Badkamer aanslag
zondag 30 januari 2011 om 17:43
zondag 30 januari 2011 om 17:48
Klinkt als kalk-aanslag, dat krijg je weg met schoonmaakazijn. Even op een watje of een wc-papiertje doen en dat erop leggen, of even wat schoonmaakazijn, water en afwasmiddel (dan loopt het minder snel weg en het ontvet ook meteen) in een plantenspuit doen en erop spuiten. Na een uurtje (of een nachtje) veeg je de aanslag zo weg.
zondag 30 januari 2011 om 17:49
Hoi ik heb toevallig vorige week dat product van HG gekocht waar ze de laatste tijd veel reklame voor maken en wow wat werkt dat goed, het hoeft alleen op de voegen gespoten te worden en na een half uurtje is alles prachtig schoon, voor je wastafel weet ik niet wat het probleem is, maar die voegenspray werkt perfect.
zondag 30 januari 2011 om 17:52
zondag 30 januari 2011 om 18:32
zondag 30 januari 2011 om 20:11
quote:meel schreef op 30 januari 2011 @ 18:32:
Ik ben ook op zoek naar iets wat de voegen weer mooi schoon krijgt, ik ben laatst ten einde raad met bleekwater aan gang geweest. Het maakte de voegen wel mooi wit, maar het was een heel karwei en inmiddels zijn ze al weer vies. Wat is dat voor product van HG (ik kijk nooit naar reclames).Nog één keer je het lazerus boenen en dan voegenwit er op doen.
Ik ben ook op zoek naar iets wat de voegen weer mooi schoon krijgt, ik ben laatst ten einde raad met bleekwater aan gang geweest. Het maakte de voegen wel mooi wit, maar het was een heel karwei en inmiddels zijn ze al weer vies. Wat is dat voor product van HG (ik kijk nooit naar reclames).Nog één keer je het lazerus boenen en dan voegenwit er op doen.
tickel wijzigde dit bericht op 30-01-2011 20:12
Reden: zat plukje shag onder de B
Reden: zat plukje shag onder de B
% gewijzigd
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 30 januari 2011 om 20:18
Zelfs voegenwit is niet altijd afdoende. Dit hadden wij gedaan toen we in dit huis kwamen, badkamer was helemaal beschimmeld, en nu is het dus weer terug, ondanks voldoende ventileren, er staat altijd of een raampje of de deur open.
Ik heb het nu maar opgegeven, over een jaartje op zijn laatst krijgen we een nieuwe badkamer in een andere kamer, dus dan maar even lelijk
Ik heb het nu maar opgegeven, over een jaartje op zijn laatst krijgen we een nieuwe badkamer in een andere kamer, dus dan maar even lelijk
zondag 30 januari 2011 om 20:40
HG schimmel-, vocht- en weerplekken reiniger vernietigt direct alle schimmels, waardoor de vieze zwarte plekken verdwijnen. Deze lelijke zwarte schimmel-, vocht- of weerplekken komen veel voor in siliconenvoegen tussen badkuip en tegelwand, in de douchecabine en in het stucwerk. De ondergrond vanaf 3 tot 5 cm met HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger besproeien. Bij sterk vervuilde oppervlakken de behandeling na 10 minuten herhalen. Het middel 30 minuten laten inwerken en daarna schoonmaken met water en spons.
zondag 30 januari 2011 om 20:42
HG voegenreiniger verwijdert sterke vervuiling van voegen. Gele of bruine vervuiling die achterblijft na het reinigen, is kalkaanslag. Deze wordt verwijderd met HG professionele kalkaanslag verwijderaar (hagesan blauw). Voor zwart uitgeslagen voegen HG schimmel-, vocht- en weerplekkenreiniger gebruiken. Verdun (1:4) HG voegenreiniger met lauw water, daarna aanbrengen met een luiwagen of een handborstel. Even laten inwerken, goed schrobben en naspoelen met water. Eén liter is goed voor 10m² tot 15m² wand-of vloeroppervlak
maandag 31 januari 2011 om 10:51
@ meel. Gewoon bleekwater over de voegen laten lopen, dit een uurtje of zo in laten werken en goed afspoelen.
Dan blijven je voegen heel en bleek je de kalk gewoon op. De kans is groot dat als je met grove ontkalker (cillit bang ed.) je voegen eruit boent. Geldt vooral als je nieuwe witte voegen hebt, dat is vrij zacht voegmiddel en kun je heel snel vernielen.
Dan blijven je voegen heel en bleek je de kalk gewoon op. De kans is groot dat als je met grove ontkalker (cillit bang ed.) je voegen eruit boent. Geldt vooral als je nieuwe witte voegen hebt, dat is vrij zacht voegmiddel en kun je heel snel vernielen.