uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Lieve lieve dolfijn,

jij ook......och meid wat erg voor jullie! Onvoorstelbaar dat we met een paar meiden op dit forum schrijven en dat er dan twee zijn waarbij zoiets speelt.....

Als jij nog prive contact met mij wilt, dan ben je welkom. ik weet niet of je via een viva angel achter mijn mailadres kan komen en anders dan maak ik even een tijdelijk adres aan dat ik hier neer kan zetten.

Als wij morgen slecht bericht krijgen, zal het vervolg net zo zijn als bij jullie. Maar ook bij een "kan vriezen, kan dooien" bericht kunnen de mogelijke handicaps zo erg zijn dat wij ook gaan kiezen voor afbreken vd zwangerschap. We durven het eignelijk alleen aan als we echt een grote kans dat het goed gaat.

Ik leef echt met je mee, zit hier opnieuw met tranen in mijn ogen. Ik hoop dat je dit nog ziet, maar een dikke, dikke knuffel voor jou en je man.
dolfijntje zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, heb er geen woorden voor. Hele dikke en sterkte voor jullie.
Ik schrik me helemaal kapot Dolfijntje! Ik dacht ik lees even snel hoe het de anderen is vergaan met de echo's en post dan later even uitgebreid mijn eigen verhaal.... Maar dat voelt nu een beetje ongepast! Wat afschuwelijk nieuws........

Ik kom later met mijn eigen echo-verhaal........

Dikke dikke knuffel voor jullie Dolfijntje....
Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Annali het lijkt me fijn om met je in contact te komen. Mijn mailadres is dolfijntje01@hotmail.nl Sterkte morgen!
Dolfijntje Kolere heftig.. weet even niet wat ik moet schrijven... ik had mijn bericht geplaatst en ben daarna gaan eten .. En dus niet gelezen dat jij een niet leuk berichtje had geplaatst.. Pfff heftig !!1 2 dames die slecht nieuws hebben gekregen. Wat een keuze staan jullie voor. Begrijp het dat je hier niet verder schrijven. Ik denk dat ik dat ook niet zou kunnen , vind Annali al zo dapper dat ze hier af en toe even om t hoekje kwam kijken. .Dikke knufff en heel veel sterkte
Lieve Dolfijn, niet voor te stellen wat jullie moeten meemaken...wat verschrikkelijk verdrietig. Hoop dat jullie veel steun aan elkaar en aan de mensen om je heen zullen hebben!
Dolfijntje, wat onvoorstelbaar triest. Verschrikkelijk nieuws. Heel, heel veel sterkte gewenst en een hele dikke knuffel.
Dolfijntje... wat een verschrikkelijk bericht hebben jullie gekregen.. voor jullie... Heel veel sterkte de komende uren/dagen/weken enz..

Annali jij heel veel sterkte voor morgen, duim voor jullie!

Hoop dat jullie ondanks het verdriet toch nog een beetje kunnen genieten van jullie babytjes in je buik.
Dolfijn... wat afschuwelijk. Ik huil heel, heel hard met je mee...

Zolang gewacht, dit kindje was zo enorm gewenst... en dan dit... zo oneerlijk, zo triest, zo onverklaarbaar wreed...

Dikke knuffel voor jou.

Annali sterkte morgen. Ik denk aan jou, je vriend en je meiden...Ik hoop zo enorm op goed nieuws!
Ik wilde eigenlijk even kort reageren omdat ik moe ben na een dag van heen en weer racen en hard werken.

Maar zie net dat er slecht nieuws is van dolfijntje.

Jeetje meid, wat een &#{(*# nieuws!

Ben er helemaal ondersteboven van........

Heel veel sterkte de komende tijd! En als je een schouder nodig hebt, dan weet je ons te vinden!
Beatle en Bello hoe ging jullie 20weken echo ?

Het is misschien wat dubbel om het te vertellen wanneer jullie wel een goede echo hebben gehad. Maar voor ons gaat het tot nu toe gewoon door. En ja ik vind het retespannend worden mijn 20weken echo. Door deze 2 niet goed nieuws berichten word ik erg onzeker en beetje angstig van shit het zal toch bij mij/ons toch ook niet oke zijn.. . Daarom zou ik het wel fijn vinden om wel evt postieve berichten van Bello en Beatle te lezen.
Ok daar komt ie dan, want wij zijn helemaal in de wolken! De echo was goed..alles gescreend van top tot teen en niks dan positiefs,heerlijk!

Was ook best wel een beetje gespannen hoor..het is echt niet vanzelfsprekend.. Dat blijkt maar weer na vandaag....

En hulde aan de chinezen!

We krijgen een MEISJE!!!!!!!!!!!!

Dat was na al dat goede nieuws de kers op de slagroomtaart (hmmmmmmm)!

Wat een wondertje zeg.....

Lieve meiden die nog moeten: laat je niet gekmaken.....het gaat vaker goed dan niet.....

Lfs Bello
Toppie Bello .. En een meisje ... Kan je nu echt gericht naar roze jurkjes enzo kijken haha.

Ik weet ook wel dat t vaker wel goed gaat dan niet goed. Maar ik had eigenlijk niet verwacht dat er uberhaupt ook maar 1 iemand hier geen goede 20weken echo zou hebben. We waren allemaal zo zeker van wat we voelden , de vlindertjes , de kriebeltjes. Hartjes horen kloppen dan ga je (naja ik dan) er eigenlijk vanzelfsprekend vanuit dat t dan allemaal wel goed zit. Maar dat blijkt dan toch niet zo te zijn. Komt eerst de 1e en nu vandaag de 2e met klotenieuws (sorry kan er niets anders van maken en vind het heel erg voor beide meiden). Fuck komt wel heel dichtbij was mijn gedachte. En dat maakte mij wel even heel erg onzeker. Was dan vanavond ook even t gespreksonderwerp van de dag vanavond. Wat gaan wij doen als we woensdag dit bericht zouden horen ? Wat , waar hoe wanneer vragen , maar vriend en ik hebben blijven positief. We kunnen alleen maar afwachten tot woensdagochtend.

En we wilden eerst niet weten wat t wordt , maar vanavond besloten dat wel te willen weten. Dus ik kan woensdag hopelijk ook melden wat er in mijn buik groeit.
Hier een zeer beroerde nacht gehad. Rond een uurtje of 3 enorme steken en helse pijn in mijn linkerlies. Uit bed gegaan en zeker een uur opgezeten 2 paracetamols genomen. Ging t weer een beetje , t bed maar weer ingedoken. Toch nog tot 6uur kunnen slapen en begonnen de steken en mega pijnen weer in de linkerlies. Vriend vond het maar niets , ik huilde van de pijn. Vriend heeft dokter gebeld, gelukkig had mijn eigen dokter dienst. Die kwam langs dachten eerst aan blindedarm maar dan zou de helse pijn rechts moeten zitten en hij had wat gevoeld en dacht toch echt aan bandenpijn en ging even met de verloskundige overleggen die dienst heeft.

Conclusie bandenpijn , mennn als weeen nog meer pijn doen dan laat die bevalling maar zitten.. Straks even langs de verloskundige voor de zekerheid checken. Ik mocht weer een paracetamol nemen en een warme kruik erop. Dat hielp aardig , gedouched en nergens meer last van nu ..*GRMBL*
Jezus Zespri..dat was schrikken vanacht!! Wat kun je onzeker worden van pijntjes (pijnEN) die je niet kent he! En dan voel jeje al een beetje beroerd en onzeker door de nare berichten hier...

Je zult wel moe zijn nu....lekker slapen gaan.

Is de pijn wel afgezakt??

Ik zit nu op mijn werk en alle collega's kwamen naar me toe: en en en?? Helemaal leuk!

Zo lief al die mensen die zo meeleven....
Lieve, Lieve Dolfijn, wat een klap zeg. Las het gisteravond al, maar was er echt even stil van. Heel veel sterkte met deze zware tijd.

Bello, wat fijn dat je een positieve echo had. En een meisje, wat leuk!

@Zespri, wat naar dat je vannacht zo'n pijn hebt gehad. Ik lag vannacht ook wakker, maar zonder pijn of andere aanwijsbare oorzaak.

Wij konden niet meer wachten tot 11 feb om te horen wat het wordt. We hebben gisteren een pretecho laten maken. Ik had me helemaal ingesteld op een meisje door alle internet berekeningen en omdat het me stiekem fantastisch leek me weer helemaal uit te leven met roze, prinsessen etc... maar het wordt echt een jongen!!! Hahaha. Ben er uiteraard heel blij mee maar is wel even wennen. Verder was meneer erg bewegelijk, heel schattig om te zien. Hebben het ook op DVD laten zetten. Gisteravond nog eens gekeken, is toch wel heel leuk. Dacht vooraf dat dat onzin zou zijn, maar heeft me toch geraakt.

@Anali, heel veel sterkte! Ik denk aan je.
Jeetje, ik lees hier altijd mee ( zelf 21 weken zwanger) maar wat een berichten meiden.
Annali heel veel sterkte vandaag!!
Dolfijntje, oh nee wat erg van de 20 weken echo! Ik schrok me helemaal rot. Wat een enorm vreselijk nieuws. Ik huil met jullie mee. Op een of andere manier lijkt het jullie niet gegund te zijn na zo lang proberen zwanger te worden. Heeeel veel sterkte meis. Ik hoop dat je ook wat steun kunt vinden bij Annali.

Annali, voor jou vandaag de echodag, hoe is het gegaan?

Even snel andere reacties:

Dos, nee 1.69 is niet erg klein nee, ik ben 1.70 maar voor een toekomstig kind lijkt dat zo klein, mensen worden toch steeds langer?

Bello, wat fijn dat jullie echo goed was, gelukkig maar. En een meisje, wat leuk! Volgens mij de eerste van dit topic (trendsetter).

Zespri, ik snap je gevoel over de 20 weken echo helemaal. Ik ben stiekem wel blij dat ik hem al gehad heb. Maar probeer je er niet teveel op te focussen, je doet er niets aan door er extra over te piekeren (maar in jouw geval had ik waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan).

O jee, lees nu over je helse nacht. Klinkt heel erg als die nacht die ik in december heb gehad, ik dacht toen serieus even dat ik een miskraam kreeg met 14 weken, wat had ik een pijn. Kop op he, laat je niet kisten. De pijn gaat wel weer weg en jullie krijgen een kindje, wat toch heel bijzonder is.

Blaumeertje, haha jij dus ook in de omslagstemming van meisje naar jongen. Zei jij vorige week ook niet dat je ook zou moeten wennen als het een jongen zou zijn? Ik ben inmiddels redelijk gewend hoor!
Gelukkig hebben wij vandaag een perfecte echo gehad. Alles zag er goed en gezond uit en wij krijgen een derde jongen! Heel erg leuk. Bij de tweede had ik even een uurtje nodig om te wennen aan 'geen meisje'. Dat heb ik nu helemaal niet.

Ik ben blij!

Waar we ook erg blij mee zijn: alle metingen kwamen precies op 20 weken en 3 dagen. Kindje is dus helemaal gemiddeld van formaat. Onze middelste zoon was bij de 20wkecho al veel te groot: alle metingen kwamen toen op 23 of 24 weken.... Tot nu toe hoeven we ons geen zorgen te maken over diabetes of een te zware bevalling...gelukkig maar.

Annali hoe is het met jou?
Annali veel sterkte dikke knuff

Dolfijntje beetje de nacht door gekomen ? Ook jij een dikke knuff geen idee of je nog meeleest hier.

Blaumeertje .. leuk weer een jongen

Sosofie ook een jongen

Wordt straks nog ruzie maken om de meiden hier door al die jongensbaby's

Nakur.. mennn wat een pijn ik dacht dus vannacht ook even dat ik een miskraam zou krijgen. Maar na die 2 paracetamols ging t wel weer. Tot uurtje of 6 in alle hevigheid terug deed zo'n pijn. Maar echo gehad bij verloskundige (omdat ik zei dat ik zelf al had geluisterd met mijn doppler naar t hartje) en op de echo zag je een mooi ronddraaiend kindje. Alles leek goed.

Met verloskundige nog gesproken over de 20weken echo morgen , ook gehad over de 2 dames die hier geen goede 20weken echo hebben gehad. Verloskundige zei dat ze het wel begreep dat ik mij ongerust maakte. Ook zei ze dat het niet vaak voorkomt wanneer er een groepje meiden/dames in dezelfde maand zijn uitgerekend er zelfs 2 dames zijn waarbij de 20weken echo niet goed is. Vaak is het niemand of maar 1. Dus ons topic is wel uitzonderlijk te noemen volgens haar.
@ annali: hoe is het met jou nu? Al nieuws?

Ik zit de hele ochtend aan je te denken en te duimen voor goed nieuws!

@ dolfijntje: heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Hoe voel je je? Ja, weet het, domme vraag. Kan me indenken hoe je je voelt. Maar ik denk gewoon ook de hele ochtend al aan jou.

Zo word je toch weer met de neus op de feiten gedrukt dat het krijgen van een kind (en een gezond kind), helemaal niet vanzelfsprekend is!

Nu weet ik dat door mijn werk ook maar al te goed en zit momenteel al mijn zegeningen te tellen.

Het voelt zo dubbel om nu te vertellen over de echo van gisteren.

Ik doe toch een poging.

Gisteren dus echo gehad. Was toch wel weer behoorlijk gespannen van te voren (net als bij nekplooimeting). Heb dus regelmatig het toilet opgezocht

De echo werd gedaan door een lieve dame. Manlief stelde veel vragen daardoor wisten we steeds wat we zagen.

En slimmerik als ik ben had ik helemaal niet door dat we op een gegeven moment naar ene piemel zaten te kijken. Whahahaha.

Maarja, we wisten dat natuurlijk ook al!

Alles zag er goed uit en ondanks onze lengtes zat het kind lekker op het gemiddelde.

Omtrek buikje en gewicht zaten iets boven gemiddeld, maar niet om ons zorgen over te maken. Dit kan over een week zo weer bijgetrokken zijn (hmmm, misschien moet ik minder snoepen :D).

Goed nieuws dus.

Van het weekend had ik wat spullen besteld van internet en dat is net binnengekomen.

Van die pluche beestenkoppen voor aan de muur.

Man, wat zijn die gaaf!

Heb nu de olifant en de leeuw. Maar wil er wel veeeel meer!

Ik zal vanmiddag even regelmatig kijken voor nieuws. Ben toch wel benieuwd naar Analli.
.
anoniem_88489 wijzigde dit bericht op 01-02-2011 14:13
Reden: dubbel
% gewijzigd
Beatle... fijn dat je 20 weken ook goed was. Wordt toch wel weer beetje blij met deze goede echo's.

Beatle wat voor pluchebeesten zijn dat waar je t over hebt ? Vriend en ik willen iets met vissen of schildpadden op de babykamer gaan doen. Omdat we niet kunnen behangen op de muren en toch iets aparts willen..

Net telefoon van mijn moeder , mijn zusje is opgenomen in t zkh. Waarschijnlijk vanwege uitdrogingsverschijnselen. Ze is al ziek sinds vrijdag , overgeven diarreee en te weinig drinken en eten. Huisarts wilde omdat ze 36/37 weken zwanger is geen risico lopen en haar paar dagen laten opnemen om aan te sterken en goed bij te kunnen slapen zodat ze hopelijk fit genoeg is voor een evt bevalling.
HOi Meiden,

Wat lief dat jullie zo aan ons denken. het bericht van vanochtend was niet goed, helaas.

De cyste is gegroeid en de hersenen zijn heel erg weggedrukt (bijna niet meer te zien). Er is eigenlijk geen kans op dat er herstel kan zijn zonder zware beschadigingen, ook als de cyste wordt geopereerd na de geboorte. De artsen zijn nu aan het bespreken of een MRI en /of een vruchtwaterpunctie nog een ander licht op het verhaal kan geven ,maar er is ook sprake van veel te veel (bijna twee keer zoveel) vruchtwater, wat er op duidt dat het kind niet goed meer drinkt. Volgens hem was mijn buik al zo dik als bij 32 weken normaal is.....als we zouden doorgaan met de zwangerschap zou met 32 weken een geboorte alleen maar kunnen met een keizersnee, omdat het hoofdje dan al te groot is voor een gewone geboorte. We wachten het overleg van de artsen en eventuele vervolgonderzoeken nog af, maar we gaan steeds meer naar de acceptatie dat de zwangerschap moet worden afgebroken.....

Ik wens jullie wel alle goeds en hoop dat jullie volop kunnen blijven genieten van vrolijke, gezonde zwangerschappen en straks hele lieve, mooie kindjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven