkje prikken met hem en geniet van zijn gezelschap.
Ik hoop dat het je lukt
vrijdag 21 januari 2011 om 07:06
vrijdag 21 januari 2011 om 08:37
bij mij geen foute mobiel, of gebrekkig pc scherm, maar gewoon oude frustratie omdat de geschiedenis zich lijkt te herhalen. Een jaar geleden hebben we toch afspraken gemaakt? Zowel over lange posts als over bepaalde onder gordelse reacties tussen mensen die beloofd hadden niet op elkaar te reageren! Hou je daar gewoon allemaal aan. Ik hoop dat t nog op tijd is, en we er niet nogmaals helemaal op in hoeven te gaan, om situaties zoals toen te voorkomen. Nieuwelingen: sorry, wil en ga t niet verder uitdiepen, om de sfeer gewoon lekker te houden zoalstie is hier!
Gesprek met (ex)minnaar was echt heel goed. Even moeilijk opening vinden, maar eenmaal aan de praat echt alles open gegooid en fijn gepraat. Geen concrete afspraken gemaakt, maar mijn grens wel aangegeven en gezegd dat ik dat vaker zal gaan doen, zijn gevoel en proces ook in acht nemende maar voortaan niet alleen meer op hem afgestemd. Begreep hij, waardeerde hij ook, vond t wel moeilijk. Tja, so be it. Opgelucht dus!
Huisje; even rustig aan. Kan minder hypotheek aan dan ik dacht, maar ws voldoende. Ga nog wat bezichtigingen doen, en zondag of maandag plan de campagne maken.
Gesprek met (ex)minnaar was echt heel goed. Even moeilijk opening vinden, maar eenmaal aan de praat echt alles open gegooid en fijn gepraat. Geen concrete afspraken gemaakt, maar mijn grens wel aangegeven en gezegd dat ik dat vaker zal gaan doen, zijn gevoel en proces ook in acht nemende maar voortaan niet alleen meer op hem afgestemd. Begreep hij, waardeerde hij ook, vond t wel moeilijk. Tja, so be it. Opgelucht dus!
Huisje; even rustig aan. Kan minder hypotheek aan dan ik dacht, maar ws voldoende. Ga nog wat bezichtigingen doen, en zondag of maandag plan de campagne maken.
vrijdag 21 januari 2011 om 09:02
@bkstr: fijn dat je opgelucht bent en het gesprek goed gegaan is! En succes met je huisje!
@Stokstaart: al zenuwachtig voor je date vandaag?
nieuws van mijn kant: ben weer een beetje aan het mailen met (ex)sv en binnenkort hopelijk toch weer een date...
huidige sv probeer ik zo snel mogelijk weer te zien! Ohh wat blijft het toch een heerlijke man en hij weet écht wat een vrouw nodig heeft!
@Stokstaart: al zenuwachtig voor je date vandaag?
nieuws van mijn kant: ben weer een beetje aan het mailen met (ex)sv en binnenkort hopelijk toch weer een date...
huidige sv probeer ik zo snel mogelijk weer te zien! Ohh wat blijft het toch een heerlijke man en hij weet écht wat een vrouw nodig heeft!
vrijdag 21 januari 2011 om 09:31
quote:stewardess schreef op 21 januari 2011 @ 09:14:
Dankje Bkstr! Suzy waardeer ik omdat ze 'kritiek' kan hebben. En die ander is te dom om te poepen, dus zal het wel nooit begrijpen......
Die 'andere' heeft gewoon een naam hoor stew.
Mij post was gericht aan suzy en als grapje bedoelt daarom staat er een icoontje met knipoog bij,jij ben gelukkig zelf weer zo dom om te reageren,dus de pot verwijt de ketel verhaal zoals altijd.
Ga hier verder geen energie meer in steken want dat is het mooi niet waard
Fijne dag allemaal!
Dankje Bkstr! Suzy waardeer ik omdat ze 'kritiek' kan hebben. En die ander is te dom om te poepen, dus zal het wel nooit begrijpen......
Die 'andere' heeft gewoon een naam hoor stew.
Mij post was gericht aan suzy en als grapje bedoelt daarom staat er een icoontje met knipoog bij,jij ben gelukkig zelf weer zo dom om te reageren,dus de pot verwijt de ketel verhaal zoals altijd.
Ga hier verder geen energie meer in steken want dat is het mooi niet waard
Fijne dag allemaal!
vrijdag 21 januari 2011 om 09:44