De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
donderdag 27 januari 2011 om 23:45
donderdag 27 januari 2011 om 23:54
M'n Msn is nog steeds niet te updaten, dus stuk.. maar viva lijkt weer normaal te doen..
Arme Fant, wat naar op zo'n manier naar een dokter moeten en je zo onbegrepen voelen.. Snap dat je er even helemaal doorheen zit! Goed dat je besloten hebt thuis te blijven.. soms moet je wel..
Splinter; Klinkt leuk hoor al die vakantieplannen!! (al kost het dan een beetje stress )
Ik heb inderdaad geen idee, en dacht misschien dat de "dader" dit zou lezen ja
Ik had/ heb trouwens met explorer en chrome allerlei vastlopers en foutmeldingen helaas.. maar vandaag lijkt het beter te gaan!
Wat vreselijk enorm gaaf trouwens dat je naar het filmfestival toe gaat, ik wil dat ook graag ooit nog eens doen, heerlijk lijkt me dat
Ratteke, hopelijk ben je er snel weer vanaf en gaat het vandaag al beter! Ben ook snel naar van de ab, is niet leuk..
Bodyworlds was best wel indrukwekkend om een keertje te zien hoor, het is nog tot 2 februari (al in de verlenging)
Mocht je zin en puf hebben zou ik het doen.. we zijn ongeveer anderhalf uur binnen geweest en ik denk dat dat niet kort was, dus je bent er ook geen hele dag mee kwijt ofzo.
Its; Hopelijk is het gelukt met winkelen
Gaat het goed met Fee? Ze is vast alweer helemaal groter gegroeid
Cis:
Lekker dat je al resultaat hebt van je inspanning
Mensen ontslaan lijkt mij echt heel erg moeilijk..
Leuk die biografie voor de website, kun jij vast goed! Ben benieuwd hoe het gaat strakjes.
Olijf; Moest wel grinniken om je buurjongen verhaal, een grote watertank voor de senseo is wel fijn hoor, op onze vorige hadden wij die ook maar was volgens mij een ander model dan er nu op moet..
Bieb; Beterschap voor jou en Mo! Naar zeg die keelpijn..
Hopelijk is hij snel weer een beetje opgeknapt, en jij ook!
Brieven voor leuke functies of viel het tegen?
Hey Slof! Hoe is het met jou nu?
TH; Lekker slapen, en dat cijfer klinkt inderdaad goed hoor
En drùk klink je ook, succes!!!
Arme Fant, wat naar op zo'n manier naar een dokter moeten en je zo onbegrepen voelen.. Snap dat je er even helemaal doorheen zit! Goed dat je besloten hebt thuis te blijven.. soms moet je wel..
Splinter; Klinkt leuk hoor al die vakantieplannen!! (al kost het dan een beetje stress )
Ik heb inderdaad geen idee, en dacht misschien dat de "dader" dit zou lezen ja
Ik had/ heb trouwens met explorer en chrome allerlei vastlopers en foutmeldingen helaas.. maar vandaag lijkt het beter te gaan!
Wat vreselijk enorm gaaf trouwens dat je naar het filmfestival toe gaat, ik wil dat ook graag ooit nog eens doen, heerlijk lijkt me dat
Ratteke, hopelijk ben je er snel weer vanaf en gaat het vandaag al beter! Ben ook snel naar van de ab, is niet leuk..
Bodyworlds was best wel indrukwekkend om een keertje te zien hoor, het is nog tot 2 februari (al in de verlenging)
Mocht je zin en puf hebben zou ik het doen.. we zijn ongeveer anderhalf uur binnen geweest en ik denk dat dat niet kort was, dus je bent er ook geen hele dag mee kwijt ofzo.
Its; Hopelijk is het gelukt met winkelen
Gaat het goed met Fee? Ze is vast alweer helemaal groter gegroeid
Cis:
Lekker dat je al resultaat hebt van je inspanning
Mensen ontslaan lijkt mij echt heel erg moeilijk..
Leuk die biografie voor de website, kun jij vast goed! Ben benieuwd hoe het gaat strakjes.
Olijf; Moest wel grinniken om je buurjongen verhaal, een grote watertank voor de senseo is wel fijn hoor, op onze vorige hadden wij die ook maar was volgens mij een ander model dan er nu op moet..
Bieb; Beterschap voor jou en Mo! Naar zeg die keelpijn..
Hopelijk is hij snel weer een beetje opgeknapt, en jij ook!
Brieven voor leuke functies of viel het tegen?
Hey Slof! Hoe is het met jou nu?
TH; Lekker slapen, en dat cijfer klinkt inderdaad goed hoor
En drùk klink je ook, succes!!!
vrijdag 28 januari 2011 om 00:17
Ik heb hier nu dus tranen vh lachen, die plaatjes en die Slinees!!!!!!!!!!!! Zitten hier 2 katten en 2 honden mij heel dom aan te kijken "wat heeft het mens nou te lachen"....
Maar bedankt...ik heb "vernomen" dat ik zondag mijn verjaardag vier. Ben benieuwd, iedereen is heeeeeeeel geheimzinnig.
Nou ik ga even mijn Shirley Temple leegdrinken, olifantjes knuffelen en taart eten. Maar vooral genieten van mijn forumvriendinnetjes!
Vanavond gaan we met de culiclub naar de Japanner. Alles best als het maar geen Slinees is.
Maar bedankt...ik heb "vernomen" dat ik zondag mijn verjaardag vier. Ben benieuwd, iedereen is heeeeeeeel geheimzinnig.
Nou ik ga even mijn Shirley Temple leegdrinken, olifantjes knuffelen en taart eten. Maar vooral genieten van mijn forumvriendinnetjes!
Vanavond gaan we met de culiclub naar de Japanner. Alles best als het maar geen Slinees is.
Optimist tot in de kist!
vrijdag 28 januari 2011 om 00:26
Goed bezig Borrie met autolessen en project trap (wat doe je met de trap dan?)
En hoeveel rijlessen heb je nu gehad?
Ik moest opblijven voor Fantje maar ga geloof ik nu toch echt maar slapen.
Gaaaahaaap...
Sollicitaties was 1 adm./commercieel medewerkster, 2 receptioniste/telefoniste, 3 storemanager kledingzaak.
(ik wed niet op één paard )
Truste allemaal
En hoeveel rijlessen heb je nu gehad?
Ik moest opblijven voor Fantje maar ga geloof ik nu toch echt maar slapen.
Gaaaahaaap...
Sollicitaties was 1 adm./commercieel medewerkster, 2 receptioniste/telefoniste, 3 storemanager kledingzaak.
(ik wed niet op één paard )
Truste allemaal