Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Wachten, wachten, wachten. Dat lijkt wel de grootste tijdsbesteding als je zwanger wilt worden, maar ook als je zwanger bent. Aan het eind van je zwangerschap ben je namelijk ook zo ongeduldig aan het wachten tot je bevalling begint

Verkadezoon is een beetje ziek. Heel zielig. Hij is verkouden en huilt veel. Ik heb het gevoel dat ik een kangoeroe ben met ons zoontje constant bij me. Wel weer heel lief dat hij zich zo door mij laat troosten, maar ik moet straks wel naar school om te werken...
Belangrijkste antwoord is dat ik door allerlei negatieve werkervaringen op een gegeven moment op een punt ben aanbeland dat ik voor alles eerst zwart op wit, met handtekening, stempel, etc zekerheid wou hebben voordat ik iets echt geloof

Dat is gelukkig al weer heel wat jaartjes geleden, maar ik heb er toch een tik van meegekregen.

En natuurlijk ben ik hartstikke blij, genieten we er samen van en de mensen die dichtbij staan weten het ook allemaal al. Heerlijk om met hun te fantaseren, ervaringen uit te wisselen, etc. We zijn eigenlijk ook heel optimistisch ingesteld.....zo lang ik nergens last van heb, gaat het toch gewoon goed!

Maar ondertussen verleg ik toch steeds de grens wanneer het zeker genoeg is om iedereen te informeren (voornamelijk op het werk)

Daarom is de volgende echo toch wel heel belangrijk voor me......uitslag van de combinatietest en kijken of alles nog steeds goed is.

Ik vind het dan ook erg voorbarig om voor die tijd al grote dingen aan te schaffen.....dan heb ik wel zoiets van "eerst iets meer zekerheid dat het nog steeds goed gaat".

Ach ja....het wisselt gewoon een beetje. Over het algemeen heb ik heel vaak op een dag van de momentjes dat ik in mezelf met big smile denk "ik ben zwanger", maar laatst had ik wel het idee om het op mijn werk nog wat langer uit te stellen......weet ook niet waarom

Het is een heel betoog geworden

We gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat, ik geniet er ook echt van, maar heb af en toe behoefte aan bevestiging.
@Vk

Wat een geduld moeten wij hebben he. En wat zielig van de zieke vk-zoon. Moet je vanmiddag weer voor het eerst werken?

@Assie

Begrijpelijk hoor. Al ben ik zo'n rasoptimist gecombineerd met een open boek-blik dat zo'n geheim bewaren erg moeilijk voor mij is. Respect dus.

Zo, al best een productieve ochtend gehad. Nu ff lunchen.
My god meiden.....kijk je 2 weken niet en moest echt heul veul bijlezen!

Even snel want zit op werk met irritante meekijkende collega. Wintersport was super! Heb errug genoten van de apres ski hahaha Maar wat was het heeeeerlijk om na een ruime week babyboef weer te zien....

Boefman was afgelopen week nog steeds op wintersport en is afgelopen zondag teruggekomen. Mijn gezinnetje is weer compleet! Maar wat een werk om een baby een week lang helemaal alleen te verzorgen zeg, als je ook nog moet werken. verder hebben ze van de woningbouw onze badkamer gerenoveerd waardoor ik pas afgelopen donderdag weer kon douchen en mijn huis wel een bouwput leek....was dus superdruk pffff. Blij dat Boefman weer terug is!!!

Moet weer verder XXX
@Boefje

Een verbouwing, de verzorging van een baby én werken tegelijk lijkt me ook slopend. Respect. Ik kan me voorstellen dat je blij bent met de terugkomst van Boefman. Is de badkamer mooi geworden?

Hier een fijne, productieve dag gehad. Ben trots op mezelf. Nog geen bloed trouwens (mooi bruggetje ahum).
OMG OMG OMG OMG.... Hoe laNG NA JE BEVALLING ZIT ER NOG hcg IN JE URINE WEET IEMAND DAT???
Oh jee Boef, rustig!

Van wikipedia:

Enkele weken na de bevalling is hCG niet meer meetbaar.

En volgens een andere site (clearblue) maar dat gaat over na een miskraam: Het kan 9 weken duren voordat het hCG het normale gehalte weer bereikt heeft.

Volgens Predictor:

Heb je na de bevalling het vermoeden dat je weer zwanger bent, dan kun je een Predictortest doen drie weken na het moment waarop je denkt weer zwanger te zijn geworden.. Drie weken na de bevalling is het zwangerschapshormoon hCG namelijk volledig uit je lichaam verdwenen. Denk je dus langer dan drie weken geleden opnieuw zwanger te zijn geraakt en geeft de test een positief resultaat aan, dan is het zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent. Geeft de test na drie weken [NB. het gaat hier dus om de drie weken dat je denkt opnieuw bevrucht te zijn en NIET om de drie weken na de bevalling.een positieve uitslag, dan is het dus zeer waarschijnlijk dat je opnieuw zwanger bent.
ehmmm boef???!!!
Gaat het nog met je Boefje?
boef??? komt er spontaan een dansend poppetje achter jouw naam te staan???
Boefje?!

@Assie: nou, helemaal spontaan uit het niets zal het niet gekomen zijn
Misschien is Boefie flauwgevallen....

WAKKER WORDEN! Je hebt ons ongerust en erg nieuwsgierig gemaakt!!
Ik weet het niet.....

ben mijn ncyclus weer een beetje aan het bijhouden zodat ik weet wanneer ik ong weer ongsteld moet worden. Laatste x was 28 dec op mijn verjaardag. Ging net ff tellen en dacht hee wat een lange cyclus.Had nog een test liggen van voor babyboef dus ik dacht voor de grap ik plas eroverheen. Zie ik dus een licht streepje....Ben net naar het Kruidvat gerend voor een clearblue test. Sta helemaal te shaken. Durf hem pas te doen als boefman thuis komt. Wat moet hij wel niet denken....zou hij boos worden? We hebben het één keer onveilig gedaan...wel met voor het zingen.....OMG

Als je het na de clearblue test nog steeds niet zeker weet, gewoon morgenochtend even de huisarts bellen en vragen... Die vraag krijgen ze ongetwijfeld vaker, zeker als het idd een paar weken duurt voor het HCG is verdwenen.
ik zweet peeentjes.....En ZO verschrikkelijk sorry voor jullie die het zo graag willen maar dit is dus niet gepland. Het zal toch niet....
Ik hoop dat de clearblue straks niet zwanger aangeeft.....moet nu zo huilen. Wat als het wel zo is? Dat is toch veel te snel.... Boefman wil het vast niet zo snel al.....en ik eigenlijk ook niet maar kan het toch niet weglaten halen. Dat wil ik ook niet. Misschien maak ik me wel druk om niks. Streepja was heel licht.....was etos eigen merk...hebben die niet een voorgedrukt streepje? Oh jee....
Awww Boef, volgens mij ben je de eerste op dit topic die hoopt dat een test niet zwanger aangeeft!

Nee ff serieus, Niet huilen boefie, het valt waarschijnlijk wel mee! En ook als je wel zwanger bent, whats the worst that could happen?

Wouden jullie maar 1 kind? Of toch later voor een tweede? Als jullie toch een tweede wilden is dit misschien te snel, maar geen ramp, toch?

En de etos-streepjes zijn niet echt voorgedrukt, maar als je het heel erg graag wil en héél goed kijkt kun je wel een lijntje zien waar normaal dan de inkt in loopt, of zo. Weet niet precies hoe het werkt...
We wilden zeker wel een twwede maar zo snel had ik er nog niet over nagedacht. Boefman komt zo thuis en dan doe ik de tweede test wel. Ik laat het jullie vanavond weten...

Voel me tegenover jullie extra lullig omdat jullie het zo graag willen maar ik moest het even kwijt...

Tot later
Niet lullig over voelen hoor!!

Succes straks en ik check vanavond nog even want ben nu toch wel heel benieuwd!
Tjee boef.....vanavond snel de test doen, dan heb je meer duidelijkheid.

Het is duidelijk dat het ook niet jouw plan was om zwanger te worden en wat de uitslag ook is......het is dan tijd om alles even goed met Boefman door te nemen. Je staat er echt niet alleen voor.

En mocht het toch raak zijn.......laat het even bezinken, praat er goed over met z'n twee en dan is het misschien zoals Magz zegt, eerder een tweede dan verwacht. Echt geen man overboord

Ik kom vanavond zeker nog eens kijken
Hee Boef,

Wow, wat een nieuws ineens! Ik ben benieuwd wat de test zegt, al vermoed ik dat hij vier maanden na je bevalling toch echt positief is. Wat een schok hee. En voel je alsjeblieft niet lullig, hier heb jij ook niet voor gekozen. We kunnen wel concluderen dat jullie supervruchtbaar zijn... En wat Assie zegt, je staat er niet alleen voor.

Doe de test en laat de uitslag bezinken. Enne, houd ons op de hoogte.

Hier steeds meer buikpijn maar nog geen bloed...
Ik ben dus zwanger.....2-3 weken volgens de Clearblue. En Boefman wil het nu nog niet. En ik weet het nu niet meer...
Oh Boef!!!

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu! Wat zei Boefman precies? Was hij erg in shock? Was 'ik wil dit nu nog niet' een eerste reactie, van de schok, of meende hij het echt en komtie ook niet op zijn standpunt terug?

Natuurlijk zijn jullie beiden mega geschrokken! Even laten bezinken en er dan nog ens goed over praten wat dit nou precies gaat betekenen voor jullie, wat zijn de gevolgen, en is het echt zo erg dat het een paar jaar eerder gebeurt dan gepland? Natuurlijk is het even niet leuk en lastig, en dan 2 kleine kids... Maar is het onoverkomelijk?

Soms wou je dat je de tijd 2-3 weken terug kan draaien he....

O lieve Boef,

Wat een schrik. En niet de reactie van Boefman waar je op hoopt. Ik denk dat hij ook erg geschrokken is en tijd nodig heeft om het te laten bezinken. Jullie hebben samen seks gehad, dus jullie moeten hier samen uit zien te komen. Het is nog hartstikke pril, dus laat dit nieuws even zakken. En kijk dan wat voor gevoel boven komt drijven als de eerste schrik verdwenen is.

Natuurlijk is het heel erg heftig, druk en niet zoals je het gepland had. Maar aan de andere kant kan het ook heel leuk zijn. Een vriendin van mij is hetzelfde overkomen met haar derde. En hoe heftig het zwangere jaar en het eerste jaar daarop ook waren, ze is dolgelukkig met haar kindjes. Maar het is jullie beslissing, wat die dan ook zal zijn.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Oh Boef......neem even goed de tijd om het nieuws te laten bezinken. En praat er goed over met z'n twee.

Jouw eerste reactie was niet veel anders dan die van Boefman.....dus wie weet als het nieuws wat gezakt is en jullie de mitsen en maren goed hebben besproken, dat hij bijdraait.

Slaap er eerst een paar nachtjes over.......

Sterkte in ieder geval, want het is en blijft een lastige situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven