De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
vrijdag 28 januari 2011 om 09:13
vrijdag 28 januari 2011 om 10:35
Oh sorry, ik was even aan het werk... Rotzooi opruimen voor maandag.
Ik wil eigenlijk om half één weg, dit is mijn laatste dag ziektewet. En de zon schijnt en het loon is net gestort en ik wil gewoon spijbelen en zo.... en de stad in en een fortuin uitgeven. (zeer onverstandig, ik weet het)
Maar ik verwacht ook nog héééééél veel werk terug. En daar ben ik wel ff zoet mee om dat te verwerken.
Had jij niet een kort dagje vandaag Fran? Of was dat gisteren?
Ik wil eigenlijk om half één weg, dit is mijn laatste dag ziektewet. En de zon schijnt en het loon is net gestort en ik wil gewoon spijbelen en zo.... en de stad in en een fortuin uitgeven. (zeer onverstandig, ik weet het)
Maar ik verwacht ook nog héééééél veel werk terug. En daar ben ik wel ff zoet mee om dat te verwerken.
Had jij niet een kort dagje vandaag Fran? Of was dat gisteren?
vrijdag 28 januari 2011 om 10:47
Dat was gister. Maar ga vandaag wel een uurtje eerder weg
Ze hebben hier weeeer gebak en staat een tafel verder op (nadeel van in de kantine werken). Zucht...
Het is lekker weer he? ik ga zo denk ik even buiten een rondje lopen... lekker... goed voor depressies enzo. Nouja, om ze te verjagen. Ben onbedoeld gestopt met St Janskruid afgelopen weekend...
Ze hebben hier weeeer gebak en staat een tafel verder op (nadeel van in de kantine werken). Zucht...
Het is lekker weer he? ik ga zo denk ik even buiten een rondje lopen... lekker... goed voor depressies enzo. Nouja, om ze te verjagen. Ben onbedoeld gestopt met St Janskruid afgelopen weekend...
vrijdag 28 januari 2011 om 11:32
Gewoon lekker weer gaan slikken Franciska!
Baat het niet...enz
Nu heb je de hele tijd in je hoofd dat je gestopt bent en dan ga je straks geheid denken dat je voelt dat je gestopt bent.
nouja je snapt me vast wel.
Ik was verpleegster aan het spelen,kopje thee,ibuutje en een boterhammetje met jam...en oja ook nog keelsnoepjes.
MO is zo wit en echt ziek.
Ik voel me ook niet tof en heb net onder de douche zowat mijn binnenvoering naar buiten gehoest,bah.
Koffie helpt vast
En Ratteke,gewoon lekker doen dat "verwen jezelf middagje"
Baat het niet...enz
Nu heb je de hele tijd in je hoofd dat je gestopt bent en dan ga je straks geheid denken dat je voelt dat je gestopt bent.
nouja je snapt me vast wel.
Ik was verpleegster aan het spelen,kopje thee,ibuutje en een boterhammetje met jam...en oja ook nog keelsnoepjes.
MO is zo wit en echt ziek.
Ik voel me ook niet tof en heb net onder de douche zowat mijn binnenvoering naar buiten gehoest,bah.
Koffie helpt vast
En Ratteke,gewoon lekker doen dat "verwen jezelf middagje"
vrijdag 28 januari 2011 om 11:50
vrijdag 28 januari 2011 om 11:55
50 euro kun je in de sale best lekker mee uit de voeten
MO ligt nu lekker boven en ik ben lekker beneden aan het forummen enzo.
Eigenlijk moet ik er nog een sollicitatiebrief uit rammelen (2 zelfs) maar dat kan morgen en zondag ook.
Vanmiddag mijn afspraak met de werkcoacht van UWV.
nou....daar heb ik hoge verwachtingen bij
MO ligt nu lekker boven en ik ben lekker beneden aan het forummen enzo.
Eigenlijk moet ik er nog een sollicitatiebrief uit rammelen (2 zelfs) maar dat kan morgen en zondag ook.
Vanmiddag mijn afspraak met de werkcoacht van UWV.
nou....daar heb ik hoge verwachtingen bij
vrijdag 28 januari 2011 om 12:14
Ach gut, arme MO. Ik kan zelf altijd heel slecht tegen echt zieke mannetjes...vind dat zo zielig dan. Trachitol helpt altijd goed tegen keelpijn, verdooft de boel een beetje. Of heb je dat al? En nou moet jij vanmiddag nog hoestend en proestend naar het UWV...bleh. Maak er verder idd maar een lekker rustig weekend van! Beterschap!
Hm Ratje, volgens mij ga jij zo lekker los in de stad Veel plezier!!
Cis, gewoon weer beginnen met SJK hoor, als E. stopt, hoef jij toch niet ook te stoppen?
Hm Ratje, volgens mij ga jij zo lekker los in de stad Veel plezier!!
Cis, gewoon weer beginnen met SJK hoor, als E. stopt, hoef jij toch niet ook te stoppen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 28 januari 2011 om 12:20
Ja Trachitol is in tha house en anta flu en salmiakballen en vanalles waar maar op te zuigen is
Ik hoest die UWVtroel ook even ziek ben ik bang...maarja afzeggen is ook weer zo wat.
Ik heb nu ook medelijden met MO.
Bij Conard had ik altijd alleen maar ergenis en irritatie als ie weer eens sneu was (wat een kreng ben ik ook eigenlijk)
Ik hoest die UWVtroel ook even ziek ben ik bang...maarja afzeggen is ook weer zo wat.
Ik heb nu ook medelijden met MO.
Bij Conard had ik altijd alleen maar ergenis en irritatie als ie weer eens sneu was (wat een kreng ben ik ook eigenlijk)
vrijdag 28 januari 2011 om 12:28
Bieb, je kan natuurlijk even bellen hè, of je de afspraak een weekje kan verzetten. Ook in het belang van de gezondheid van UWV-miep
Ratje, kan je niet even lekker de boel de boel laten? Geniet van je laatste zw-dag en ga in het zonnetje lekker geld uitgeven! En maandag is er weer een nieuwe dag, toch?
Ratje, kan je niet even lekker de boel de boel laten? Geniet van je laatste zw-dag en ga in het zonnetje lekker geld uitgeven! En maandag is er weer een nieuwe dag, toch?
Ik ben mijn eigen bananenschil