Nieuwe mobiel..

24-01-2011 18:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mag me abonement verlengen.

Welke telefoon zou jij kiezen??

Ik twijfel tussen de iphone en de samsung galaxy
Ik ben een enorme Samsung fan, dus daar zou ik voor kiezen...
Ik zou me geld steken in een cursus Nederlands.
Haha...omdat ze niewe schreef i.p.v. nieUwe??

En ME i.p.v. mijn?

Abonement i.p.v. abonnement?
quote:Nammma schreef op 24 januari 2011 @ 18:34:

Haha...omdat ze niewe schreef i.p.v. nieUwe??

En ME i.p.v. mijn?

Abonement i.p.v. abonnement?

Hey, jij zag het ook!

OT, ik zou een HTC doen.
Zou er ook een cursus: "niet zeuren als iemand een schrijffout maakt" zijn?

Persoonlijk vind ik het altijd een beetje triest om grapjes te maken als iemand een schrijffout maakt.
'Me' is geen schrijffout.

Ik ben verknocht aan de iphone.
Persoonlijk vind ik het triester om in 2 zinnen 3 klappers van spelfouten te maken

Wat betreft een telefoon.....ik zou gaan voor een nokia
Ik zou er eentje kiezen met spellingcontrole.
Ik heb net de galaxy s besteld! Ik dan ook android fan. Google eens op vergelijk galaxy s en iphone; dan krijg je te lezen wat de verschillen zijn en kun je kijken wat jij belangrijker vindt.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Gezien je nick zou ik trouwens voor de I phone gaan.
Ik als samsung fan zeg samsung. Klinkt logisch he
Het gras aan de overkant is niet groen.
Galaxy.

Die ken ik niet, maar ik heb een iPhone en da's een kutding. En ik heb vroegah altijd samsungs gehad en die krengen zijn onverwoestbaar.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb ook een iPhone en ik ben echt verknocht aan dat ding. Kan echt niet meer zonder .....
Ik heb een sony ericsson xperia x10 mini. Hij is lekker klein en werkt met android. Ik ben super tevreden ermee. Je hebt hem in allerlei kleuren. :-) iphone is so overrated.
Ik zou voor de Iphone gaan of voor een HTC desire HD. De Samsung Galaxy S vind ik net van plastic, een soort speelgoed telefoon.
De Samsung, of HTC
Oh, ik ben ook verknocht aan mijn iPhone hoor.

Maar niet omdat het zo'n geweldige telefoon is. Enkel omdat het mijn eerste smartphone is en ik dát heerlijk vind. Die iPhone op zich is een takkeding.

Heb het hier al vaker geschreven; ik heb hem nu anderhalf jaar en ben al aan mijn derde toestel toe omdat het kreng dus steeds kapot gaat.
Hier ook sinds 2 maanden een iphone. Heerlijk, gemakkelijk ding. Kan niet meer zonder
Ik heb een iPhone, fantastisch apparaat. Ik snap niet dat mensen nog zonder kunnen.

Oja, ik ben wel een Apple fan.
Marels, hier compleet andere ervaring... Hij is al tientallen keren gestuiterd op de grond, en nog steeds heel!
Marels, ligt er wellicht aan hoe jij er zelf mee omgaat? Ik ga mijn derde jaar in. Eerste iphone via mp verkocht. Nu de 4. Niets aan dd hand. Prima! En ook ik wil niet meer anders!
Waar blijft SeptemberGirl? :O
Nope Liesse. Hij nog nooit gevallen, of nat geworden of weet ik het. Ik ben er juist heel zuinig op. Eerste keer kantelde mijn scherm niet meer mee. En ik had ineens een stel dooie pixels.

Tweede keer bleef het ding elke keer vastlopen. Moest ik hem soms tien keer per dag resetten. Daardoor ook twee keer al mijn apps kwijt geraakt, want ik kreeg ook vastlopers tijdens het synchroniseren.

Dus ja, volgende keer graaaag weer een smartphone, maar nooit meer iets met een appel er op.
hier!

Ik heb geen iPhone hoor.

Xion, waar had je me voor nodig? Heb je eindelijk het Apple-licht gezien?

Oh en voor de rest: wat namma en jorina zeggen.

Emaille, wat zeg je me nou???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven