Ask a dude
woensdag 2 februari 2011 om 11:42
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 11:40:
valt mee, ik wil hem een hele dag voor 7,50 pu, mag hij hier eten
Hmm.. ik ga voor 80 euro per uur ben ik bang
maarja, liefde van een man gaat door de maag he
kun je lekker koken? hahhaa
Liefde van charlotte en hanneke ook trouwens
die blijven maar overgeven.. arme dingen
valt mee, ik wil hem een hele dag voor 7,50 pu, mag hij hier eten
woensdag 2 februari 2011 om 11:42
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:36:
[...]
Lieve schat, hoewel ik de eerste ophef wel begrijp. En mijn ehm zoals eerder aangewezen narcistische trekken, is mijn doel niet herrie schoppen hier (beetje misschien) en ben ik hier echt voor jullie relatie problematiek.
Hoewel ik begrijp dat dit bedreigend voor jullie kan zijn, waardoor ik als het ware ontgroend moet worden door een stel raging forum trolls
Uiteraard begrijp ik ook dat meiden zoals Llauw, die in principe wel degelijk een vraag hebben, zich niet veilig genoeg voelen door de negativiteit, om die vraag beantwoord te zien door de boven beschreven trolls
Lieve schat? :puke: Ik heb niet gevraagd om dergelijke benamingen he? Heb niet met je geknikkerd en ik ben geen 50+ dus dattes hebben we ook niet gedaan.
Maar het is nog maar de vraag, of mensen zitten te wachten op jou relatieadviezen. Je OP doet niets anders vermoeden, dan dat je hier zit om eens goed aan je snikkel te sjorren aan de hand van verhalen van vrouwen.
Zoek een baan waarin je je niet verveelt, maak je je tenminste echt nuttig!
[...]
Lieve schat, hoewel ik de eerste ophef wel begrijp. En mijn ehm zoals eerder aangewezen narcistische trekken, is mijn doel niet herrie schoppen hier (beetje misschien) en ben ik hier echt voor jullie relatie problematiek.
Hoewel ik begrijp dat dit bedreigend voor jullie kan zijn, waardoor ik als het ware ontgroend moet worden door een stel raging forum trolls
Uiteraard begrijp ik ook dat meiden zoals Llauw, die in principe wel degelijk een vraag hebben, zich niet veilig genoeg voelen door de negativiteit, om die vraag beantwoord te zien door de boven beschreven trolls
Lieve schat? :puke: Ik heb niet gevraagd om dergelijke benamingen he? Heb niet met je geknikkerd en ik ben geen 50+ dus dattes hebben we ook niet gedaan.
Maar het is nog maar de vraag, of mensen zitten te wachten op jou relatieadviezen. Je OP doet niets anders vermoeden, dan dat je hier zit om eens goed aan je snikkel te sjorren aan de hand van verhalen van vrouwen.
Zoek een baan waarin je je niet verveelt, maak je je tenminste echt nuttig!
woensdag 2 februari 2011 om 11:45
quote:kirsten77 schreef op 02 februari 2011 @ 11:42:
[...]
Zoek een baan waarin je je niet verveelt, maak je je tenminste echt nuttig! beetje grof dame hahaha i like it
[...]
Zoek een baan waarin je je niet verveelt, maak je je tenminste echt nuttig! beetje grof dame hahaha i like it
woensdag 2 februari 2011 om 11:45
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:42:
[...]
kun je lekker koken? hahhaa
die blijven maar overgeven.. arme dingenEr zijn er nog wel meer die moeten overgeven hoor TO. Maar ik vermaak mij koTSelijk hier op het forum. Daar moet ik je toch wel even voor bedanken.
[...]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 februari 2011 om 11:48