Werk & Studie alle pijlers

training adviesvaardigheden

26-01-2011 22:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Misschien heb ik het al eens eerder gevraagd, dan excuus! Ik wil een training adviesvaardigheden gaan doen, en ik ben een beetje aan het shoppen. Heb mijn oog nu laten vallen op NCOI, ICM en de bestuursacademie (ik werk bij de overheid).

Iemand ervaring met één van deze of nog een ander opleidingsinstituut?

Ik hoor graag je ervaring! Thanks.
Dit lijken me schriftelijke cursussen of niet?

Ik weet niet precies wat er valt onder adviesvaardigheden, maar is het niet logischer om dit in een groep te doen waar interactie plaats vind en waar je rollenspellen enzo kan spelen?

Ik heb ooit een cursus gevolgd bij Business Impact training. Dit werd georganiseerd vanuit mijn werk en we waren dus ook met een groep mensen van mijn werk en ik vond het een erg goede cursus. Met name een erg goede trainer.

Wordt er overigens niets aangeboden vanuit je werkgever? Ik dacht altijd dat de overheid vaak erg veel aandacht besteedde aan ontwikkeling van het personeel.
Schouten & Nelissen - adviesvaardigheden
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 27 januari 2011 @ 09:14:

Dit lijken me schriftelijke cursussen of niet? bestuursacademie niet, lijkt me. En eerlijk gezegd, aan een schriftelijke cursus adviesvaardigheden heb je imho niets.quote:Ik weet niet precies wat er valt onder adviesvaardigheden, maar is het niet logischer om dit in een groep te doen waar interactie plaats vind en waar je rollenspellen enzo kan spelen?daarom
Kaatje, het is niet schriftelijk hoor. Dat zou idd een beetje vreemd zijn, zoals Rider ook opmerkt.

Afijn, jouw ervaring klinkt goed.

Elynn, SN had ik nog niet bekeken, dat ga ik es even doen. Thanks.
Nope: SN = te duur.

Iemand anders misschien ervaringen met de opleidingen die ik in mijn OP noemde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven