Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Toet, daarom heb ik helemaal niet gekeken. Ik boycot RtB. Klojo.

Dream, ik kan ook niet makkelijk zonder oven/magnetron (is een combiding). Ik denk dat ik overmorgen een reperateur bel, want na speurwerk op internet blijkt het een duur ding (rond de 1000 euro). En hij is nog helemaal niet veel gebruikt (alleen het afgelopen jaar door ons, de vorige bewoner heeft 'm maar twee keer gebruikt ofzo). Ik vond wel iemand op internet die hetzelfde probleem had, dus misschien een fabricagefout ofzo. We zien donderdag wel.

Vietje is wat vrolijker, hij loopt nu voor l*l met een brandweerhelm op door de kamer te banjeren. Jootje en Mootje kijken Sneeuwwitje (musical) op tv. En ik ga straks als Vietje op bed ligt proberen sushi te maken voor morgen. Dat kan wel zonder oven.
Alle reacties Link kopieren
toet, ik kwam het tegen met zappen, zag slechts één reunie en wond me gelijk op over het feit dat dat voorging op een zwangere vrouw. Het is van de zotte dat wij er niet doorgekomen zijn vorig jaar. Heb me verdere frustraties bespaard en heb doorgezapt om niet meer terug te komen.

Meave, dat is inderdaad wel heel stom zeg als het zo snel is kapotgegaan....succes met de sushi. Is mav thuis of aan het werk?
Mav is vandaag en morgen gewoon werken Bentetje. 1 januari is hij wel vrij en 31 december misschien ook, dat horen we die morgen.
ongezellig voor je, is hij er vanavond wel?

Tis wat hè, die wisseldiensten.

Ga mezelf maar eens in de gezelligere kleren hijsen (loop in joggingpak) en dan op naar mijn ouders.....pffff van liggen nietsdoen op de bank wordt een mens niet fitter!
Ja hoor, hij is om 17.00 uur klaar met werken. Ik heb er geen moeite mee eigenlijk. Ik ga zo de deur uit, naar zijn vader met het openbaar vervoer, vinden de jongens leuk. En mav komt dan na zijn werk ook. Dus... fijne middag/avond allemaal!
Dames, voor allemaal een dikke kerstkus. Hier liggen de kerstkaarten nog in de winkel. Weinig attent vrees ik.

Oei Mims, sterkte meid. Wat balen zeg dat je nu zo ziek bent.
Fijne kerst allemaal!!!
En Mims, beterschap.
Ho ho ho!

Arme Mims... en het was vast al niet zo'n geweldige kerst..

Hier is kerst ongeveer vergelijkbaar met ieder willekeurige zondag.

Wel naar kerstdienst geweest en er staat een heerlijke kip (straks met honing en amandel) in de oven maar verder weinig bijzonders gedaan, spelletjes gespeeld. Hertjes kijken nu dvd van Het Kerstfeest van Belle & Het Beest. Ofzoiets. Hahaha! Morgen gaan we dagje naar Antwerpen. Lekker hoor, rustig aan en geen verplichtingen.

Fijne dagen!
Fijne kerst allemaal!

Mims, is goedgekomen, veel beterschap, en jullie komen gewoon lekker een andere keer, okee? Gaan we alsnog lekker afgezaagd steenrgillen, en Mk vindt wel een andere kaars die mops dan mag uitblazen.

("Mamaaa... waarom is mimsey dan ziek? En kan Mopsey dan niet alleen komen om met de kleine pannetjes te eten?")
Haihai

hier heerlijk gegourmet, gezellig met neef, neefje en schoonzus

De jongetjes werden op een gegeven moment druk

LD, LE en neefje kunnen slecht met zn 3en spelen, steeds spannen er 2 samen, dat is wel eens vermoeiend. En dan steeds zeuren om 'achter de computer/playstation/tv' pff... Nouja ze hebben boven op de gang gesjoeld, dat was kennelijk wel leuk (bak op de grond )

Toedels (f)
Later is nu
psst, Dreamer, kom jij een beetje uit Dr. Denker?
ja, best wel...

we zijn op de helft
Later is nu
quote:lilian02 schreef op 24 december 2007 @ 15:48:

[...]

Die moet ik ook hebben!!!

Ik heb ook wel eens gehoord dat regelmatig en langdurig slapen het euvel kan evrhelpen, maar volgens mij is dat zo'n broodje aap verhaal.
quote:Toet schreef op 25 december 2007 @ 11:02:

Een blaaskapel speelde Komt allen tezamen. Best mooi. Wel gek; ze speelden 1 liedje, verdwenen toen in verschillende auto's en verdwenen weer in de nacht......Grinnik. Die moesten ergens anders tezamen komen en dat werd om 7.01u doorgesms-t aan de trompetter.
Hier een heleboel eten over want Mims ziek en Zus en Co erg boos dus niet gekomen. Was weer een verhaal apart. Ze was boos om een reactie van mij en dat ontketende in een hoop huilend geschreeuw en verwijt en gescheld. En dáár heb ik zo'n hekel aan: ik noem de mensen waar ik van hou nooit kutwijf oid als ik boos op ze ben. En het Hoofd-verwijt is nog wel dat ik geen respect voor hen heb.

~zucht~

Wel sneu voor de Bloesjes dus. En voor Opa want die had weer een wagonlading eten aangesleept. Maar Zus niet meer voor rede vatbaar dus even uitgehuild en gemiept, toen een filmpje in de dvd gestopt, tafel gedekt en Opa's vakantie-albums afgemaakt. Was dus toch een gezellige avond gelukkig.

Heb nog niet verteld van de Aardlek, trouwens. Was ook heul gezellig. Zondagavond wilde ik de exvanIkeavriend uitzwaaien toen ik zag dat de verlichting van de kerstboom uit was. BIj nadere inspectie bleek de aardlek van 3 groepen eruit te liggen. Dus ik braaf alle stekkers uit de apparaten op die groep, aardlek weer om, één voor één weer terug gestopt en telkens na een minuut knalde ie er weer uit. De Onmisbare Buurman er bij gehaald: kon ook niets bedenken. BVV gebeld (wakker gebeld zelfs, oeps!) die me adviseerde gewoon te gaan slapen en de aardlek eruit te laten. Morgen weer verder zoeken. Dus ik stond maandag heel vroeg op, weer zelfde gangetje. Dacht al dat de muizen misschien ergens kortsluiting veroorzaakt hadden of er een apparaat niet in orde was. Tot ik de electriciën belde en al bellend naar buiten keek. Daar stroomde water door mijn tuin!

Wat bleek?

Ik heb vergeten de slangen en wateraansluitingen in de schuur en tuin af te koppelen voor de vorst. Er is een buis kapot gevroren in mijn schuur boven de grondwaterpomp en die spoot dus met grote kracht water in het rond. Er stond 5 cm water in mijn schuur, alles was zeiknat w.o. de stopcontacten.

Oeps. Kon het niet tegen.

Dus gelukkig wel opgelost en geen aardlek-ellende meer. Maar dit zijn de nadelen van een huishouden in je up draaien. Ik moet aan alles denken, ook aan dit soort klusjes. Dit vergeet ik niet gauw meer, denk ik zo.
Wilde nog even Kjong bedanken voor vreselijk liefleuke kaart en ook hier ohhh en ahhhhh bij het zien van die foto's.

Fuck RtB. ( of eigenlijk ook niet want dat is hartstikke lekker, door mij gefuckt worden. )
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 26-12-2007 00:34
Reden: verdient ie niet!
% gewijzigd
Oh ja?

Stelletje heethoofden bij jou in de familie he, Bloes?

Wel klote zeg, en dat met kerst....

Zijn ze nu helemaal niet gekomen? Of waren ze er al en werd het toen ruzie? (En dan met de Bloesjes erbij?)

En een blanke schuur met alle gevolgen van dien ook niet leuk!

Arme Mims... ziek... ook dat nog...

Hier een heerlijke 1e kerstdag gehad. Tot laat in de middag allemaal in pyjama aangerommeld, toen naar mijn ouders getogen, waar ook zus, nichtje & broer waren. Lekker zes gangen diner, altijd goed! Behalve nichtje en Leentje hebben alle kinderen het tot de laatste gang volgehouden (uiteraard wel met pauzes tussendoor) dus de kinderen lagen er pas om 23.00 uur in! Heeel schattig met z'n drieën in een tweepersoonsbed bij mijn ouders. Daarna nog poos gezellig zitten kletsen en borrelen (we zouden spelletjes doen, maar kwam er niet van) kids laten liggen en Pompel, Leentje en ik op de fiets weer terug, zijn er net weer in. Morgenochtend weer een brunch bij mijn ouders, dan halen we ook de kindjes dus weer op. En dan hier thuis het diner voorbereiden. (Valt weinig voor te bereiden, de gangen zijn goed verdeeld, ik heb alleen maar koude voorgerechten te doen. en maak me er makkelijk vanaf, zalm met toast, carpaccio & kreeftensoep (da's niet koud, maar wel uit blik ).

Kerst is leuk.
Jemig Bloes, wat een gedoe steeds bij jou in de famille. Gezellig ook, zo rond de kerstdagen

En arme Mimsey, ziek. Beterschap, meis. Ziek zijn is niksnieleuk.

Hier een ongelooflijke chillkerst. Door het gestress van de laatste maanden, hebben we alle uitnodigingen afgeslagen en besloten lekker thuis met z'n drietjes te blijven. En wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben - zooooo relaxt wakker geworden, kleine cadeautjes uitgewisseld, rustig aan ontbeten en 's middags The Nightmare Before Christmas gekeken met toastjes, veel soorten kaas (I luuuuuv kaas) en iets teveel rode wijn. Man, ik was in een staat van opperste gelukzaligheid Het eten voor beide dagen is door Zoon uitgezocht, dus gisteren zaten we aan de gourmet en vanavond gaan we aan de pannenkoeken.

Nog een fijne dag, allen!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ooooeeeee bij Bloes klinkt het niet echt gezellig (jammer joh..), bij Pimpel klinkt het beregezellig en bij Alex klinkt het alsof ze het over het Hertenkamp heeft. Hier was 1e kerstdag ook behoorlijk chill..

En ik kreeg zomaar onverwachts nog 2 kadootjes van Bambi-man. Parfum (Allure van Chanel) en iets van Rituals. Stokjes (lijkt op wierook) en een flesje met lekker luchtje erin, moet je die stokjes in doen en dan gaat je huis daar lekker naar ruiken. Ofzoiets. Lief! Deden helemaal niet aan kado's... Althans, ik had wel kaartjes geregeld voor een Fado-voorstelling op 5 januari, maar dat was gewoon als verrassing bedoeld.

Nu kerstontbijt afruimen en in de kleren, gaan naar Antwerpen. Is altijd erg gesjellig met kerst!
Goedenmorgen!

sjeumig Bloes, wat balen van dat waterballet in je schuur! Bah.

En dan ook nog dat gedoe met je zus. Ook niet leuk Maar verder wel leuk met opa Bloes, toch?

Bij de rest iedereen gezellig dus, gelukkig maar

Toedels

Later is nu
Had je bijna een privé-schaatsbaan gehad Bloes. (Wel vervelend...) En gedoe met Zus & Co is Niet Leuk. Hebben jullie vaker dit soort gedoe? Waait het wel weer over of moet er aan gewerkt worden? Anyway,

Alex, klinkt heerlijk. Bij jou ook Pim.

Hier was het uiteindelijk ook wel een leuke dag. Hoewel de kinderen erg druk waren, was het erg gezellig bij Mavs familie. Wel een vreemde gewaarwording hoe we het vooral niet over Mavma hebben. Mavs vader is echt superlief, als vanzelfsprekend maakt hij het hele huis gezellig. Hij rommelt met kaarsjes, hangt de kerstversiering op, gaat toch met ons gourmetten, moppert zoals gebruikelijk op zijn schoonzoon (ik weet van wie Mav het mopperen heeft ) en speelt met de kinderen. En dat laatste deed hij eigenlijk nooit. En de kindjes vinden het zo leuk, ze zijn helemaal blij met hun opa.

Het gourmetten was in elk geval geslaagd, de kinderen vonden het leuk en lekker. Vietje heeft zoals gebruikelijk bijna niets gegeten, dus hem is het ook goed bevallen.

Het ritje met het OV was leuk trouwens. Er zat een heule leuke chauffeur in de bus, dus Jootje zat lekker te kletsen.

En Mav is vandaag vrij! Blijkbaar had hij het me wel verteld, maar ben ik het weer vergeten. Er is iets veranderd in zijn rooster. Dus ik mocht lekker uitslapen vanmorgen. En verder ga ik zo maar eens aan het eten beginnen voor vanavond. Dan hoef ik niet zo te haasten en te stressen.

Vietje en Mav liggen alweer op bed voor een dutje en Jootje en Mootje kijken naar Laura's kerstster op TV. Fijn dat Mootje dat soort kleuter-TV vaak ook nog wel leuk vindt.

Lieverds, fijne dag weer vandaag. Mims, ik hoop dat je je wat beter voelt vandaag.
Sjemig Bloes, dát had je er niet bij gesmst, van de schuurwaterellende! Arme meid. Wel goed gekomen met meiden & opa, gisteravond, lekker avondje gemaakt?

Hier vanmorgen de allereerste (dreumes)woedetantrum van Dot. Ging over iets te eten, natuurlijk *grijns*. Lieve hemel, wat kan dat kind doorzettend hard huilen. We zijn 's nachts ook al aan de slaaptraining, vanwege huilpartijen maar niks aan de hand - vermits ze uit bed mag. Dan heel blij ende vrolijk. Maar vreselijk gillen als weer erin. Dus afgesproken: niet meer eruit, kusje, aaitje, laten liggen. Laten gillen, dus ook. En af en toe terug voor kusjes aaitje, dat ze weet dat we haar neit volledig verlaten hebben. Maar hemeltje, kind vereist wat wilskracht en Consequent Oudergedrag.

O, daar iz Zoon, even opendoen.
bah bloes...wat naar. Verder klinken alle kerstverhalen zalig. wij gisteren ook leuk, overdag na ontbijt heerlijk niets gedaan. Rond 15 uur naar mijn ouders waar we lekker hebben zitten borrelen en daarna heerlijk gegeten. Kinders helemaal verrukt over menukaartje van oma en kaarsjes aan tijdens het eten. Hebben lekker gegeten en zijn op een gegeven moment naar bed gegaan, wij nog even door. Heerlijk gekletst over van alles en nog wat en waren iets na een uur thuis. Vanmorgen te vol om te ontbijten (kinderen niet, die wilden afbakbroodjes). Nu is bentos met koters even rondje fietsen, lekker even ontladen. Ik ga even met poot omhoog, top 2000 aan en vanavond gaan we gourmetten met 8 volwassenen en 5 kinderen. Morgen zal het weer wel een bende zijn, maar dat geeft niets.
Klinkt ook goed Bentetje!

Ik heb het nagerecht (aarbeientrifle) al klaar. Staat in de 'koelkast' (buiten op de trap, koelkast is klein en vol namelijk). En samen met de kinderen heb ik wraps gemaakt. Nu alleen nog een paar hartige taarten (minitaartjes in pasteibakjes en een gewone hartige taart) en een salade en dan ben ik klaar geloof ik. Alles in de oven bij mijn ouders schuiven (zij weten inmiddels hoe hun oven werkt, fijn!) en dan doe ik niks meer tot we bijna gaan eten. Ga ook nog chocoladefondue maken. Ben benieuwd of we genoeg te eten hebben. Het klinkt wel veel, maar we zijn ook met veel... Kan altijd nog patat halen voor de kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven