minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Suzy, dat klinkt goed zeg!!!

Rooss, ik dacht dat zondagse dates alleen aan MissT waren voorbehouden, maar jij nu ook en zelfs ik
Dus bijna iedereen hier lekker aan de date!!! Hahaha. Super!! Hoop dat jullie enorm genieten van jullie heerlijke mannen!
Hoi allemaal, zeb meldt present!

Deze week mijn eerste grote stap in een nieuwe fase. Ik ga seks hebben met een hele spannende vrouw. Ik moet voortaan gaan spreken van mijn nr1 en mijn SV!

Voor mij nu al gedenkwaardige week, leerzaam en spannend. De aanloop woedt in volle hevigheid, op weg naar een climax, voelt fijn en lekker.

Daarna landen..... tricky part.

Ik heb besloten de reis aan te gaan en te genieten volop. Me niet te laten beperken door angst voor het onbekende. Natuurlijk is dit spannend, maar juist daar kies ik voor.

Maar komt goed, heb er vertrouwen in. Kan er over praten en hoef er niet over te liegen, scheelt een hoop.

Misschien dat er wat over ga delen met jullie, misschien ook niet. Ben blij dat er dit topic is. De wetenschap dat er soortgenoten bestaan en bereikbaar zijn, voor vragen, advies, en andere wijsheden.

Deze week een date. Blind, regie in haar handen....heerlijk spannend!
soms kan het best verhelderend zijn, sex zoals het bedoeld is.........ongeremd en doen wat je prettig vindt.
Zeb,geniet,geniet,geniet!!

spannend en geil op weg naar het 'onbekende' dat gaat vast naar meer smaken
@Stew: hoop dat je het fijn had, ook al een zondagdate?! Hoe doe je dat toch, dat je je vrij kan maken daarvoor zonder dat het opvalt thuis?

@Abi: jouw tijd komt ook wel weer! Zal wel afkicken zijn momenteel voor jou?

@Crea: gaat het nog een beetje?

@Zeb: klinkt goed, vind het knap dat je je zo overgeeft bij voorbaat al aan het onbekende. Eng, maar snap het spannende ervan ook wel. Hoop dat het wordt wat je ervan verwacht..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Suzy65 schreef op 23 januari 2011 @ 17:36:

Ach Rooss, Dutch kan niet zo goed begrijpend lezen, blijkbaar.. Verkeerde conclusies trekken is ook een kunst op zich, maar was denk ik grappig bedoeld of zo.

Misschien vindt hij dat wij respectloos over die arme mannen praten of zo. Dat wij de ene na de andere minnaar verslinden (eerst seks en dan opeten, net als die spinnensoort?! haha)

Geniet ervan vanavond!

Oei nu moet ik oppassen, weer een amateur psycholoog, moet ik nu mijn woordjes wegen?

De dames die op dit topic schrijven zijn geen haar beter dan de dames die bv een oproepje plaatsen op een vreemdgaansite. Niks mis mee hoor, maar op enige andere topics zitten weer vele dames die zeer hard daarover oordelen.

Ga gerust door, ik kan echt mijn handjes niet in onshld wassen en het i leuk zo die verhaaltjes te volgen. Het enige verschil is dat volgens mij de meeste het stiekem doen en ik daar gelukkig geen last van heb.

Dat van de strippenkaart is natuurlijk niet respectloos bedoeld, wa gewoon een slip of de pen!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:thedutchwiseguy schreef op 24 januari 2011 @ 08:59:

[...]

Oei nu moet ik oppassen, weer een amateur psycholoog, moet ik nu mijn woordjes wegen?

De dames die op dit topic schrijven zijn geen haar beter dan de dames die bv een oproepje plaatsen op een vreemdgaansite. Niks mis mee hoor, maar op enige andere topics zitten weer vele dames die zeer hard daarover oordelen.

Ga gerust door, ik kan echt mijn handjes niet in onshld wassen en het i leuk zo die verhaaltjes te volgen. Het enige verschil is dat volgens mij de meeste het stiekem doen en ik daar gelukkig geen last van heb.

Dat van de strippenkaart is natuurlijk niet respectloos bedoeld, wa gewoon een slip of de pen!Is alles zo klein aan je dutch ??
quote:houvanjezelf schreef op 24 januari 2011 @ 09:37:

[...]

Is alles zo klein aan je dutch ??
Zoooo...even een paar dagen niet hier geweest en er hebben zich weer veel ontwikkelingen voor gedaan!

@Roos: hoe was je date? heerlijk samen geslapen?

Ik heb zaterdagavond weer een date gehad...hele avond gepraat met een flesje bubbels erbij! en erna natuurlijk...hmm wat blijft die man heerlijk!
Wow, iedereen aan de date! Klinkt goed, zo hoort het te zijn, veel genieten...
quote:houvanjezelf schreef op 20 januari 2011 @ 16:53:

Voorheen struikelde je hier over de moderators op dit forum.

Verzoekjes of misstanden waren binnen 10 minuten gefixt.

Nu zie ik spammers, discrimineerders en ander gespuis het forum bevolken en dagen hun gang gaan.

Is dit ons voorland?Waarvan akte
quote:jahoe1968 schreef op 23 januari 2011 @ 15:10:

[...]

Helemaal zoals ik er over denk. Ik dacht vroeger ook dat ik een persoon wel heel erg leuk zou moeten vinden wilde ik er lekker mee kunnen sexen ;).

Dat is dus niet zo. Ik leer inderdaad mijn onverwachte kanten kennen. And it feels good!!!

Oh meiden... ik geloof dat er veel leuke dates in de lucht hangen hier (op dit topic bedoel ik he? ;))

Suzy: een JG ook nog eens. Lucky loeder ;)Moet je echt zoveel denken meiske? Je post enkel op sextopics toch? Dat de mannen enkel voor het g**tje komen en je niet meer leuk hoeven vinden zal wel even schrikken geweest zijn? Toch?
@dutch, je bent vreselijk vervelend aan het doen.
@Dutch, lastig he, dat wij vrouwen ook wat losser over seks gaan denken, zoals (vele) mannen al eeuwig doen?

En ja, dat is ff schrikken voor ons, dat sommige vrouwen dat ook gewoon in zich hebben, goh.. maar kennelijk schrik jij nog harder daarvan, terwijl wij het eerder "verrassing" noemen (leuke nieuwe ontdekkingen). En die willen kunnen delen. (tis eigenlijk een vrouwenforum, he?).

Zo gek is dat niet, als je bedenkt dat vrouwen pas een paar decennia seks en andere achterstallige dingen ontdekken.. En dat dat wordt afgekeurd door andere vrouwen zal best, maar is dat belangrijk dan? (maar van een man denk ik dan aan met 2 maten meten?)

En wat is er mis met alleen op de sekspijler posten?

Ik blijf het raar vinden dat mannen liefst een seksgodin in bed aantreffen, maar tegelijkertijd veroordelen als een vrouw wat vrijgevochtener en geinteresseerder is in seks en ook bepaalde behoeften heeft?!

(dacht elders te lezen dat jij ook een geinteresseerde vrouw hebt? iig naar derden kijken alvast, de snelweg zelfs voor af gaan? Waarom dan zo spottend hier?)

Maar misschien lees ik het verkeerd hoor, en ik lig er ook niet wakker van. Het zegt iig meer over jou (ik citeer even: "alleen het g**tje") en hoe denigrerend jij erover denkt. Speak for yourself iig. Er zijn er ook genoeg (mannen) die gelukkig dat heel anders zien en benaderen.
Pssst Suzy,niet je energie verspillen aan vervelende mensen die het niet snappen,dat is het niet waard.

Lekker in de negeerstand zetten joh
@Angel:Ach, dat kost mij geen energie hoor, ik houd wel van een beetje reuring nu en dan en niets krijg me uit mijn humeur momenteel..

Ik droom nog even verder..
Geniet van je droom Suzy!

Geniet zolang mogelijk en bewaar het gevoel.

En streef het na afloop weer na!
quote:thedutchwiseguy schreef op 24 januari 2011 @ 11:26:

[...]

Moet je echt zoveel denken meiske? Je post enkel op sextopics toch? Dat de mannen enkel voor het g**tje komen en je niet meer leuk hoeven vinden zal wel even schrikken geweest zijn? Toch?

En jij noemt jezelf een wiseguy?

laat me niet lachen OEPS, te laat!
quote:Suzy65 schreef op 24 januari 2011 @ 13:05:

@Angel:Ach, dat kost mij geen energie hoor, ik houd wel van een beetje reuring nu en dan en niets krijg me uit mijn humeur momenteel..

Thanks dat je voor 'ons vrouwen' op kwam hahaha.

Droom ze! Dan ga ik dat ook nog ff doen.

quote:Suzy65 schreef op 24 januari 2011 @ 13:05:

Blijf rustig op je wolkje zitten dromen Suzy
Where's everybody? Zit iedereen op zijn/haar eigen roze wolkje?

Ben benieuwd naar nieuwe ontwikkelingen!

Bij mij niet veel veranderd..alleen sinds zaterdagnacht niks meer gehoord. straks maar even smsen of ik hem vanavond snel een kusje mag komen geven:-D!
Haha...nou ik zit gewoon op de grond hoor...niks wolk...

Ben idd wel heel benieuwd naar iedereen, er gebeurde ineens weer van alles hier...
Ook hier geen wolk te bekennen hoor!! Wel fijn dat sommige er wel opzitten!!

Unreach, wat is er gebeurd, hoop geen vervelende dingen!!
Gisteravond weer thuis gekomen en nu nog een beetje aan het landen. Het was een heerlijke, knusse en heel intense date. Seks, knuffelen, praten. En soms eten en drinken we ook nog wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven