De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
donderdag 27 januari 2011 om 22:47
Oeh leuk,filmweekend.
Graag veslag van elke goede,matige of slechte film hé!
Ga je met man of met iemand anders?
Lijkt me nou zo gaaf om een keer mee te maken.
Kreeg net een sms van MO vanuit de slaapkamer dat ik lief was en een kusje
Nu je haar nog verven??? Olijf?
(wel gezellig dan kun je tussendoor ook nog ff forummen )
Ik moet nodig ook maar moet nog verf halen morgen.
Graag veslag van elke goede,matige of slechte film hé!
Ga je met man of met iemand anders?
Lijkt me nou zo gaaf om een keer mee te maken.
Kreeg net een sms van MO vanuit de slaapkamer dat ik lief was en een kusje
Nu je haar nog verven??? Olijf?
(wel gezellig dan kun je tussendoor ook nog ff forummen )
Ik moet nodig ook maar moet nog verf halen morgen.
donderdag 27 januari 2011 om 22:55
quote:Slofje schreef op 27 januari 2011 @ 22:48:
Was even druk doende MV's topic bij te lezen , maar Kane heeft gelukkig weer gegeten!
ja gelukkig!
En als onze kattenfluisteraar nou eens ophoudt met haar gedra en gedwingeland dan wordt MV ook niet steeds weer onrustig en onzeker.
Ik hoop zooo dat ze nou eens lekker op haar (eigen) dierenarts gaat vertrouwen.
Was even druk doende MV's topic bij te lezen , maar Kane heeft gelukkig weer gegeten!
ja gelukkig!
En als onze kattenfluisteraar nou eens ophoudt met haar gedra en gedwingeland dan wordt MV ook niet steeds weer onrustig en onzeker.
Ik hoop zooo dat ze nou eens lekker op haar (eigen) dierenarts gaat vertrouwen.
donderdag 27 januari 2011 om 22:58
Slofje, internationaal filmfestival Rotterdam!
Vrijdag 4 films, zaterdag ook 4 en zondag nog 2.
Verslagje zit er niet in vrees ik, Bieb. Dat ga ik echt niet allemaal onthouden, als ik al wakker blijf.
Ik ga met man. Zo lekker, je bent dan helemaal van de wereld, zo duik je in die films. Enne, het duurt nog tot volgende week zaterdag, dus nog genoeg tijd om te gaan Bieb!
Slofje, mail je je adres nog een keertje?
PSSSSST, ik zag net dat we straks en jarige hebben. Of eigenlijk: een jalige.
Vrijdag 4 films, zaterdag ook 4 en zondag nog 2.
Verslagje zit er niet in vrees ik, Bieb. Dat ga ik echt niet allemaal onthouden, als ik al wakker blijf.
Ik ga met man. Zo lekker, je bent dan helemaal van de wereld, zo duik je in die films. Enne, het duurt nog tot volgende week zaterdag, dus nog genoeg tijd om te gaan Bieb!
donderdag 27 januari 2011 om 23:07
donderdag 27 januari 2011 om 23:09
quote:Splinter02 schreef op 27 januari 2011 @ 22:58:
Doe ik Splint, was het niet vergeten hoor, maar heb amper tijd om hier te komen kijken. Had me al voorgenomen om het morgen te doen, want vanaf 12 uur heb ik weer weekend, dus meer tijd
Enne, nu ga ik gauw een kaartje zoeken voor de jalige!!
Doe ik Splint, was het niet vergeten hoor, maar heb amper tijd om hier te komen kijken. Had me al voorgenomen om het morgen te doen, want vanaf 12 uur heb ik weer weekend, dus meer tijd
Enne, nu ga ik gauw een kaartje zoeken voor de jalige!!
donderdag 27 januari 2011 om 23:21
Jullie kunnen nu wel lachen, maar ik lees net dat die pruikjes echt bestaan en echt te koop zijn
http://www.kittywigs.com/
Oh, wacht even, Teun zegt wat:
"hé wat zeg je?"
"ik wil er wel 1 met een oranje knotje vrouwtje"
"ok jong, is goed, krijg je met je verjaardag"
http://www.kittywigs.com/
Oh, wacht even, Teun zegt wat:
"hé wat zeg je?"
"ik wil er wel 1 met een oranje knotje vrouwtje"
"ok jong, is goed, krijg je met je verjaardag"
donderdag 27 januari 2011 om 23:30
quote:biebelien schreef op 27 januari 2011 @ 23:23:
ja en omdat ze echt bestaan mogen we er niet om lachen?
Zijn er btw ook toupetjes?
ZM heeft nog steeds een grote kale plek in zijn nek...denk niet dat daar ooit nog een haartje op gaat groeien.
Ik moest ook lachen, had ook geen idee dat die dingen echt bestonden toen ik die plaatjes plakte. Bedoelde het meer zo van: jaaahaaaa, jullie kunnen nu wel lachen, maar..........
*waarom zit ik het nu uit te leggen *
ja en omdat ze echt bestaan mogen we er niet om lachen?
Zijn er btw ook toupetjes?
ZM heeft nog steeds een grote kale plek in zijn nek...denk niet dat daar ooit nog een haartje op gaat groeien.
Ik moest ook lachen, had ook geen idee dat die dingen echt bestonden toen ik die plaatjes plakte. Bedoelde het meer zo van: jaaahaaaa, jullie kunnen nu wel lachen, maar..........
*waarom zit ik het nu uit te leggen *
donderdag 27 januari 2011 om 23:39
Slof, dat laatste plaatje is ook een avatar van iemand op het forum. Kan de naam er niet bij bedenken maar ik ken de afbeelding
Lieve Ollie, jank, claim dat geld en gebruik het goed en o wat hoop ik dat er een oplossing komt voor die allerbelabberdste huisarts!
Bieb, beterschap voor jullie en MO is inderdaad lief met zijn sms.
Olijf, ik zou dat ook kunnen doen, nog even haar verven om deze tijd. Maar ik moet naar bed want morgen weer op pad.
Splinter, heel veel plezier in Rotjeknor!! Enne, een kleine terugblik kan toch wel .
Francis, fijn recept! Klinkt als iets voor vrijdagavond, morgen dus .
Ik had een leuke maar wel wat lange dag, die kennistoets was aanpoten: 205 vragen in 1,5 uur. Voor wie het vroeg: zaakvakken zijn bijvoorbeeld geschiedenis, biologie en aardrijkskunde. Toets ging echt over alle vakken die we krijgen en over alle stof, ook stof die we nog niet gehad hebben. En dan is een 5,7 met nul voorbereiding helemaal niet zo slecht toch . Ik heb er tenminste een biertje op gedronken . Cijfer telt trouwens niet mee, is als indicatie bedoeld.
En nu moet ik gewoon echt al naar bed, anders hangen de wallen morgen tot over mijn wangen
donderdag 27 januari 2011 om 23:41
quote:biebelien schreef op 27 januari 2011 @ 23:33:
en dat vind jij goed Francis?
één keer in de maand ala... maar iedere week ??
Kom nou zeg
Wat denkt hij zelf....is dat normaal ofzo?
Belachelijk... Hij hoort gewoon naast mij te zitten op de bank! Elleke avond! Verdorie... Beetje een eigen leven gaan leiden naast óns leven. En weet je wat het ergste is? Hij vindt het nog leuk ook!
Ik denk da tik een topic ga openen...
en dat vind jij goed Francis?
één keer in de maand ala... maar iedere week ??
Kom nou zeg
Wat denkt hij zelf....is dat normaal ofzo?
Belachelijk... Hij hoort gewoon naast mij te zitten op de bank! Elleke avond! Verdorie... Beetje een eigen leven gaan leiden naast óns leven. En weet je wat het ergste is? Hij vindt het nog leuk ook!
Ik denk da tik een topic ga openen...
donderdag 27 januari 2011 om 23:44