Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Toet spuit niet; wisten we dat al?

Toet, help me herinner dat ik je wat Zoonmeuk in de maag splitst, mits gewenst natuurlijk.
Pff

opruimen betekent: heeeel veeel was. En dan nog meer. Want kamers worden uitgemest en óveral ligt was En ik heb het 'strijkwaskratje' maar weer bij de was gesmeten, en ik had nog tassen met kleren van m'n zus.. óók bij de was. Oftewel: straks zijn we klaar met opruimen, heb ik nog een week was.

ik zal eens kijken of poppenhuis en puzzels samen met de kinderen in de auto passen
Later is nu
hoe krijg je dat toch voor elkaar, al die was? Heb je dan nog wel iets aan te trekken?wat zal je nu een hoop ruimte hebben? Huis lekker opgeruimd?

Lil, ik snappum niet, hoezo spuit toet niet?

Overdosis geluk is altijd goed. Doet men hier nog bijzondere dingen met kerstavond? Lil weten we dus nu. Wij niet, heb wat lekkers in huis gehaald om te eten, maar niet bijzonder. Nachtmis doen we nooit (al zou ik er best eens heen willen, uit soort van nieuwsgierigheid, maar vind dik geen geldige reden).

wilde half uurtje kinderen ophalen uit bso, ging even bellen of ze er waren. Werd me soort van tactisch medegedeeld dat ik toch wel wat vroeg was: ze waren koekjes aan het bakken en het zou toch wel jammer zijn als die niet afgemaakt konden worden. Helemaal mee eens natuurlijk, maar blijft toch wonderlijk. Ik heb nog een soort van gedachte: ik haal ze maar niet zo laat op, is anders ook zo sneu. Maar ik geloof niet dat er ook maar een beetje sneuigheid aan is. Ben zo blij dat we vor de bso gekozen hebben, ze vinden het er enig!
Hier ook veel was Dream.

Kjong, traantjes hier bij de foto's...
meave, hoe komt het trouwens ineens dat je ouders naast je zijn gaan wonen? Ik vroeg me dat al eerder af, maar vergeet het steeds te vragen. Is het leuk?
Hoi

ik heb géén idee hoe ik aan die was kom. Ja, door tassen met kleren van m'n zus te krijgen en te lang te laten staan. Enneh.. nouja, die strijkwas stond er dus al heeeel erg lang en die is nu weer eerst ín de was, zodat de kreukels er wat uitgaan

Lekker hoor, dat de kinderen het op de bso zo naar de zin hebben!

En wij zullen vanaaf blij zijn te zitten. Ik maak makkelijk kipgerecht (uit mijn kerstpakket) en ik denk dat we ons nog voor een film zetten. Hebben de kinderen wel verdiend. Morgenavond gaan we gourmetten. Ik vind het heerlijk, echt waar. Doen we ook gewoon wel eens, voor gezelligheid. De kinderen vinden het zelf bakken leuk, neefje zal wel weer stokbrood eten met satésaus. maar goed dat vindt HIJ dan weer lekker.

Grote neef en schoonzus eten dus ook mee, gezellig.

Overmorgen heb ik nog helemaal niets staan. Ga ik tekenen en strijken, denk ik
Later is nu
Oh ja, kerst.

Eerste kerstdag ga ik na het middagslaapje naar mijn schoonvader, schoonzusje en zwager. Gourmetten. Tweede kerstdag komt mijn schoonfamilie, mijn schoonouders en mijn broers hier. Ik ga allerlei hapjes maken. Satéstokjes (al klaar, liggen in de vriezer), hartige taarten, broodjes, tapenades, etc.
ik vind het ook wel lekker hoor, dat is probleem niet,. Maar ik vind het zo stinken in huis....zeikerd ben ik hè!

Ga nu de koters uit de bso halen, eens kijken of ik kan autorijden, andersheb ik nù een probleem.
Nou gewoon Bent, ze hebben het huis naast ons gekocht.

(We dagdroomden al tijden over een mooi boerderijpand waar we twee woningen in zouden kunnen maken, maar dat was niet haalbaar. Toen kwam deze optie toevallig langs en dat leek ons ook wel leuk.)
Ik was gister trouwens bij een optreden van de African Mamas (aanrader!). En deze tekst vond ik zo waar (behalve dan dat ik niet in God geloof):

"Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. We ask ourselves. Who am I to be brilliant, gorgeous, talented or fabulous? Actually, who are you not to be? You are a child of God. You playing small doesn't serve the world. There's nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine, as children do."

De African Mamas vertellen het verhaal van een meisje dat opgroeit in Africa. Van meisje tot vrouw. Zang en dans. Het was zo bijzonder. Echt kippenvel. En de zangeressen stellen zich aan het publiek voor en vertellen iets over zichzelf: van één zangeres waren beide ouders aan Aids overleden, een ander heeft drie zussen met HIV, maar ze genieten nog steeds als familie van het leven. Een ander was megatrots op het feit dat haar moeder ervoor heeft gezorgd dat ze kon studeren. Weer een ander is opgevoed door haar opa omdat haar moeder nog maar 12 was toen ze werd geboren. Zelf voedt ze nu haar eigen dochter op en dat maakt haar trots. Wat een mooie en bijzondere vrouwen waren/zijn dat zeg.
dat klinkt mooi zeg....meave, wat bijzonder. Goed contact zullen jullie hebben!
Lekker dan, volgens mij is onze oven stuk. Dat wordt interessant tweede kerstdag: twee soorten hartige taart, afbakbroodjes...

lieverd, je moeder woont naast je...heeft zij gene oven?
geen
Meiden, allemaal een hele fijne kerst gewenst!

(uw heuse persoonlijke kerstkaart is onderweg hoor, maar wat lichtjes zijn altijd leuk, toch??).

Trusten!
Merry Christmas!!!

(Hier gaat het nog niet al te best met de kerstkaarten, een aantal is verzonden (en niet aangekomen) een aantal ligt hier (al wel geadresseerd, maar nog niet beschreven) en de meesten zitten nog in de doos... wordt dus nix (meer) dit jaar! Sollie, maar ik hou wel van jullie, hoor!

Hier kerstavond gevierd met Pompels vader, zijn vrouw en alle behorende kinderen en kleinkinderen, was erg leuk! 10 kinderen die heerlijk hebben gespeeld, iedereen lekker gegeten en erg gezellig.

Morgen vieren we het met de hele zooi bij mijn ouders en overmorgen hier, mijn broertje en zusje komen dan ook. (Ieder maakt 2 gangen, de kinderen zijn bij de eerste gangen aanwezig en gaan dan naar bed als wij de rest gaan voorbereiden en eten) ik heb er zin in, allemaal!
Het zal hopelijk nog we goedkomen vandaag, maar ik was liever in een fijne kerststemming wakker geworden. De oven doet nog steeds helemaal niks (ik kan idd die van mijn ouders gebruiken Bentetje, maar we weten niet zeker of die wel goed is, van de week zijn de broodjes gigantisch verbrand...) en daar baal ik van. Want dat wordt dus een nieuwe oven kopen... grom. Bovendien had ik van die part-afbakbroodjes voor nu. Nah ja, big deal ook.

Vietje heeft ook een rothumeur, kan alleen maar huilen. Dat wordt dus vroeg naar bed vanmiddag en dan hopelijk goedgeluimd weer wakker.

vrolijk kerstfeest lieve forumdinnetjes....Bah meave, kan me voorstellen dat je het kerstontbijt anders bedacht had. Had ik gisterenavond een beetje: eindelijk weer eens met zijn vieren thuis, lekker eten gekookt, speciaal toetje gekocht voor de kinderen. Bentos nam onverwacht een kado voor de kinderen en voor mij mee (lief!). Kinderen waren stierlijk vervelend en brutaal. Bovendien erg moeilijk met naar bed brengen. Had er helemaal de pest over in.

Hopelijk zijn ze vandaag gezelliger. Ga zo maar eens naar beneden om dat te checken!
Ik word zo opgehaald....door mijn ouders.

Te ziek om voor mijzelf en Mops te zorgen. Oh joy..en ik keek al zo uit naar deze kerstmis!

Zelfs het aanzetten van de computer leverde een wankele spurt naar de toiletpot op!

Maar kan Tila's telefoonnummer niet vinden, en moet me toch op één of andere manier bij haar afmelden....

Meiden, ik wens jullie al het goede de komende dagen!

~gaat verder met zich zielig voelen~
Wat wilde ik nou toch typen?
Och meisje toch.... beterschap.
Ach Mims toch.

Ik had al door dat je naar Tila ging, dus dat daten er niet in zat, maar was je wel van plan te bellen om onze date van laatst te verzetten, maar daar heb je dus nu even helemaal geen zin in. Jakkes toch. Beterschap!

Heb gisteren tijdens was vouwen half uurtje All you need zitten kijken en werd nog een keer chagrijnig omdat we vorig jaar niet eens wat terug gehoord hebben en om feit dat het dus nog een jaar duurde voordat Kman naar NL kon komen..... Tssssssss....

Geen sneeuw hier, dat valt de kleine toetjes een beetje tegen, maar verder is het gelukkig wel gezellig. Geen kerstontbijt, had ik ook niet gepland; kindjes mochten ontbijten voor de tv, konden de ontaarde ouders nog even doordutten. Iedereen blij, dat is toch een mooie kerstgedachte?

Om 7 uur vanochtend hing ik nog wel even uit slaapkamerraam, op de hoek van de straat stonden ze muziek te maken. Een blaaskapel speelde Komt allen tezamen. Best mooi. Wel gek; ze speelden 1 liedje, verdwenen toen in verschillende auto's en verdwenen weer in de nacht......
Goedenmorgen

ze waren zeker bang dat er anders kwade mensen achter hun aan zouden komen Toet, weg kerstgedachte

Mims toch, wat vervelend dat je ziek bent. Laat je maar lekker verwennen door je moeder/ouders

Ai Meave, geen oven meer. Ben ik nu ook steeds bang voor, sinds 3 weken terug de grill (onderdeel van de oven) het ineens niet meer deed. En ik gebruik 'm veel, dus kan écht niet zonder. (nouja, niet kunnen is overdreven, maar het wordt er wel een stuk lastiger van.. hoe maak je bijv. pizza/hartige taart enz zonder oven?)

Wij hadden vanmorgen een kerstbezoeker, zoééntje met 8 poten. Daarvoor mocht Elvis ons bed uitkomen. De kinderen vondenhet zó leuk, mij daarmee te verrassen (kijk eens mama, kerstcadeautje voor jou .. maar hij had geen rood mutsje op, dus kerstcadeautje was ie sowieso al niet)

Toedels
Later is nu
ach lieve mims, beterschap. Ik kan je niet helpen, maar bloesem heeft zeker het nummer van tila wel.

Wat mooi zo`n kerstkoor in de vroege ochtend (alleen inderdaad wel erg vroeg), jammer dat ze het niet uitgebreider deden.

Hier lekker uitgebreid ontbeten bij kaarslicht, gezellig. Kinders gaan nu douchen, dan kunnen w eht nieuw gekregen spel weer gaan doen. De titel is hilarisch (jakkiebak, kippenkak) en zorgt voor veel onrust en giechelbuien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven