Engels leren in Dublin

27-01-2011 10:45 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel of ik dit op deze pijler moet zetten of bij W&S...

Ik wil graag goed Engels leren, wil het Cambridge-examen op het niveau CAE gaan doen. Bij voorkeur in Ierland, omdat ik het een prachtig land vind en Dublin een heel gezellige stad vind. Ik ben er al eerder geweest maar ik wil er graag nog een keer een langere tijd zijn. Ik weet dat deze cursussen ook in NL worden gegeven, maar dat is meestal maar een les in de week en dat is een behoorlijk eind reizen van mijn huis.

Nu heb ik al wel gegoogled, maar er zijn zó ontzettend veel talenscholen etc. dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand er ervaring mee?

*De duur en periode zijn niet zo van belang. Het liefst een week of 4 maar langer of korter is ook geen probleem. De periode is ook niet belangrijk.

*Het budget is me nog niet duidelijk, ik weet nog niet wat de gebruikelijke kosten zijn

* Ik wil dus echt CAE gaan doen

* De kwaliteit van het onderwijs is het belangrijkst, accomodatie, vlucht etc. kan ik allemaal zelf wel regelen (ik heb gezien dat het vaak 'complete pakketten' zijn waar alles al bij geregeld is maar dat vind ik niet zo belangrijk)

Heeft iemand dit eerder gedaan en zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven