uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
hihi hier ook al helemaal verlekkerd gekeken op de site beatle!

Heb toch al ongelovelijke kijk en koop drang op het moment. Probeer me in te houden, maar ja dan gister mail van baby walz geen verzendkosten en 10% korting en ja hoor daar ga ik. Luiertas, positiejurkje en shirt en kapstokje voor pluiszoon zijn kamer besteld.

Oef weet nog van pluiszoon dat ook opeens alles me nuttig leuk ook na de geboorte in verlof nog. Bleef bestellen, zo nuttig een cd met kinderliedjes en boekje met tekst voor een baby van een maand (cd moet ondertussen altijd op in de auto en boekje is letterlijk stuk gelezen) of een spenenkoord met naam (wel leuk).

Deze site hebben we de vorige keer het drakenkaartje besteld en schilderij ervan www.nieksgeboorteborden.nl
Ik ben bezig met een gesloten hyves...nog even geduld.
Annali, voor jullie een hele dikke knuffel. Wat een rotbericht. Je lieve kleine mannetje, zo weinig kansen...
o saartje wat goed!
Saartje ., wat goed van je.. Is t dan de bedoeling dat iemand zich aanmeld met zijn nickname bij de aanvraag om lid te worden ?
@ saartje: goed dat je het even meldt, want is was ook al bezig.

Althans met het bedenken van een originele naam voor de hyves :D

Maar nog geen originele naam.

Tenzij wij de juni2011shopaholics worden :D

@ pluis & zespri: ik heb onwijs veel leuke websites opgeslagen op mijn laptop. Dus mocht je iets zoeken. Roep maar, wie weet heb ik een geschikte site, hihihihihi

Wij duiken lekker ons bedje in, nog even een boekje lezen. En morgen gaat de wekker weer om 6 uur voor manlief (gaaaaaaap).

Weltrusten en veel plezier morgen zespri bij de 20 weken echo. En niet teveel zorgen maken!
@ zespri: bij het andere forum hebben we met de hyves een overzicht gemaakt met wie welke nickname heeft op het forum en hoe die in het echt heet op de hyves.

Een aantal mensen zijn anoniem nog steeds (dus met een nep-hyves account zeg maar). Maar de meesten hebben zich met eigen account aangemeld.

Ik zou zeggen, iedereen moet voor zichzelf gewoon beslissen hoe die zich wil aanmelden, toch?
Tjeetje half uur wezen zoeken maar heb t geboorte kaartje gevonden die ik erg leuk vind

http://www.geboortekaartj ... oortekaartje.php?id=14151

en die voor een meisje

http://www.geboortekaartj ... oortekaartje.php?id=14153
Dames, wat klinken jullie allemaal gezellig en vooral erg in de schopstemming haha, ik word er bijna door aangestoken! En Bello, bij deze: ik heb vandaag niet het meest gepost haha!

Hyves vind ik prima, ik vraag me alleen af hoe ik 2 topics en 2 hyves bij moet gaan houden, kan niets beloven.

Wij zijn uit de naam! Het wordt Matteo Lorenz + achternaam met A. Ben dr helemala blij mee! (misschien haal ik de naam over een dag of wat hier weg, weten jullie dat vast).

Verder vandaag weer gaan werken, nog wel erg moe maar verder bijna klachtenvrij. En rekening notaris gekregen voor partnerschapsvoorwaarden (toch weer een smak geld, 732 eurotjes. Doe dan maar liever dat behang haha!).
Uh...ik ben een beetje een nitwit op het gebied van Hyves,

maar wil wel graag meedoen!

Heb voor m'n werk wel een nep-account, om mensen 'op te speuren'

kan ik die gebruiken om me straks aan te melden?

Doe verder niet aan Hyves.

Is het dan de bedoeling dat we daar verder gaan, of blijft dit forum ook?

slooooooooooooooooooooooom
NAKUR!

Begon me al zorgen te maken
Bello dat zal gewoon een hyves zijn waar je je foto's van oa echo , buik , uitzetspullen , babykamer e.d op kan plaatsen. Zodat alleen deze juni2011 mama's t kunnen zien en niet al je vrienden , familie e.d Kortom een besloten hyves

En alle andere meuk blijven we gewoon hier schrijven t gaat vooral om de *prive* dingen die we bv liever niet op t viva forum openbaar hebben staan maar dus soort van anoniem.

En ja je kan je gewoon aanmelden via je nep account.

Ik meld mij gewoon via mijn eigen hyves
Nakur .. leuke naam !!! we blijven gewoon nog bij Seb Albert voor een jongen.. Meisje .. geeeeen ideeeeeeeeejj... Ise vind ik mooi maar ja zusje gaat haar dochter Isa noemen.. wordt zo lastig dan voor mijn ouders Isa en Ise..alsof t een tweeling is dan.
Hier de link naar de gemaakte gesloten hyves: http://vivamamasjuni2011. ... &pageid=3JY52DNLIBC4O0OKC

Onderaan staat als het goed is:

Deze pagina is alleen beschikbaar voor leden van de hyve Uitgerekend juni 2011!. (mijn echte naam) is de beheerder van deze hyve, klik hier om toestemming te vragen om lid te worden.

-------

Ik heb het nu zo gedaan dat ik de beheerder ben, maar wil dit beheerderschap ook best overdragen of samen doen, hoor! Nu is het zo dat ik toestemming moet geven, om lid te worden. Hoop dat ik weet wie jullie zijn, ivm met nickname, nepaccounts op hyves en echte namen...

Maar we kunnen los! Dubbel zoveel werk, haha hier alles bijhouden en dan ook nog een hyves erbij. maar is inderdaad vooral erg leuk voor de foto's, etc.

Ben benieuwd of het zo werkt...
Haha Bello Dat wordt nog wat als ik bijna moet gaan bevallen. Op het andere forum is er al iemand met meldplicht.

Zespri, toch voor Seb ipv Sep gegaan lees ik? Vind ik zelf ook mooier. Heb jij met je zusje alle namen besproken? Bij ons weet niemand het (behalve jullie, haha, even slijmen dat jullie de enigen zijn!)

Hyves, sluit ik me bij aan. Voor alle prive-dingen. Op andere forum werkt het goed: fotos daar en verhalen hier. We moeten niet op 2 plekken gaan posten, dan wordt het helemaal niet meer bij te houden.
Saartje, ik heb me aangemeld, je moet me nog even toevoegen.

Misschien handig om een paar meer mensen beheerder te maken (behalve Bello want die is nitwit hihi ) zodat je niet altijd zelf alles hoeft te doen (ook handig bij bv ziek/afwezig).

Saartje, trouwens handig om misschien direct even een blog aan te maken met Saartje = 'echte naam' want anders verzanden we in alle echte namen straks. Mijn voornaam begint met een I.
maareh, moet ik dan hier mijn fake-naam even neerzetten zodat je weet wie ik ben saartje? of moet dat hier geheim blijven?

jezus, kom echt nog uit de prehistorie hoor.....
haha nakur, verstandig om mij niet die verantwoordelijkheid te geven
Ik heb mij ook aangemeld . ik ben met Voorletter S en achternaam 1e letter U (als je er een P voor zet een lekker dessert ) En mijn hondje als foto
Nakur, je bent toegevoegd! en inderdaad wel handig als er nog een of meerdere mensen beheerder zijn, bij drukte, afwezigheid oid. Dus wie biedt zich aan?

Zespri, ook toegevoegd!

Bello, eerste letter is oke. En die kun je later weer weghalen als je wilt.

En dan is het dus handog een blog op de hyves en daar de nicknames en echte namen? Ik ga nu trouwens op bed. Lees morgen de tips even beter...Trusten en hoop vannacht niemand met pijnlijke of harde buiken!
ik ben nobody in het nederlands.....................
Ah, ik vroeg mij al wie ik had toegevoegd...wanneer ik het niet zeker weet, kom ik het hier checken, oke?
ik ga ook slapen, zie het morgen wel weer.

trusten allemaal.
ik dus
Ik heb nu een eigen foto ipv mien doggie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven