Mode & Beauty alle pijlers

Op tv...welke make-up?

28-01-2011 17:54 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen worden er filmopnames gemaakt voor een tv-programma. Ik hoef niet dik in de grime, maar wil toch wel wat make-up op om een blote billengezicht te vermijden. Normaal gesproken draag ik nooit make-up en draag ik een bril. Ik heb morgen lenzen in.

Ik heb een heel licht tintje(mediterraan) en snel last van donkere kringen om mijn ogen, die door de bril niet opvallen.

Welke make-up zou ik moeten gebruiken? Graag tips, kan ik zo nog even naar de drogist....

Alvast bedankt!
Ik snap er eigenlijk niks van. Het speelt in de 18e eeuw en ze komen bij je thuis een interview houden?
Zoveel mogelijk.

Sinds de HD-mogelijkheden valt elke celeberity van zijn/haar voetstuk nu ik kan zien hoe dik en slecht ze geplamuurd zijn.

Of misschien bedoel ik; zo weinig mogelijk.
quote:Nastik schreef op 28 januari 2011 @ 19:01:

Zoveel mogelijk.

Sinds de HD-mogelijkheden valt elke celeberity van zijn/haar voetstuk nu ik kan zien hoe dik en slecht ze geplamuurd zijn.

Of misschien bedoel ik; zo weinig mogelijk.Dat heb ik ook, jeetje wat een slechte huid hebben sommige artiesten!! Je ziet ook alles met HD, niet altijd prettig moet ik zeggen.
quote:Medatative_rose schreef op 28 januari 2011 @ 19:03:

[...]

Dat heb ik ook, jeetje wat een slechte huid hebben sommige artiesten!! Je ziet ook alles met HD, niet altijd prettig moet ik zeggen.Zo gek is dat niet. Visagisten gebruiken voor iedereen dezelfde kwastjes en sponsjes (en haarkammen- en borstels) dus iedereen krijgt dezelfde uitslag. Jongste zus is visagist.
verba volant, scripta manent.
quote:meds schreef op 28 januari 2011 @ 18:32:

welk tv programma brengt zijn mensen nu zonder visagie in beeld? Ik heb dat nog nooit meegemaakt

Ik ben wel eens gevolgd door de televisie tijdens een reis in de 'wilde natuur', en een keer op een boot. Nou, dan gaat er echt geen visagist mee. En ik ben eens bij Martin Simek te gast geweest. Weer niet...

Dat laatste is overigens niet uitgezonden.
quote:luna1 schreef op 28 januari 2011 @ 18:43:

Een gedeelte wordt bij ons thuis opgenomen(interview). Er zijn geen felle lampen en wat dies meer zij, dus speciale make-up is niet nodig werd gezegd. Gewoon, wat ik zelf normaal op heb. Maar dat heb ik dus vrijwel nooit. Wat ik heb is zo oud, dat is niet goed meer.Ik zou in ieder geval foundation nemen en die licht afpoederen. Op foto/film valt make-up wat 'weg'.Alles wat aanzetten: ogen, lippen, blusher.
quote:Moonlight82 schreef op 28 januari 2011 @ 18:59:

Ik snap er eigenlijk niks van. Het speelt in de 18e eeuw en ze komen bij je thuis een interview houden?We worden eerst anno 2011 gefilmd, daarna hoe we zijn in 1745.
quote:bommi schreef op 28 januari 2011 @ 18:56:

Een TV-programma waar geen visagiste bij aanwezig is.

Dan is het niet een programma waarvoor het belangrijk is er goed uit te zien.

Waarom dan nu wel make-up dragen, als je dat normaal gesproken niet doet?Omdat je er op tv altijd slechter uitziet dan in het echt au naturel, ook al staan er geen felle hete lampen op je. En make-up interesseert me in het dagelijks leven niet zo, maar het is nu ook weer niet zo dat ik met een blotebillenkop op tv wil.
Overigens is het iets van Maybelline geworden. De make-up-mevrouw van de drogist heeft het op mijn gezicht gesmeerd en het zag er netjes mat, en kringenbedekkend uit. Geen onnatuurlijke wortelkleur oid.
Ben met mijn blotebillen gezicht[alleen mascara en bronzing poeder op] in het journaal geweest .

Een close up .Maar vond dat ik er iets lichter op uit zag [huidstint] Verder echt minimaal verschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven