koosnaampje.......

23-01-2011 19:06 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr......mijn vriend gebruikt als koosnaampje voor mijn borsten vaak: 'de jongens' En dat vindt hij zelf enorm grappig........

En hij lacht nog harder als ik zeg dat ik dat écht een stom koosnaampje vind.

Verder is hij erg lief, hoor, en ik vind het nou ook weer niet heel erg storend, maar ben nu wel benieuwd welke koosnaampjes bij jullie de revue passeren?????
geen, gelukkig!
Ik heb er heeeeeel veel, de meeste zijn maar stom

(en dan heb ik het over algemene koosnaampjes trouwens, mijn "2 jongens" hebben geen koosnaam )
Wij leven koosnaamloos en dat bevalt me meer dan prima.
Sinds vanmiddag Grumpy, omdat ik ziek ben en ik niet kan sporten

Dus mijn humeur is om op te schieten

Maar ik hoop dat dat een koosnaampje is wat heel snel de boeken weer in kan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Klinkt "meisjes" al beter??
Hier ook geen, godzijdank!
Mijn vriend noemt me soms " blikske" omdat hij mijn ogen heel mooi vind, of " knappie" van knapperd..
Eucalypta ... Alleen tijdens mijn mindere momenten. En daar kan ik prima mee leven.
Dansen is leuker dan lopen
Hoe noem je zijn snikkel dan, meiske?
quote:Ienimimi schreef op 23 januari 2011 @ 19:22:

Mijn vriend noemt me soms " blikske" omdat hij mijn ogen heel mooi vind, of " knappie" van knapperd..:puke:
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:natemy schreef op 23 januari 2011 @ 19:31:

Eucalypta ... Alleen tijdens mijn mindere momenten. En daar kan ik prima mee leven.Whahahaha
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:2Italy2 schreef op 23 januari 2011 @ 19:37:

Hoe noem je zijn snikkel dan, meiske?nou....geen 'snikkel' iig....brrrrr!!!!
Nou hier worden ze tot afgrijzen van mij: de meisjes genoemd.

Onzin om die dingen te benoemen, hij mag ze helemaal hebben, ben ik er van af. (cup dd)
Bouwvakker, omdat ik soms zo lomp kan zijn en dingen stuk maak.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wij houden het hier gewoon bij "lieverd" "lief" of "schat". Ik wil mijn vriend ook wel eens bij zijn tweede naam noemen, gewoon omdat ik die zo mooi vind.

Mijn borsten hebben gelukkig geen koosnaampje. Die worden gewoon 'borsten" of "tieten" genoemd. En ik heb het zelf regelmatig over mijn "titten".
Geen koosnaampjes, in ieder geval niet voor mijn partner en mij. Hooguit een afkorting van onze namen. Voor de kinderen wel.

En lichaamsdelen noemen we gewoon bij de naam.
Dat hij ze "de jongens" noemt kan nog, maar dat hij er daarna zo hard om moet lachen vind ik dan wel weer zorgwekkend
Ik vind mensen die in een kreukel liggen om hun eigen grapjes(meestal ook nog geen goede) uberhaupt niet zo lollig.
Voor zijn piemel een leuk naampje verzinnen....eens kijken of hij er dan ook zo hard om moet lachen. Maarrrrr beter is er boven staan en geen reactie geven.

Mijn vriend en ik hebben meerder koosnaampjes voor elkaar maar die zijn privé.
Wij zeggen koekie tegen elkaar, en soms praten we met hoge piep stemmetjes. Super kinderachtig maar dat vinden we leuk. Mijn borsten noemen wij wel vaak tieten en ik heb heel veel woorden voor zijn handel. package. Unit. piemel. rythm Stick. Paal.
En de kat heet kitty poo of knorrie of schattebrokje. Denk dat koosnaampje in je systeem zit of juist niet. Blijkbaar vind jouw vriend het leuk maar jij niet. Jij wil graag Serieus genomen worden. Zeg het tegen hem op een moment dat hij je serieus neemt, dat je het vervelend en kwetsend vind. Spreek samen een leuk koosnaampje af?
quote:Tickel schreef op 23 januari 2011 @ 19:46:

Bouwvakker, omdat ik soms zo lomp kan zijn en dingen stuk maak.

Hihi hier hetzelfde!

En op moment 'snuifje' omdat ik zwaar verkouden ben en de hele dag snuffend in huis rond loop. Ik hoop dat die koosnaam snel voorbij is, en niet omdat ik me daaraan erger, eerder aan de reden waarom Oh, en soms ben ik 'zijn hangbuikzwijntje'. Geen commentaar Aan de andere kant noem ik hem dan wel eens 'kale', of 'ouwe', gewoon om hem te plagen.
quote:calvijn1 schreef op 23 januari 2011 @ 19:40:

[...]

:puke:Ik glij erop, maar daar hoeft ie niet veel voor te doen
sgat. Kan je niet schrijven ofzo?!? :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven