Gezondheid alle pijlers

de pil te laat genomen en daarna bloedverlies

01-02-2011 21:58 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb de pil i.p.v. 's ochtends twee dagen achter elkaar deze 's avonds genomen, op de 12e slikdag. Nu heb ik op de 14e dag bloedverlies gekregen en dat heb ik eigenlijk nog steeds. Zondag is mijn laatste pil van deze strip. Hoe kan dit? Is dit toch een soort van menstruatie door het late innemen? Normaal begin ik pas te vloeien 2 dagen na het innemen van de laatste pil. Wie herkent dit?
Je hebt over het algemeen 36 uur de tijd om een pil te nemen. Handig als je er een vergeten bent bijvoorbeeld. Of als je in een andere tijdzone op vakantie gaat. Lees het even na in de bijsluiter, misschien heb je wel een hele lichte pil die je wel heel stipt moet nemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik had het vroeger ook altijd. Meerder uren te laat gaf bloedverlies. Dus lastte ik de stopweek maar eerder in. Met een zwaardere pil gaat het beter, maar 1 dag vergeten, betekend ook bloedverlies.
Volgens mij heb je inderdaad zoals Fame ook al zegt nog 12 uur de tijd na het tijdstip waarop je anders de pil neemt om alsnog de pil te slikken. Volgens mij zou je dan dus geen bloeding tussentijds moeten krijgen. Maar ik weet niet wat voor pil je slikt, misschien is het met jouw pil anders? Voor de zekerheid zou ik even de doktersassistent of de apotheek bellen om te vragen of alles nog wel veilig is.
Dit is volgens mij echt doodnormaal. Als ik hem 1 dag de ochtend ipv avond inneem, dan heb ik al bloedverlies. Niks aan de hand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven