Good Luck!
zondag 23 december 2007 om 20:28
Ja, Heiligabend is De Avond van het jaar, dus daar doen we ook aan. Jinnyman krijgt twee cadeaus (eigenlijk drie maar die heeft er al een uitgepakt), en ventje krijgt van Duplo de bouwplaats, klei, een pyjama, een dvd van de kleine rode tractor (weet niet of jullie dat kennen) en het iglotentje van Ikea. Ik krijg een thuisbroek (beetje charmante) voor na de bavalling met een zwart t-shirt.
zondag 23 december 2007 om 21:33
Was leuk de kraamvisite, wat een droppie! En klein! Bijna niet voor te stellen dat Sam maar een derde was van wat zij nu is. En 2 druppels water Tijs, alleen heeft Roos zwarte haartjes.
Hier morgen ook Heiligabend. Mag jij vanavond ook je laatste kaarsje van je adventskrans aansteken Jin, of ben je nog niet zover ingeburgerd?
Star, gezellig zo'n dronken Ier in huis! Is hij inmiddels alweer ontnuchterd?
Juud, jurk hangt bij m'n ouders. Vent heeft hem ook nog niet gezien, wordt een leuke verrassing dus! Ik heb er zwarte schoentjes met een bandje en een hakje bij.
Rissie, veel plezier morgen!!!
Amalia, hoe was je borrel? Of sta je nog steeds te borrelen?
Zo, ga nog even lekker rommelen, vent is de wasmachine aan het maken, die hield er gisteravond mee op.
Hier morgen ook Heiligabend. Mag jij vanavond ook je laatste kaarsje van je adventskrans aansteken Jin, of ben je nog niet zover ingeburgerd?
Star, gezellig zo'n dronken Ier in huis! Is hij inmiddels alweer ontnuchterd?
Juud, jurk hangt bij m'n ouders. Vent heeft hem ook nog niet gezien, wordt een leuke verrassing dus! Ik heb er zwarte schoentjes met een bandje en een hakje bij.
Rissie, veel plezier morgen!!!
Amalia, hoe was je borrel? Of sta je nog steeds te borrelen?
Zo, ga nog even lekker rommelen, vent is de wasmachine aan het maken, die hield er gisteravond mee op.
zondag 23 december 2007 om 21:51
Haaalllloooo, het was een succes! Echt heel gezellig. Niet heel druk, maar precies goed. We hadden 10 liter gluhwein, en daar zijn er 8 van op. Het is maar goed dat niet iedereen er was. We kregen van een heel aantal mensen die samen hadden gedaan een fles wijn en vuurkorf met hout. En van de buurman bonbons en een hele saaie buurvrouw had een lekkere dessertwijn, servetten en die lekkere Italiaanse koekjes die je in de wijn kan dopen meegenomen + een kadootje voor Laurens (maar niet voor Berend!?). En ze was helemaal niet saai maar heel aardig. Grappig.
Ja, allemaal leuke gezellige mensen.
Mamax, Lollipop is bij mij ook favoriet. Dan moet ik dansen! Dan pakt Laurens mijn hand en die zegt ook, tansen tansen (hij gaat zo lekker praten nu, heerlijk! Zegt ook 2 woorden achter elkaar bv papa maakt, of mama stoel als ik moet zitten). Hij draait alleen steeds dezelfde kant op, dus word ik erg dizzy.
Jin, komt Mika je al bekend voor?
Juud, Mart en Mare... hmmm ik weet het niet of dat leuk was geweest bij elkaar. Dat scheelt maar 1 letter.. Maar het zijn allebei wel hele leuke namen.
Hoooooi Naat!!! Bijgelezen?
daaahaaag!
Ja, allemaal leuke gezellige mensen.
Mamax, Lollipop is bij mij ook favoriet. Dan moet ik dansen! Dan pakt Laurens mijn hand en die zegt ook, tansen tansen (hij gaat zo lekker praten nu, heerlijk! Zegt ook 2 woorden achter elkaar bv papa maakt, of mama stoel als ik moet zitten). Hij draait alleen steeds dezelfde kant op, dus word ik erg dizzy.
Jin, komt Mika je al bekend voor?
Juud, Mart en Mare... hmmm ik weet het niet of dat leuk was geweest bij elkaar. Dat scheelt maar 1 letter.. Maar het zijn allebei wel hele leuke namen.
Hoooooi Naat!!! Bijgelezen?
daaahaaag!
zondag 23 december 2007 om 21:56
zondag 23 december 2007 om 22:13
Mamax, zat even foto's te kijken van Sam. Erg dat ik die nog niet had gezien! Anyway, echt een moppie zeg, wat een heerlijke lach!
Op die 2e foto's lijken Max en Sam echt op elkaar met die wangetjes.
Maar ik moest zo lachen om Max in de wipper. Laurens zit nl ook de hele tijd in de wipper of de maxicosi. Dan is hij zo'n reus!
Nu heb ik weer genoeg in m'n eentje gepraat. Daahaag
Op die 2e foto's lijken Max en Sam echt op elkaar met die wangetjes.
Maar ik moest zo lachen om Max in de wipper. Laurens zit nl ook de hele tijd in de wipper of de maxicosi. Dan is hij zo'n reus!
Nu heb ik weer genoeg in m'n eentje gepraat. Daahaag
zondag 23 december 2007 om 22:14
Nee vent was ook niet voor Mart en Mare, maar ach hij was ook niet voor Mart, een kniezel die zich daar wat van aantrekt .
Leuk dat de borrel zo gezellig was en dat ze allemaal wel meevielen, haha. Verdampt de alcohol niet als het warm wordt?
Jin gezellig morgen pakjes, alleen weet je al wat je krijgt. Dat is hier net zo. Maar voor vent heb ik een heel mooi cadeau dus ik vind dat ik ook wel wat verdien zonder dat ik het zelf moet kopen eigenlijk.
Ik ben eindleijk uit het kerstmenu voor 2e kerstdag, namelijk:
Meloen met ham
*
Mosterdsoep
*
Gamba's in een mangodressing
*
Zalm in deegkorst
met gegratineerde aardappeltjes en een rucola honing-mosterd dressing
*
Geen idee of je dat allemaal bij elkaar kunt eten maar het lijkt me wel lekker en van jullie kookt er niemand?
Leuk dat de borrel zo gezellig was en dat ze allemaal wel meevielen, haha. Verdampt de alcohol niet als het warm wordt?
Jin gezellig morgen pakjes, alleen weet je al wat je krijgt. Dat is hier net zo. Maar voor vent heb ik een heel mooi cadeau dus ik vind dat ik ook wel wat verdien zonder dat ik het zelf moet kopen eigenlijk.
Ik ben eindleijk uit het kerstmenu voor 2e kerstdag, namelijk:
Meloen met ham
*
Mosterdsoep
*
Gamba's in een mangodressing
*
Zalm in deegkorst
met gegratineerde aardappeltjes en een rucola honing-mosterd dressing
*
Geen idee of je dat allemaal bij elkaar kunt eten maar het lijkt me wel lekker en van jullie kookt er niemand?
zondag 23 december 2007 om 22:27
Lekker zeg Jin, van het vakantiegevoel! Vasthouden he.
Juud, het nummer heet If I ain't got you. En nu ga ik het lekker luisteren.
Wat heerlijk dat menuutje. Vooral de mosterdsoep!
Bridges, moeilijk van de naam. Maar Mamax heeft al wat tips van de hand gedaan zie ik. Daar kun je misschien wel wat mee?
Ik moet van mezelf echt naar bed. Dus ik hou het hierbij. Slaap lekker!
Juud, het nummer heet If I ain't got you. En nu ga ik het lekker luisteren.
Wat heerlijk dat menuutje. Vooral de mosterdsoep!
Bridges, moeilijk van de naam. Maar Mamax heeft al wat tips van de hand gedaan zie ik. Daar kun je misschien wel wat mee?
Ik moet van mezelf echt naar bed. Dus ik hou het hierbij. Slaap lekker!
maandag 24 december 2007 om 11:02
Goedemorgen meisjes, allemaal druk boodschappen aan het doen?
Ik heb alles binnen, behalve de drank maar dat mag Vent doen. Gelukkig was ik er vroeg bij want Mart moest voor half 9 op het kdv zijn. Maar toen ik net weer naar huis ging was het druk!!!
Ik heb voor Mart voor onder de boom de duplotrein gekocht, hij is gaaf. Eigenlijk ging ik voor een klein cadeautje, maar ja voor zijn verjaardag wil straks iedereen ook iets kleins geven en dan heb ik alles al gekocht, daarom nu maar een groot cadeau, vindt ie vast niet erg.
Oh ja dat is het liedje Compu, wat ga je ermee doen?
Vorige week had ik Mart opgehaald van het kdv en toen ik thuis kwam had ie een ontplofte luier. Je weet wel die korreltjes en hij had gepoept dus alles zat geplakt en rooie billetjes. Zo nat haal ik hem 's morgens nog niet eens uit bed. Nou ja kan een keer gebeuren dat ze hem vergeten zijn maar ik vond wel dat ik er wat van moest zeggen. Dus vanmorgen gezegd, heel vriendelijk dat ze hem waarschijnlijk vergeten zijn maar of ze er op willen letten... Gaat die locatieleidster gewoon de discussie met me aan dat dat niet kan, ze houden lijsten bij, bla bla bla. Nou ja het zal allemaal wel maar hij was gewoon niet verschoond en of ze dat vandaag wel willen doen. Ik ben blij als ie ergens anders geplaatst kan worden... Je gaat hierover toch niet de discussie met een ouder aan...
Kokos hoe is het met je, je bent hier zo weinig of is kokosman lekker vrij?
Ik heb alles binnen, behalve de drank maar dat mag Vent doen. Gelukkig was ik er vroeg bij want Mart moest voor half 9 op het kdv zijn. Maar toen ik net weer naar huis ging was het druk!!!
Ik heb voor Mart voor onder de boom de duplotrein gekocht, hij is gaaf. Eigenlijk ging ik voor een klein cadeautje, maar ja voor zijn verjaardag wil straks iedereen ook iets kleins geven en dan heb ik alles al gekocht, daarom nu maar een groot cadeau, vindt ie vast niet erg.
Oh ja dat is het liedje Compu, wat ga je ermee doen?
Vorige week had ik Mart opgehaald van het kdv en toen ik thuis kwam had ie een ontplofte luier. Je weet wel die korreltjes en hij had gepoept dus alles zat geplakt en rooie billetjes. Zo nat haal ik hem 's morgens nog niet eens uit bed. Nou ja kan een keer gebeuren dat ze hem vergeten zijn maar ik vond wel dat ik er wat van moest zeggen. Dus vanmorgen gezegd, heel vriendelijk dat ze hem waarschijnlijk vergeten zijn maar of ze er op willen letten... Gaat die locatieleidster gewoon de discussie met me aan dat dat niet kan, ze houden lijsten bij, bla bla bla. Nou ja het zal allemaal wel maar hij was gewoon niet verschoond en of ze dat vandaag wel willen doen. Ik ben blij als ie ergens anders geplaatst kan worden... Je gaat hierover toch niet de discussie met een ouder aan...
Kokos hoe is het met je, je bent hier zo weinig of is kokosman lekker vrij?
maandag 24 december 2007 om 12:37
Nou Juud, ik sta weer op de stoep hoor, met de kerst. Mmmmm. Klinkt heel goed. Vent is niet zo van de cadeaus kopen voor mij (voor niemand, ik doen het altijd), dus vandaar dat ik maar één pakje heb. Ik vond het wel genoeg voor mezelf. Ben ook nog volgende maand jarig. Ik zat te twijfelen voor ventje tussen de trein en de bouwplaats. Hier is het de bouwplaats geworden, maar de trein vind ik ook echt gaaf!
Mamax, wat zal jij er mooi uitzien met de kerst. Leuk dat het een verrassing is voor Pamax! Geen krans gedaan, maar advent is hier echt heel erg belangrijk!
Amalia, een succes dus, fijn! Beter een goede buur dan een verre vriend..... (soms dan he). Leuke cadeaus heb je gekregen!
Mamax, wat zal jij er mooi uitzien met de kerst. Leuk dat het een verrassing is voor Pamax! Geen krans gedaan, maar advent is hier echt heel erg belangrijk!
Amalia, een succes dus, fijn! Beter een goede buur dan een verre vriend..... (soms dan he). Leuke cadeaus heb je gekregen!
maandag 24 december 2007 om 12:38
Nou Juud, wat zielig van de luier! Als jij niet tevreden bent moet ze daar niet over in discussie gaan, maar jou gelijk geven en de leidsters er op aanspreken. Raar mens zeg. Is het een dagverblijf of een peuterspeelzaal?
Ha ha, ik heb de namen van de jongens ook bedacht. Nou, wij 'dragen' toch ook 9 mnd, mogen we ook wel wat voor terug hoor. Ik heb gewoon de namen heel vaak gezegd totdat ze 'lekker' klonken en al gewend waren.
Hier een gedeeld kerstmenu. Ik doe de voorafjes, mijn moeder het hoofdgerecht en zus toetje. En ik zorg voor de drank en koffie e.d.
Menu:
*broodje met mozzerella en tomaat vooraf
* zelfgemaakte paprikasoep
* Kalkoen met vulling
*aardappelschotel
* sugar snaps
* peertjes
* toetje?? Weet ik nog niet.
* koffie met bonbons en dessertwijn met die lekkere koekjes die we gisteren kregen
En het vakantiehuisje voor de zomer is geboekt!! Gezellig met zwembad en buiten bbq, helemaal leuk.
ooooh lekker zeg, Laurens heeft al 3 dagen tot kwart over 9 geslapen en Berend kwam vannacht maar 1x. Overigens slaapt Laurens dan tussen de middag niet, maar nu lief er is vind ik dat niet erg. En als hij het zo volhoudt tot 9 uur hoeft dat middagslaapje van mij eigenlijk ook niet meer hoor. Heerlijk zo!!!
Ha ha, ik heb de namen van de jongens ook bedacht. Nou, wij 'dragen' toch ook 9 mnd, mogen we ook wel wat voor terug hoor. Ik heb gewoon de namen heel vaak gezegd totdat ze 'lekker' klonken en al gewend waren.
Hier een gedeeld kerstmenu. Ik doe de voorafjes, mijn moeder het hoofdgerecht en zus toetje. En ik zorg voor de drank en koffie e.d.
Menu:
*broodje met mozzerella en tomaat vooraf
* zelfgemaakte paprikasoep
* Kalkoen met vulling
*aardappelschotel
* sugar snaps
* peertjes
* toetje?? Weet ik nog niet.
* koffie met bonbons en dessertwijn met die lekkere koekjes die we gisteren kregen
En het vakantiehuisje voor de zomer is geboekt!! Gezellig met zwembad en buiten bbq, helemaal leuk.
ooooh lekker zeg, Laurens heeft al 3 dagen tot kwart over 9 geslapen en Berend kwam vannacht maar 1x. Overigens slaapt Laurens dan tussen de middag niet, maar nu lief er is vind ik dat niet erg. En als hij het zo volhoudt tot 9 uur hoeft dat middagslaapje van mij eigenlijk ook niet meer hoor. Heerlijk zo!!!
maandag 24 december 2007 om 12:42
Amalia, klinkt ook goed dat eten! Mmmmm. Ik ben helaas vaak te misselijk om uitgebreid te koken. Gelukkig morgen een uitgebreide lunch bij nieuwe vrienden en ´s avonds dan wat luchtigs, vanavond pannenkoeken en woensdag (na lange werkdag van Jinnyman) maak ik een winterse ovenschotel met prei, spekjes, paprika, creme fraiche, aardappel etc. Wel een kerststol gekocht voor het ontbijt morgen (mits vent niet wordt opgeroepen) en ijs voor ´s avonds toe met vruchtjes en slagroom.
Lekker dat het huisje ook is geboekt! Komt de hele familie met kerst bij jullie thuis?
Juud, lekker stom zeg van die luier. Mag je toch gewoon zeggen, is toch niks mis mee?
Kokos, ik vroeg me ook al af of je lekker met vent aan het genieten bent.
Lekker dat het huisje ook is geboekt! Komt de hele familie met kerst bij jullie thuis?
Juud, lekker stom zeg van die luier. Mag je toch gewoon zeggen, is toch niks mis mee?
Kokos, ik vroeg me ook al af of je lekker met vent aan het genieten bent.
maandag 24 december 2007 om 12:42
Laurens krijgt een verantwoorde puzzel voor kerst
En Berend een Nijntjeboekje.
Zus wil eigenlijk geen kadootjes doen omdat het met sint ook al zoveel was, maar ik vind het zo gezellig onder de boom staan. Ik wilde eigenlijk niets kopen alleen voor lief en kinderen, maar nu vieren we het opeens hier, dus toch maar inkopen gedaan.
En tja, had zus maar niet haar eerste kind moeten baren op 2e kerstdag.... Dat is ook de rede dat ze geen kadootjes wilt met kerst. Het wordt zo veel voor haar dochter.
Overigens gaan we 2e kerstdag pannenkoeken eten met zus, want nichtje wilde zo graag een keer uit eten. Komt mooi uit want we hadden nog niets.
Zus wil eigenlijk geen kadootjes doen omdat het met sint ook al zoveel was, maar ik vind het zo gezellig onder de boom staan. Ik wilde eigenlijk niets kopen alleen voor lief en kinderen, maar nu vieren we het opeens hier, dus toch maar inkopen gedaan.
En tja, had zus maar niet haar eerste kind moeten baren op 2e kerstdag.... Dat is ook de rede dat ze geen kadootjes wilt met kerst. Het wordt zo veel voor haar dochter.
Overigens gaan we 2e kerstdag pannenkoeken eten met zus, want nichtje wilde zo graag een keer uit eten. Komt mooi uit want we hadden nog niets.