minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Kan je alleen maar gelijk geven stew! Hoe ervaren ook op dit, voor sommigen van ons ng onontgonnen gebied, echt makkelijk wordt t geloof ik nooit. Is al niet het geval met de "normale", lees maatschappelijk geaccepteerde relaties. Dus waar wij allemaal aan beginnen/ begonnen zijn... pffff

Maar we zijn wie we zijn, soms nog onbekend, dan weer wat duidelijker. En we leren toch? van al onze keuzes en dingen die op ons pad komen. Dat hoop ik dan tenminste. dat dat al, ons dichter brengt bij wie we eigenlijk zijn. Hoe dan ook.
Dank je wel abi!

We doen ons best om elkaar zo vaak mogelijk te zien.

Ik kan ook een nacht weg blijven, hij ook!

Nu mag ik mijn nieuwe lingerie morgen al aan!
Vandaag onverwachts een date gehad..Kort maar krachtig

Een JG.. en smaakt naar meer..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Slang ,geniet van je date en lingerie,spannend!

Suzy,loedertje!

Was het een koffie date of een jeweetwel date

Ik heb binnenkort ook een date en ik kijk er naar uit.

Fijne dag allemaal
Suzy,

Ik hoop voor je dat jullie matchen. Vuurwerk vanaf dag 1:-)
@Angel: beide, dwz beetje alvast..
quote:Suzy65 schreef op 23 januari 2011 @ 11:11:

@Angel: beide, dwz beetje alvast.. Goed bezig suzy!!
Wauw Suzy!!!! Dit is dus niet de man van nieuwjaarsnacht?
Ja Suus, we willen wel wat meer weten hoor!! het klinkt zo goed!!

@ slang: heb je vandaag een date?? Spannend!!

Met mij gaat t trouwens nog steeds erg goed! Was echt fijn om mijn verhaal te doen hier. En ik mag wel mee blijven schrijven toch? al ben ik nu minnaarloos??
Lekker Suzy!!! Ga ervoor dame.. een Jonge God? Tell us more!!

Abi, natuurlijk mag jij lekker mee blijven schrijven. Al hoop ik voor je dat je minnaarloosheid binnenkort is opgelost.

Het is date dag vandaag... ook ik ben wederom aan de beurt.
@Rooss: thanks!! En jij ook alweer een date!! geweldig!! Dat wordt dan veel bijlezen vanavond.. hihi.

Ik hoop inderdaad dat ik snel weer een leuke man tref! Vraag me af en toe wel af hoor, waar jullie ze tegenkomen!! ben zelf helemaal niet van internetdaten. Nooit gedaan, zelfs nooit ergens ingeschreven. Kom ze toch liever irl tegen. Of beperk ik me dan heel erg??
Bijlezen vanavond?? Nee joh...morgenavond!!

Ik weet niet of je je beperkt, ik vind internetdaten lekker duidelijk. Iedereen weet waarom hij of zij op een bepaalde site te vinden is. Je kan elkaar rustig leren kennen dmv chat en mail. Als ik die leukert in zijn ogen kijk bij het zwembad weet ik toch echt niet of hij ervoor in is zeg maar, dat is via het net meteen duidelijk.

Bij deze was ik er trouwens helemaal niet voor in, ik was immers minnaar voorzien. Maar hij liet zich niet afschepen en nam me mee uit eten.. en toen bestelde hij ook nog voor me. Draag me weg, That `s my man!!
@Stew e.a.: nee, dit is een andere. Oud en nieuw was een ex van jaar daarvoor, had ik geen verdere verwachtingen bij dan wat (eenmalig) gezelschap & niet al te spannende seks. Dat was eigenlijk allang een gesloten hoofdstuk, omdat ik al wist dat ik "Het" met diegene niet ging beleven. En omdat ie zich "aanbood", voor de gelegenheid prima.

Met deze psv is het anders, daar is die gemene deler er juist wel, maar ja, die zijn vaak gebonden en ook niet altijd handig. Maar ik heb besloten liever voor minder vaak, maar kwaliteit te gaan, dan kwantiteit en onbevredigend.. Moest mijn kind al de deur uit werken, anders had het niet gekund gister. Die agenda's, dat blijft lastig, maar is jullie niet onbekend, he? Als single zou je zeggen dat dat niet hoeft, gewoon andere single zoeken, maar ja, zo makkelijk ligt dat niet.

@Abi: ik zoek die gelijkgestemdheid in seks. Ik ga niet graag meer iemand "versieren"/versierd of verliefd worden (op de hele persoon), iets starten en dan maar afwachten of het klikt in bed. Dan heb je al allerlei gevoelens en ik weet nu dat ik daar niet meer op ga "inleveren". Omdat ik het te belangrijk vind daarvoor. Dat ligt anders als je eenmaal wel verliefd bent of al (jaren) in een relatie zit, en allerlei gevoelens hebt voor elkaar ook buiten seks om, maar zolang ik niet spontaan verliefd word, kies ik voor seksueel op 1 lijn zitten.

En dat kan je via internet toch gemakkelijker vinden, uitwisselen en kijken of dat overeenkomt. Internet geeft ook (eerst vrij anoniem) grotere openheid dan dat je over zoiets bij een 1e date gaat praten. Dat doe je niet, doorgaans, praten over seks en intimiteit en relaties, voor je "iets hebt". Terwijl het dan vaak juist te laat is. Of je kwetsbaarder wordt (als het niet beantwoord wordt en niet overeenkomt). (maar hier weten we op dat gebied vrijwel alles van elkaar en kan ook alles gezegd worden, zonder dat er vreemd opgekeken wordt. Die openheid is het halve werk )..

Ik ben daar wel een stuk makkelijker in geworden, ik dacht vroeger dat ik allerlei gevoelens voor iemand moest hebben, wilde ik daar intiem mee worden. Nu heb ik ervaren dat ik met meerdere mannen seks (nee, niet tegelijk, haha, een voor een) kon en kan hebben. Je kan zulke beperkende ingebakken gedachten over jezelf hebben, die helemaal niet blijken te kloppen.. en dat leer je denk ik alleen maar door meerdere dingen te ervaren, alleen zo ontdek je onverwachte kanten in jezelf.

Ja, het enge is dan of die klik er tegenover elkaar ook is, ook al heb je wel foto's gezien, die aantrekking kan er toch niet zijn, al internettend creeer je toch een bepaald beeld van iemand, daar houd ik altijd rekening mee.. Maar ik vermoed dat het hier niet bij blijft en het fijne is dat de fantasieen dan ook geloofwaardiger worden (zonder alsmaar dat onzekere in te bouwen van "vinden we elkaar leuk genoeg?").

Dus dat geeft een extra boost, alvast een 1e leuke herinnering om even aan terug te kunnen voelen denken.
@Roossie: jij vandaag een date? Wat bof jij toch maar dat je gewoon open en bloot kan afspreken en ook nog de tijd kan nemen, jij hebt het als geen ander helemaal voor elkaar, wat dat betreft. Snap best dat je daar megageil blij van wordt

Enjoy, meid, niks staat je in de weg, heerlijk hoor!

*en ja, kan me met name in het stukje vinden: hij liet zich niet afschepen, that's my man.. hier idem dito. Heerlijk mannelijke eigenschap vind ik dat..mannen die dat als een uitdaging zien en zelfverzekerd/ optimistisch dat aangaan. Anders zou er ook niks gebeuren, omdat ik een angsthaas ben. Ben blij dat ik geen man ben, haha, ik ben niet zo'n intiatiefnemer*
quote:Suzy65 schreef op 23 januari 2011 @ 13:12:

Ik ben daar wel een stuk makkelijker in geworden, ik dacht vroeger dat ik allerlei gevoelens voor iemand moest hebben, wilde ik daar intiem mee worden. Nu heb ik ervaren dat ik met meerdere mannen seks (nee, niet tegelijk, haha, een voor een) kon en kan hebben. Je kan zulke beperkende ingebakken gedachten over jezelf hebben, die helemaal niet blijken te kloppen.. en dat leer je denk ik alleen maar door meerdere dingen te ervaren, alleen zo ontdek je onverwachte kanten in jezelf.

Helemaal zoals ik er over denk. Ik dacht vroeger ook dat ik een persoon wel heel erg leuk zou moeten vinden wilde ik er lekker mee kunnen sexen ;).

Dat is dus niet zo. Ik leer inderdaad mijn onverwachte kanten kennen. And it feels good!!!

Oh meiden... ik geloof dat er veel leuke dates in de lucht hangen hier (op dit topic bedoel ik he? ;))

Suzy: een JG ook nog eens. Lucky loeder ;)
Suus, initiatief nemen kan ik wel hoor... de eerste lik kwam van mij! Maar een man die me eten geeft...tja, daar smelt ik voor haha! Ik vind hem kokend bijna geiler dan in bed!
quote:stewardess schreef op 23 januari 2011 @ 11:15:

Wauw Suzy!!!! Dit is dus niet de man van nieuwjaarsnacht?nee zijn strippenkaart was vol!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:Rooss4 schreef op 23 januari 2011 @ 12:22:

Lekker Suzy!!! Ga ervoor dame.. een Jonge God? Tell us more!!

Abi, natuurlijk mag jij lekker mee blijven schrijven. Al hoop ik voor je dat je minnaarloosheid binnenkort is opgelost.

Het is date dag vandaag... ook ik ben wederom aan de beurt. hahahaha wat heerlijk plastisch zijn de dames lol, arme arme mannen.......
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Denk je nou echt dat mijn mannen het vervelend vinden dat ik plastisch ben of kan zijn? Die vinden dat heerlijk..niks arm!!

Ik vind de opmerking van de strippenkaart trouwens aardig respectloos.
Ach Rooss, Dutch kan niet zo goed begrijpend lezen, blijkbaar.. Verkeerde conclusies trekken is ook een kunst op zich, maar was denk ik grappig bedoeld of zo.

Misschien vindt hij dat wij respectloos over die arme mannen praten of zo. Dat wij de ene na de andere minnaar verslinden (eerst seks en dan opeten, net als die spinnensoort?! haha)

Geniet ervan vanavond!
@Slang: ben met je eens dat je bepaalde (eigen) basisvoorwaarden hebt waaronder relaties slagen of afbranden, ook vriendschappen en ook sv's. Waaronder duidelijke communicatie.

Essentiele eigenschappen ga je niet veranderen, nee, maar communicatie en gedrag kan je echt wel bij iemand veranderen, bevestigen, stimuleren of juist ontmoedigen. Er kunnen diverse redenen zijn waarom iemand niet gewend is/niet graag over seks en gevoelens kan praten. Dat zijn geen vaststaande feiten voor altijd, dat is afhankelijk van de redenen. Mensen kunnen in veel gevallen wel veranderen (in gedrag).

Vind het soms te snel gesteld dat iemand dan dus niet bij je past, of als sv niet past. Dat zijn vaak anderen dingen dan essentieel gedrag/gemis van eigenschappen veranderen van een nr 1 na oeverloos geprobeerd te hebben.. Maakt nog verschil of het onwil is of onkunde of onwetendheid/ervaringen (met nr 1 of exen of thuis aan toe ging). Soms voel je je niet veilig om dingen (eerlijk) te vertellen, soms verwacht je verwijjten of gedoe, er zijn allerlei redenen waarom iemand niet wil of kan praten.

Volgens mij zijn daar geen "regels" voor, en bepalen alleen die 2 mensen die een sv aangaan, wat hun regels en afspraken en verwachtingen zijn..
Dank je suus! Een zwarte weduwe...that`s what I am!!
Rooslief, je bent zonder meer heel veel maar toch echt geen zwarte weduwe hoor .

Geniet er van !
quote:Suzy65 schreef op 23 januari 2011 @ 03:47:

Vandaag onverwachts een date gehad..Kort maar krachtig

Een JG.. en smaakt naar meer..Ik gun je meer, Suzy, heel veel meer!
@Lisannez: thanks! Ik ook! (en dat gaat hopelijk ook binnenkort lukken), ik wil vaker dat soort lekkers..

(ben weer heerlijk in de mood even)

Of bedoelde je dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven