Hoofdkussen speciale maat, help!

28-01-2011 20:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede-formmers!

Een paar weken geleden hebben mijn vriend en ik in een hotel geslapen. Daar hadden ze echt heerlijke kussen. Ze waren zacht, maar niet te zacht en heel lang. Zodat mijn vriend en ik op 1 kussen samen konden slapen. Dit is bij ons namelijk soms wat vervelend aangezien we dicht tegen elkaar aan willen liggen en we normaal niet op 1 kussen passen ;)!

Ik heb direct een foto genomen van het label van het kussen zodat ik het kon vinden op internet en kon bestellen. En toen ging het fout, want ik kan het kussen echt nergens vinden! Ik kan zelfs niet een ander merk kussen vinden in die maat. Misschien dat hier mensen zijn die veel beter zijn met het zoeken op internet of misschien weet iemand wel waar ik dit kussen kan kopen. In ieder geval als jullie iets weten zeg het me ajb!!

Het gaat om dit kussen: merk: Cinderella Ecodown hoofdkussen, vulling: 100% gesilliconiseerde Ecodown synthetische vezel, afmeting: ca 50x90 cm, tijk: 100% perkal katoen wit, vulgewicht: 1350 gram.
Misschien handig om de foto van het label dan te plaatsen, of iig wat er op het label stond?
Of gewoon het hotel opbellen?
En je had het kussen ook mee kunnen nemen. Moet je wel voor betalen uiteindelijk, maar dan heb je wel je kussen
Ja stom was ik helemaal vergeten haha, maar het staat er nu bij!
Wat stond er op het label dan?

Je zou trouwens ook het hotel kunnen bellen/mailen en vragen waar ze hun kussens vandaan hebben
Ik heb net ook een mailtje gestuurd naar het hotel. Nu hopen dat ze reageren!
Hier heb je wel grote maten hoofdkussens.
Er staan geen maten (en geen vulgewicht) bij maar is dit hem misschien?
nanook, dat is inderdaad het kussen in 'normale' maat. Dus helaas niet het formaat dat ik zoek. Ik heb die webwinkel namelijk al gemaild.
Mmm...da's jammer.

Heb je Cinderella zelf al gemaild? (info@deltex.nl) Het vreemde vind ik dat op hun website ook geen andere maat dan 60x70 staat aangegeven voor hun ecodown kussens. Alsof ze speciaal voor het hotel gemaakt lijken te zijn????
Is dit wat je zoekt: kussen?
deltex heeft af en toe fabrieksverkoop, misschien kun je er zo wel aankomen?
Hotel aanschrijven dat je graag alsnog een kussen wilt kopen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven