minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
@jahoe, erg he, ben pas sinds 6 maanden weer redelijk "normaal"

Heb geleerd dat geen contact de enige manier is er overheen te komen.

Ook geleerd dat no1 de enige man is die ik wil, je weet hoe het is, kids, werk bla bla.

Nu maken wij tijd voor elkaar, ben dankbaar voor deze 2e kans.

xx Nesbo
@nesbojofan: had je lang een minnaar dan?

Die van mij was vooral cyber ;) en 2 dates. Maar dat maakte al belachelijke indruk. Met gevoelens die ik niet wilde hebben maar toch voelde (of dacht te voelen, daar ben ik nog niet over uit)

Hier ook alles opgebiecht. En mennnnn, wat kwam ik er achter dat ik ontzettende oogkleppen heb opgehad al die tijd.

En ook wat voor super nr1 ik heb.

Ik ben ook dankbaar voor de 2e kans. Het had zo vreselijk anders kunnen lopen.
@Jahoe: Wat goed dat je het nu achteraf allemaal zo duidelijk ziet, dat je oogkleppen op had. Ik weet nog dat het halve forum op je inpraatte, maar je was niet voor rede vatbaar in die tijd.Dat heeft mij toen wel aan het denken gezet. Dat je alleen al door een virtuele relatie zo van het pad af kunt raken!

Ik ben blij voor jullie dat het allemaal goed gekomen is.

Ik kijk tegelijk met verwondering naar het swingerspad dat jullie nu zijn ingeslagen: dat je je kunt laten gaan met iemand anders, zo in elkaars nabijheid, en dat er dan geen jaloerse gevoelens spelen! Heel apart allemaal!
Even snel dames, want ik kom doodmoe van mijn werk.

Rooss, spannend...ik hoop echt voor je dat het meegevallen is. En anders vertrouw ik jouw nr1 dat hij (bijna) al je zorgen weg weet te halen.

Bindi, wat ontzettend fijn je hier weer te zien en lekker dat je weer een sv hebt. Ja, die Rooss maakt heel wat ontwikkelingen mee....Nog niet zo lang geleden zei JVG ook die 4 woorden, heel zacht. Af en toe vraag ik me nog steeds af of ik niet droomde. Het is helemaal niet JVG om dat te zeggen, en daarom ook zo heel speciaal voor me. (Dus je begrijpt meteen mijn status).
De man is weer in het nest. Heeft een waanzinnige date gehad, ik wilde alles horen en weten. Hij vond het best vreemd om dat met me te delen maar ik handel het. Laat maar komen...

Stew, het is inderdaad meegevallen. Het laatste uurtje voor zijn thuiskomst had ik wel de bibbers...maar daar vond mijn minnaar+ weer wat op... Wel zien en horen...niet aankomen, kan ook leuk zijn! Nu nog een webcam met geur...dan is het feest compleet!
@ Rooss: wat goed meis!! Ben heel erg blij voor jullie alletwee!!
@ Rooss: wat goed meis!! Ben heel erg blij voor jullie alletwee!!
Geweldig Rooss! Ook dat jouw minnaar je zelfs heeft 'geholpen'.
Fijn Rooss dat het zo goed gegaan is! Nogmaals...respect voor jou! echt knap van je!

Ik heb vanmiddag weer date...kan niet wachten!
@jahoe

ha ha toevallig zeg, hier ook 2 dates over periode van ruim 1 jaar en veel mail/telefoon contact.

Denk nu waar was ik in hemelsnaam mee bezig want werd er heeeeel onrustig van(net 40 geworden misschien was dat het) beschouw het maar als een wijze les.
Heerlijk honingbeer!! Geniet alvast van de voorpret.

Ik ga me zeer binnenkort ook weer even voor een nachtje en dagje "op laten sluiten". Heerlijk!
quote:soulsinger schreef op 27 januari 2011 @ 23:51:

@Jahoe: Wat goed dat je het nu achteraf allemaal zo duidelijk ziet, dat je oogkleppen op had. Ik weet nog dat het halve forum op je inpraatte, maar je was niet voor rede vatbaar in die tijd.Dat heeft mij toen wel aan het denken gezet. Dat je alleen al door een virtuele relatie zo van het pad af kunt raken!

Ik ben blij voor jullie dat het allemaal goed gekomen is.

Ik kijk tegelijk met verwondering naar het swingerspad dat jullie nu zijn ingeslagen: dat je je kunt laten gaan met iemand anders, zo in elkaars nabijheid, en dat er dan geen jaloerse gevoelens spelen! Heel apart allemaal!

Ja hè Soul.... ben blij dat die oogkleppen af zijn.

Op dat moment wist ik het wel, maar ik kon ze niet van mijn kop af krijgen. Hahaha, gewoon verslaafd. En geen nee kunnen zeggen. En inderdaad, dat halve forum op me inpraten, en nog wat andere vrienden. Brainwashed....

En zeker apart dat we nu op het swingerspad zijn. Daar waren we al wel veel langer mee bezig in ons hoofd hoor. Alleen durfden we nooit dé stap te zetten. Nu ie eenmaal gezet is, moeten we uitkijken dat we niet te hard gaan denk ik hahaha.
Is het toch allemaal niet voor niets geweest, Jahoe. Dat inpraten.....

Goeie wending heeft het gekregen!
Helemaal gelijk Stew. En daar ben ik zeer dankbaar voor.

Kijk, de manier waarop alles is gegaan verdient de schoonheidsprijs niet ;).

Maar, ik heb toch nergens spijt van. Ik heb een heleboel over mezelf geleerd en ook over mijn partner.
@ nesbo: lang verhaal waarom nr1 en ik het niet meer redden. Kan niet meer goed komen denk ik, maar je hebt gelijk; ik hou nog met heel mijn hart van hem.

@ roossje; respect meid! Fijn dat t goed voelt, en ook leuk is geweest voor roosman!
Toch best wel zenuwachtig voor mijn date...Toch wel anders bij hem thuis of ergens in een café....
Wil je mijn nagels lenen, honingbeer?

Joh...adem in en weer uit, komt wel goed!! Laat het lossssssss!
Stew en Rooss, jullie doen mij echt versteld staan met de ontwikkelingen op het gebied HVJ gevoelens, Nice!! Met het uitspreken van die woorden ging het voor mij gevoel wel echt dieper, het is niet meer zo vrijblijvend ofzo... Persoonlijk hou ik ook van de stabiliteit binnen een minnaarschap zoals jullie niet onbekend haha, voor mij is die diepere laag dus ook belangrijk maar ik heb ook wel geleerd dat je dit als persoon wel moet kunnen dragen. Heb ik bij jullie overigens geen enkele twijfel over hoor, jullie staan er niet zo lichtvoetig in zoals ik wel eens om mij heen hoor.

Jahoe Ik heb de ontwikkelingen rondom internet man helemaal gemist, Wat ik begrijp is dat je hem dan uiteindelijk, eindelijk eindelijk eindelijk, dan toch tweemaal hebt ontmoet en dat het nu klaar is?? Nu ook met man vriend/man op swingerspad? Wat een ontwikkelingen, good for you!

Bkstr Ik huur nu een leuk huisje waar ik nog één jaar kan blijven zitten, tussendoor houd ik dus mijn oren en ogen open... Zie mijzelf nog wel naar een andere stad verhuizen ook, ben ook op zoek naar een andere baan en momenteel erg vrij in mijn keuzes, lekker en spannend! (al kan ik er dus de tijd voor nemen)
Rooss, goed ook te lezen dat het zo fijn is verlopen met Roossman en dat zelfs jouw minnaar er voor je was, bijzonder en heerlijk!
Ja, daar ben ik ook heel blij mee, bindi! De diepe laag in het minnaarschap is fijn en heerlijk, het zorgt echt voor een verdieping maar ik vind het niet makkelijk. Waar gevoelens en verbondenheid komen, komt ook de jaloezie en de verantwoording. Ook dat moet weer even zijn draai vinden lijkt het wel.

Een minnaar, puur voor de seks is ook leuk en lekker maar echt, het weegt niet op tegen dat andere... Het is wel vele malen makkelijker!
Precies, my thoughts!
Gut Bindi, dan lopen onze levens nog steeds behoorlijk parallel! Ook ik woon tijdelijk in een te koop-staand huis, en ben me aan het oriënteren in een andere stad dan die waar ik nu woon. Gek he, hoe zoiets toch synchroon kan lopen?

Rustig hier overigens: iedereen heftig weekend aan het vieren?
@Honingbeer: hoe was je date??? de zenuwen voorbij, neem ik aan?

@Bindi: leuk tehoren dat het zo goed met je gaat. Grappig dat het zo gelijk op gaat met Bkster. Goh, andere stad en baan overwegen, hele uitdaging maar geeft idd ook een gevoel van vrijheid en zelfsturing/ kunnen kiezen, als je die tijd ervoor kan nemen. Zeker spannend, in de goede zin des woords! Succes!

@Rooss: ik vind het zo bijzonder hoe dat bij jou thuis gegaan is afgelopen tjjd! Wie had dit kunnen denken, he? Fijn eigenlijk dat Roossman geen haast had en jullie toegegroeid zijn naar dit elkaar gunnen.. dat gaat natuurlijk niet vlekkeloos..er zitten altijd haken en ogen aan, maar chapeau hoe jullie hiermee omgaan. Voor jou toch ook een hele stap.

Ja, denk ook wel dat met meer gevoel dan alleen seks eea zeker verdiept. Dat lijkt mij ingewikkelder te combineren met gevoelens voor een nr 1, maar als je dat kan delen en als verrijking kan zien (en je partner ook), dan scheelt dat nogal. Moet er niet aan denken dat je gevoelens verborgen zou moeten houden thuis, zou ik niet eens kunnen, denk ik, ik ben een open boek wat dat betreft, haha.

Uniek stel zijn jullie!

@Jahoe: geldt ook voor jullie. Niet alleen dat jullie er zo goed uitgekomen zijn, maar ook zo snel weer de neuzen dezelfde kant op kregen en echt saamhorig-samen dit in gang hebben gezet. Er een leuke wending aan gegeven hebben, ipv eerst een hoop teleurstelling en vertrouwen terugwinnen enz. Denk dat het zeker uitmaakt, dat je zelf eerlijk hebt opgebiecht, maw je nr 1 de moeite waard vond om uit jezelf de connectie te herstellen en te zeggen hoe je je voelde. Ongelooflijk hoe jullie elkaar hebben teruggevonden in echt samen avonturen aangaan en ook nog (zo snel) stellen naar beider tevredenheid vinden. Iipv de relatie te bedreigen heeft het een nieuwe impuls gegeven, dat je zo open kan zijn bij elkaar, lijkt mij?

@Bkster: jij ook veel succes met vinden van nieuw huissie!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@bindi: ja dat is in het kort wat is er is voorgevallen ;)

@Suzy: ja het is echt geweldig dat we er zo goed uitgekomen zijn. Maar... feit is wel dat we moeten blijven luisteren naar elkaar en niet denken: het loopt wel lekker. Jahoeman is natuurlijk wel teleurgesteld en vertrouwt me misschien niet helemaal? (ten onrechte trouwens).

Ik ben erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Maar ik (we) ben er er niet bang voor om nieuwe dingen uit te gaan proberen samen ;)
wat is het hier rustig zeg...

Ik maak me er ook net zo schuldig aan als de rest; heb niets op minnaar gebied te melden. Helemaal niets

Huizenjacht even pas op de plaats, workwise wel wat knopen door te hakken, maar verder weinig nieuws onder de zon... Jullie? Niets waar ik me aan kan verlekkeren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven