De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Gratis download Ccleaner

werkt perfect!!!

en is fijn om naast je virusscanner te gebruiken om alle troep op te ruimen!
Truste!!

Op mijn laptop is het precies 0.00 uur: mooie tijd om te gaan slapen .

En morgen ga ik dat even downloaden, thks!
Je laptop loopt 1 minuut achter, TH.

Maar slaap lekker jullie!

Ik ga nog even vakantielinkjes bekijken en dan ook naar bed. Beetje later dan gepland, want ik had met pen op de witte bank gekrast. En dat moest eerst schoon natuurlijk. Pff, gelukt!

Vakantie is in mei met een vriendin. Waarschijnlijk een weekje Griekenland. Inderdaad, lekker zon en strand, maar ook iets kunnen doen. Shoppen ofzo.

TH, fijn dat je stage toch prettig is afgerond! Daar zul je lekker mee slapen vannacht.
Nu daar kom ik dan nog effe achteraan hobbelen.

Lieffies zijn jullie allemaal! En 't is hier altijd een warm bad zeker in verhouding met andere topics. Ik heb mij er maar niet mee bemoeit (getvert ik kom almaar meer in de knoop met d's en t's en dt's), leek mij gezonder. Jammer al dat ongenunanceere gedoe, maar goed, ik ben zelf ook weleens op meerdere plaatsen door een aantal doorwinterde forummers flink de pan in gehakt en naar het Libelle forum doorverwezen ivm een eigen mening (terwijl ik altijd probeer genuanceerd te zijn). Vandaar mijn blijdschap met dit "groeppie" (laat anderen dit niet horen). Jammer vind ik het wel dat discussieren (iets wat ik best graag doe) vaak zo uit de hand loopt hier bij het Viva gedruis. Maar: Lang Leve de Tetteraars!

Eten staat op...man roept dat de steaks aanbranden. Hij snapt toch ook wel dat dit hier belangrijker is
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 januari 2011 @ 02:51:

Nu daar kom ik dan nog effe achteraan hobbelen.

Lieffies zijn jullie allemaal! En 't is hier altijd een warm bad zeker in verhouding met andere topics. Ik heb mij er maar niet mee bemoeit (getvert ik kom almaar meer in de knoop met d's en t's en dt's), leek mij gezonder. Jammer al dat ongenuanceere gedoe, maar goed, ik ben zelf ook weleens op meerdere plaatsen door een aantal doorwinterde forummers flink de pan in gehakt en naar het Libelle forum doorverwezen ivm een eigen mening (terwijl ik altijd probeer genuanceerd te zijn). Vandaar mijn blijdschap met dit "groeppie" (laat de anti-groepies dit niet horen). Jammer vind ik het wel dat discussieren (iets wat ik best graag doe) vaak zo uit de hand loopt hier bij de Viva club. Maar: Lang Leve de Tetteraars!

Eten staat op...man roept dat de steaks aanbranden. Hij snapt toch ook wel dat dit hier belangrijker is
Optimist tot in de kist!
Ik vind trouwens Jasper een snoepie! Gezellig he een hond? Hoe doet ie het, gaat het goed?

Onze San en Hoppels kregen wij allebei als pup. San is vernoemd naar een hele lieve blonde vriendin (we hebben nog steeds een goede relatie ondanks het vernoemen ) en Hoppel heet naar dat automatisch bestuurde busje bij de parkeerplaats op Schiphol. We kwamen met z'n zessen terug van vakantie en zouden een week later hem ophalen en hadden nog geen naam, nou de kids vonden de "Hopper" geweldig en zodoende....

Morgen dus de dok....ben benieuwd. Ik zal proberen mijzelf niet op de kop te laten zitten. In Nl nam ik dan een briefje mee met een rijtje klachten. Toen ik dat een paar maand geleden hier deed kreeg ik op mijn kop vd dokter. Lijstjes zijn dus uit den boze.
Optimist tot in de kist!
Succes vandaag Fantje

Ik heb zo geen zin vandaag....
Goedemorgen dames

Cis, hier hetzelfde gevoel. Maar ik heb nog een paar uurtjes om zin te maken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen!

Ik zit weer bij de DA voor Fienepien. Ik hoop toch wel dat dit de laatste afspraak is.
Het Viva forum is papaja.
Hmm... ik krijg weer steeds een Stackoverflowmelding...

Hoop het ook Tonks.

Ik ga ook optijd naar huis heb ik bedacht.

Is mijn regel: Laat beginnen, vroeg naar huis
Wat een geluk toch dat ik mobiel forum

Fien is klaar! Oor is nog even schoongemaakt en tube moet ik nog even bewaren. Ik hoop dat ik die gewoon weg kan gooien
Het Viva forum is papaja.
Hoera voor Fien! Fjin, kan ze alles weer horen enzo.

Fran, goed motto eigenlijk.

Ik heb bedacht om een week te prikken waarin ik met mezelf afspreek dat ik vroeg naar bed ga. Het werkt niet als ik dat elke dag bedenk. Als ik daar dan echt een week voor kies, kan ik me daar misschien beter op instellen. Misschien....

En dan dus om half 11 pjoeter uit, 11 uur in bed. Goed plan voor volgende week.

Hm, hier op het werk krijg ik ook die Stack Overflow. Bij Internet Explorer. Thuis heb ik Fire Fox, geen Stack Overflow nog gezien. Dus......
Mogge!

voor Fien en voor het nieuwe devies van Frans

Stack overflow krijg ik hier ook steeds, het forum doet het daarna wel gewoon...maar het zou me niet verbazen als het er in de loop van de dag weer uitvliegt

Ik heb vannacht gedroomd dat er allemaal kinderen in huis waren die er een bende van maakten. Katten waren ook helemaal overstuur en de degene die ze op kwam halen reageerde heel laconiek en met zo'n blik van waar heb je het over . Zal de verwerking van die stage wel zijn .

Ik ga me eens klaar maken voor instructie nieuwe testen en een workshop op school. Ik vind tussendoor vast wel even tijd om bij te lezen en mee te tetteren
Splinter, goed voornemen! En weekje Griekenland klinkt trouwens ook erg lekker . En het is natuurlijk toeval dat we binnen een minuut van elkaar posten
Mogguh

Irritant hé die Stack overflow... loopt jullie pagina niet ook vast dan?

Dat had ik gisteren de hele tijd (alleen op Viva) en dan duurt het een paar minuten voor ik weer wat kon doen.

Net het laatste stukje preitaart opgegeten als ontbijt,mmm

Echt supersuperlekker.

Goed motto Franciska!

Fantje veel succes bij ome dok vandaag!!

Splinter,Griekenland klinkt zalig.

Ik heb inmiddels 8 eilanden gezien,wil je nog tips of wordt het daar nog lastiger van ?

TH werk ze vandaag!
Oh vergeet ik het beste peerd van stal

Tonkie...gelukkig hopelijk nu klaar met Fien.
Môgge dames!

Hier ook wakker. Nou ja...ogen open. Schoonpaps is ingewikkelde elektrische dingen aan het doen in de keuken en ik speel voor koffiedame in mijn pyjama

Tonkie, wat fijn dat Fien nu uitgebaggerd is!!

Bieb, preitaart als ontbijt???? *heeft net met moeite een cracker weggeknaagd* Nou ja, als jij het maar lekker vindt

Hier trouwens geen stack overflow. Volgens mij ben ik toen bij die eerdere stack overflow overgestapt naar Google Chrome als browser en heb je er daar geen last mee/van. Fijne browser ook. Ideetje? Alhoewel je op je werk natuurlijk niet zomaar van browser kan wisselen.

Ha TH, gevalletje verwerking vannacht?

Fant, succes straks bij de dok!! Laat hem/haar een poepie ruiken (stukje preitaart nemen??)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Denk dat ik die preitaart voor van het weekend ga maken...

Met chrome heb ik ook geen last... maarja, dah hek nie op ut werrek.

Heb net een heel formulier (ik schrijf steeds forumlier ) in moeten vullen met mijn sterke en ontwikkelpunten en wat mensen van mijn vinden enzo. Onwijs hard aan het werk dus

Grappig is dat de collega's die ik leuk vind, mij heel toegankelijk vinden en die ene collega die ik niet zo moet, die vind mij heel wisselend. Gek ja... als ik hoor dat ze weer heeft lopen lullen over me dat ik dan heel stug doe

Wauw, Olijf... koffiedame in je hansop?

Je bent er maar druk mee TH. Ik droom ook wel eens van die gekke dingen

Splint, goed voornemen. Mij lukt het meestal wel om om 23u in bed te liggen... Gister niet, maarja, laat thuis, dan moet ik even 'tot rust' komen.

Oh jolly! Ik mag zo pudding!
Volgens mij was er laatst nog een tetteraar die aldoor forumpier schrijft...Ratje volgens mij. Het is besmettelijk ofzo
Hahaha, nee ik schrijf ook forumlier... elke dag weer.

Maar gelukkig is aan deze werkdag weer een eind gekomen. Ik ga naar huis, in een potje piesen en dan wéér naar de huisarts voor een kuurtje ab... Ik heb weer blaasontsteking hoor. Word er niet goed van.

Blij dat het oor van Fien bijna over is Tonks. Scheelt weer. Prettiger voor jou als voor het beest.

Ik ga mijn trein halen!

Oh, en als ik het zou lusten eet ik ook preitaart als ontbijt. Of patat. Of uitsmijter. Broodje hamburger. Mosselen uit het zuur. Rolmops... hmmmm lekker hoor. Gebakkie of stukkie taart met slagroom is ook niet te versmaden.
Hou op Rat *kijkt opzij naar 'de gele pudding'*
Ik zie nu dat ik de schrijffout nóg mooier heb gemaakt
forumpier

Ik ben ff heul druk geweest.

Paspoort opgehaald,

Kadootjes voor paps gekocht (vandaag jarig en strakkies heen om taart te eten)

boodschappen gedaan,

Vast macaroni voor vanavond gemaakt..

Nu alleen zo nog even stuabzaugen want er ligt kattegrit in de woonkamer...

Pfffff

enne Olijf....dat was om 11 uur hé die preitaart toen ik de koffie al lang en breed op had.

En ik lust ook net als Ratteke smorgens alles (chips op bed,ja doe maar )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven