IUI, wie ook??

24-10-2010 19:51 1001 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146

(Dr)24jrNegatieve

samenlevingstest20085Puregon

+Pregnyl

+IUIWo

2-2

IUIMaggyo

(Ov)28 jrOnbegrepen

infertiliteit

Okt 20086Puregon

+Pregnyl+

Utrogestan+

IUI

25-2 Intake

IVFMa

7-2

IUIDiana82

(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+

IUI

april IVFVr

11-2

IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,

2e kindfebr

20102Puregon+

Pregnyl

+IUIWo

16-2

IUI?Girly

(Zl)25 jrBaarmoeder-

vernauwing

+Zaadkwaliteit20074Clomid+

Pregnyl

+IUIZa

12-2

FMi31

(N-br)32jrOnbegrepen

infertiliteit

Sept 20086Clomid

+Pregnyl+

Utrogestan

IUIDo

10-2

FMRoos99

(L)33 jrZaadkwaliteitApril

20102IUIMa

14-2

FMRhona

(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo

24-2

FMPiplilly

(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept

20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr

20102Puregon

+Pregnyl ,

O.I.Zo

30-1

eisprSisu

(N-br)jrPCO,

2e kindJuni

20103Provera+

Puregon+

Pregnyl+

IUIMa

14/2

FMSamm3036jrOnbegrepen

infertiliteit

2e kindjeJan

20091

IUIJemie

(N-H)30jrOnbegrepen

Infertiliteitnajaar

20084Puregon

+Pregnyl+

IUIRust

tot

MaartYvon81

(Gld)30 jrPCO

+Zaadkwaliteitdec

20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid

+Pregnyl

+IUIMei

2011Puck 34 jrPCO20041Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Stephanie 35 jrNegatieve

samenlevingstest20083Pregnyl

+IUIAug

2011Botsauto 34 jrNegatieve

samenlevingstest

+zaadkwaliteitzomer

20093Pregnyl

+IUIOkt

2011

Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??

(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
@Puck, HEEL VEEL SUCCES ZOMETEEN, IK STEEK NU EEN KAARSJE VOOR JE AAN!!! Ik hoop zo dat alles goed is!!!

@Girly, dankje! Jij ook succes zo, je zit nu in de bus:P ben benieuwd!
@allen: eindelijk mogen we inkopen doen en genieten... alles lijkt goed en we krijgen een meisje... Wat valt er een last van onze schouders.

Dames, ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden en dat jullie dan wat leukere eerste 20 weken hebben, want dit is echt zenuwslopend geweest.... Kus voor jullie allemaal, ik ga deze week voor het eerst van mijn leven naar de Prenatal en de Babydump.

KUS !!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW Puck!!! Eindelijk goed nieuws, wat een hel zijn jullie even doorgegaan maar wat fijn nu.

Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Puck, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Ik ben zooooo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet er nu echt van he en koop die winkels maar leeg, dat heb je verdiend!!!
@Puck; ik ben een dansje aan het doen voor jullie!!!!

Wat fijn, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben al zo vaak de Prenatal e.d. in gelopen en altijd hoop ik dat ik de volgende keer iets voor mezelf kan kopen.... We blijven hopen!

@Roos: Mooi, eindelijk weer een IUI

@Rhona; ik duim!! Begint toch weer spannend te worden nu dus..
@Puck; ik ben een dansje aan het doen voor jullie!!! (niet dat je daar blij van wordt ;))

Wat fijn, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben al zo vaak de Prenatal e.d. in gelopen en altijd hoop ik dat ik de volgende keer iets voor mezelf kan kopen.... We blijven hopen!

@Puck; ik ben een dansje aan het doen voor jullie!!! (niet dat je daar blij van wordt ;))

Oeps de pc bleef hangen ;)
@Roos; moet jij altijd de dag voor IUI pregnyl spuiten?? Spuit je daarom maar 5000eh ?? Ik snapte het al niet.. ;)
Puck, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

Wat heerlijk dat jullie nu echt mogen gaan genieten!!!
@i31, hahahaha dat bericht is duidelijk :P

Ja ik moet altijd ongeveer 30uur van te voren 5000eh spuiten!

Het zit er weer in, maar ook weer paar flinke druppels verloren, krijg er maar geen handigheid in zeg, dat rot mengen ook! Hopelijk was het de laatste keer nu...
@puck

GEWELDIG NIEUWS ZEG VAN HARTE GEFELICITEERD EN NU LEKKER GAAN GENIETEN SAMEN wat moet dat een opluchting zijn zeg na die 20 zenuwslopende weken te moeten afwachten whoei ik ben zo blij voor je echt geweldig en nog een meid ook mooier kan gewoon niet ga nu maar lekker shoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ allemaal

ik ben net thuis van het ziekenhuis, ik moet vanavond 5 tabletten clomifeen innemen en dan volgende week woensdag weer terug voor een echo, en ik heb het gelijk gehad over dat vroege bloed verlies en het blijkt vaker voor te komen met iui behandelingen dan blijkt het eitje niet goed te zijn en sterft het vroeger af dus me gyneacoloog zei gelijk het is maar goed eigenlijk dat het zo vroeg is gekomen want anders had je 95% kans gehad op een miskraam omdat dat eitje niet goed was.
@Girly; moet je ineens 5 tabletten innemen?? Ik heb 5 tabletten, maar moet van CD3 t/m CD7 1 tablet innemen.. (ook vanavond).. Maar je cyclus telt dan vanaf het moment dat je bloedverlies had laatst?? Wat raar zeg dat je zo snel al bloedverlies krijgt dan, nooit van gehoord... We worden hier wel te deskundig in straks ;)
@i31, hahaha ja inderdaad, we kunnen wel een boek schrijven met elkaar strax hahaha
Missen jullie zo geen tijdschrift met de nieuwste artikelen?? Ik vind het superinteressant allemaal en ook fijn om verhalen van andere te lezen, zonder dat iemand een oordeel heeft over mijn verhaal..
hoe bedoel je? sorry ik ben blond hahaha
@i31 idd wat bedoel je hier ook blond hahaha
@Girly, hahahahahaha samen blond
NAAM LFTD OORZAAK SINDS POGING EN NU: IUID&UD

Ik zou graag ook in de lijst willen staan,

Naam: brabandertje83

lftd: 27

oorzaak: PCO

sinds: febr.2010, behandeling sept. 2010

poging: 5

nu: Puregon en pregnyl

iuid:-
Hoi Brabander..

Ik had je al toegevoegd.. Ik dacht alleen dat je zei dat de eerste keren Clomid niet aansloegen?? Of bedoel je dat je daarmee niet zwanger werd??

@Blondines; nou ja, ik zou een tijdschrift "Infertiliteit" ofzo wel interessant vinden.. Gewoon met alle recente artikelen over niet zwanger kunnen worden en ervaringen van patiënten... Snappen jullie het nu wel?
@i31

jaaaa, nu snap ik je wel hahahaha

ik heb de clomid ook weer binnen op naar volgende week woensdag eens benieuwd of het succes heeft
@Girly; ben benieuwd of je nu vreselijk veel last van opvliegers krijgt ;)... Ik krijg het al van één tablet... Wist ook niet van de optie om er gewoon ineens 5 te slikken...
@i31 Ja ik weet het verder ook niet, waarom het zo verschilt per zieknhuis en kwa medicatie in te nemen. Ik heb die Clomid een jaar of 3 terug ook eens gekregen en moest toen ook alle 5 tegelijk innemen dus ik weet echt niet beter, en ik denk dat de artsen wel weten wat ze voor schrijven en of het kwaad kan, maar dat lijkt mij niet aangezien er niet echt zware stoffen in die Clomid 50 zitten....
Zo`n tijdschrift zou op zich wel leuk zijn, alleen betwijfel ik of je die elke week of elke maand zou kunnen vullen met interesante onderwerpen.

hier is verder nog geen ongi te bekennen. heb vanmiddag het gesprek in het ziekenhuis over ivf. dus op zich wel erg fijn dat ik nog niet ongi ben, want dan kunnen we deze cyclus al beginnen met de ivf procedure.

@puck: Zie je wel!!! kaarsjes branden werkt echt!!!!! ow wat ben ik blij voor jullie zeg! nu moet je wel extra genieten he? want je hebt wat in te halen!!! knuffels!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven