De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Nog even een kadootje voor je gekocht geplakt:

En, voel je je al een beetje jarig, Fant?

Geniet ervan, lekker eten bij de Japannel en haske goed dat je intussen ook nog wat dingetjes aan het regelen bent.

Dikke zoen voor jou!

Bieb, slaap lekker!

Ik kruip erbij. Truste allemaal!
Tluste allemaal! Ik voel mij hartstikke jalig!

'k Vind het zo leuk dit, al die felisitasies! Zit er echt van te genieten.
Optimist tot in de kist!
Ollie, ik was al naar bed dus nu van mij de allerliefste felicitaties!!

Lieve Ollie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dikke kus.

Zwaai zwaai, dag allemaal! Ik duik het filmweekend in. See you zondagavond weer.

Fantje, geniet van je verjaardag!

En Bengelie, misschien komen we elkaar wel tegen.

Gefeliciteerd lieve Ollie

Ik moet even bijkomen, net wakker geschrokken door de bezorger van TNT, itsman heeft een nieuwe televisie besteld en ze hadden niet gemeld wanneer ze deze kwamen brengen. Nou een uur geleden dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Veel plezier Splinter!

Fantje, gefeliciteeeerd!

Oh, fijn Its... Nouja, heb je fijn een lange dag
Ja, hallo, kom eens posten, ik wil leesvoer tussen het werken door!
voor Francis . Ben haske druk met testen!
Oh sorry, ik was even aan het werk... Rotzooi opruimen voor maandag.

Ik wil eigenlijk om half één weg, dit is mijn laatste dag ziektewet. En de zon schijnt en het loon is net gestort en ik wil gewoon spijbelen en zo.... en de stad in en een fortuin uitgeven. (zeer onverstandig, ik weet het)

Maar ik verwacht ook nog héééééél veel werk terug. En daar ben ik wel ff zoet mee om dat te verwerken.

Had jij niet een kort dagje vandaag Fran? Of was dat gisteren?
Dat was gister. Maar ga vandaag wel een uurtje eerder weg

Ze hebben hier weeeer gebak en staat een tafel verder op (nadeel van in de kantine werken). Zucht...

Het is lekker weer he? ik ga zo denk ik even buiten een rondje lopen... lekker... goed voor depressies enzo. Nouja, om ze te verjagen. Ben onbedoeld gestopt met St Janskruid afgelopen weekend...
Merk je dat dan gelijk? Dat je daar mee gestopt bent?

Waarom werk je eigenlijk in de kantine? Heb je geen vaste werkplek?
ik ben er weer cis, ik moest appeltaart maken
Nee, merk ik nog niet Rat.

Mijn vaste werkplek ís in de kantine.
Gewoon lekker weer gaan slikken Franciska!

Baat het niet...enz

Nu heb je de hele tijd in je hoofd dat je gestopt bent en dan ga je straks geheid denken dat je voelt dat je gestopt bent.

nouja je snapt me vast wel.

Ik was verpleegster aan het spelen,kopje thee,ibuutje en een boterhammetje met jam...en oja ook nog keelsnoepjes.

MO is zo wit en echt ziek.

Ik voel me ook niet tof en heb net onder de douche zowat mijn binnenvoering naar buiten gehoest,bah.

Koffie helpt vast

En Ratteke,gewoon lekker doen dat "verwen jezelf middagje"
Ik heb iig al wel 50 euro uitgespaard deze week... Wat zal ik daar eens voor halen?

Ehm... het is ook Sales, dus als je gaat shoppen, spaar je juist Heel Veel uit

Mja... denk dat ik morgen weer ga starten.

E is gestopt omdat hij denkt dat hij concentratieproblemen heeft door SJK

Arme MO, arme jij... Lekker filmpjes kijken vandaag en veel slapen, snoepjes zuigen en veel drinken
50 euro kun je in de sale best lekker mee uit de voeten

MO ligt nu lekker boven en ik ben lekker beneden aan het forummen enzo.

Eigenlijk moet ik er nog een sollicitatiebrief uit rammelen (2 zelfs) maar dat kan morgen en zondag ook.

Vanmiddag mijn afspraak met de werkcoacht van UWV.

nou....daar heb ik hoge verwachtingen bij
oh coach heet zo iemand ...niet coachT
mijn nieuwe mantra is `shoppen is heel slecht voor me`
Ach gut, arme MO. Ik kan zelf altijd heel slecht tegen echt zieke mannetjes...vind dat zo zielig dan. Trachitol helpt altijd goed tegen keelpijn, verdooft de boel een beetje. Of heb je dat al? En nou moet jij vanmiddag nog hoestend en proestend naar het UWV...bleh. Maak er verder idd maar een lekker rustig weekend van! Beterschap!

Hm Ratje, volgens mij ga jij zo lekker los in de stad Veel plezier!!

Cis, gewoon weer beginnen met SJK hoor, als E. stopt, hoef jij toch niet ook te stoppen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja Trachitol is in tha house en anta flu en salmiakballen en vanalles waar maar op te zuigen is

Ik hoest die UWVtroel ook even ziek ben ik bang...maarja afzeggen is ook weer zo wat.

Ik heb nu ook medelijden met MO.

Bij Conard had ik altijd alleen maar ergenis en irritatie als ie weer eens sneu was (wat een kreng ben ik ook eigenlijk)
Het systeem wat ik nodig heb ligt er weer voor 3 kwartier/uur uit...

Het is hier warm...

Ik wil weg maar ik heb nog zoveel te doen Ik wil maandag echt met een schone lei beginnen maar ik vrees dat het er niet van komt.
Bieb, je kan natuurlijk even bellen hè, of je de afspraak een weekje kan verzetten. Ook in het belang van de gezondheid van UWV-miep

Ratje, kan je niet even lekker de boel de boel laten? Geniet van je laatste zw-dag en ga in het zonnetje lekker geld uitgeven! En maandag is er weer een nieuwe dag, toch?
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven