Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Lilith ik veroordeel je houding niet, denk dat het de enige manier is om gelukkig te zijn met een gm en met jezelf op de manier zoals jij het doet.

Deurtje even voor de zekerheid, je hebt toch niks met het afgesproken?

En dan nu wat wijze woorden van een vrouw die jullie gevoelens niet kent dus alleen van buitenaf kan oordelen. Face, Deurtje, Dulica, jullie zijn de laatste weken keihard met de waarheid geconfronteerd, de lusten willen ze wel, maar kiezen voor jullie durven ze niet. Het is keihard maar laat ze nu in godsnaam doodvallen. Kies voor een leven zonder deze GM want dit spelletje kan nog jaren duren. Missen ze jullie? willen ze jullie vasthouden? Heel goed, als ze het echt lang missen, dan kiezen ze misschien wel. Ken iemand die 2 jaar lang het contract met zijn minnnares verbroken heeft, en toen door al deze dingen missen, echt van iemand houden een niet gelukkigmakend huwelijk toch uiteindelijk een einde aan zijn huwelijk gemaakt. Zijn toenmalige minnares weer opgezocht (die ondertussen ook gescheiden was) en ze zijn bij elkaar gekomen nu al ruim 25 jaar. Dat was dus mijn vader. Zeker geen heilige maar ik denk wel dat hij die keuze nooit gemaakt had als zijn minnares niet duidelijk had gezegd tot hier en nooit meer verder.

Soms komt hij niet natuurlijk, maar dan weet je ook dat hij jou niet waard is.

Dus dames, sterk in je schoenen blijven en hier lekker posten en schelden, desnoods proefsmsjes aan gm hier neergooien, als je maar uit zijn buurt blijft.
quote:.., en toen door al deze dingen missen, echt van iemand houden een niet gelukkigmakend huwelijk toch uiteindelijk een einde aan zijn huwelijk gemaakt. Zijn toenmalige minnares weer opgezocht ...Zeg Puk, wil je me geen hoop geven ;( .. dat doe ik zelf wel! ;)

Ach nee hoor, vanavond gaat het wel weer goed met me .. vanochtend niet zo (Half jaar braaf uit elkaar maar blijven elkaar duidelijk geweldig vinden .. en nu is hij op vakantie en daar heb ik het af en toe zwaarder mee dan ik vooraf had gedacht). Ik heb mezelf de hele middag afgemat op de fiets .. dat hielp goed tegen mijn dip :D
Goed dat je het van je afgefietst heb die dip:) je conditie wordt dus beter bij het missen van je GM, weer een positief punt om ermee te nokken. Maar shit klinkt inderdaad als hoop geven. Als mijn moeder weet dat ik dit hier heb neergezet dan is pukje niet meer.

Maarre hij was dus in zijn jaar 1 van die 1,5 procent de andere 98,5 is nog steeds (on) gelukkig getrouwd met zijn toenmalige partner Mara. Duik die fiets maar weer op *; en doe nog maar een rondje.
Heb hulp nodig bij de verwerking van dit alles maar vooropstaand ik voel me okee.Denk wel aan dagjes met mooi weer dat we er dan opuit gingen maar meteen denk ik erbij, hij keerde daarna huiswaarts en ik bleef alleen achter dan.En dát sterkt me,dat alleen achter blijven gevoel.Dat is erger dan gewoon alleen zijn dan weet je gewoon waar je aan toe bent.Door al de mooie woorden die niet waar worden gemaakt of as good as it gets, hij heeft er een ander leven bij en dat trek ik niet.

Het is genoeg geweest en ik heb alsmaar meer het gevoel dat ik er sterker uitkom dan hij ooit.
Hum staat er wat onduidelijk lees ik.

Heb hulp nodig bedoel ik mee,dat de hulp die ik heb aangevraagt ik dus doorzet.Werken aan mijzelf en het waarom ik niet de stekker eruit kan terkken wanneer ik bij voorbaat al voel dit word 3x niets,of mwah dat kan ik wel aan.Teken voor een afgrond die eerst de hemel op aarde lijkt.
Ja face leren niet mogelijk willen maken wat onmogelijk is. Waarom recht willen buigen wat krom is. Is denk ik een doorgeslagen vorm van koppigheid en niet willen opgeven of buigen voor niks. Ik kan alles, als ik maar wil en doorzet. Wanneer gaan we (herken het complex) leren dat sommige dingen nee zijn en nee blijven en dat dat niks met onze inzet te maken heeft.
Grip willen hebben/krijgen op iets Puk.Althans bij mij het geval.Geen grip hebben op wat ook maar dus in de linie staan en trachten te 'winnen' of in mijn geval dus grip krijgen.

Thnx voor je mail *;.Jij saai?Ik denk dat je man ff de weg kwijt was.En weer terug heeft gevonden.

Klopt deze dag is goed geweest,onbevangen zelfs en gelachen en wat al niet meer.
Niet dat ik willens/wetens grip heb/had te krijgen op wat ik met GM had.Hij liet me geloven wat er niet te geloven vel en de grip tottaal kwijt was in alles afgelopen 5jr. omdat ik graag een maatje een lief om me heen heb/verdien.
Ja deurtje waar halen ze het gore lef vandaan!! ze lopen totaal over onze gevoelens heen, hun zijn zielig ooooo zo  zielig!!! maar deze meid trapt er niet meer in, ben er totaal klaar mee,en ben trouwens verliefd op iemand anders aan het worden heb ik in de gaten pfffffff doe er niets mee en vind dit wel een lekker gevoel, ik word niet meer gekwetst iig.

Dit gevoel is echt lekker en heb nu zoiets van verliefdheid is leuk maar de narigheid die erna komt dat wil ik niet meer dus geniet van mijn verliefdheid en zolang ik er niets mee doe kan ik ook niet gekwetst worden haha maar ik leef weer pffff klinkt dramatischer dan het is en hoop dat ik iemand hiermee hoop kan geven, weet nog goed dat ik geen leven na gm zag zitten maarrrrrrrrrr er is leven hahaha.

meiden dikke knuffel van mij en slaap lekker.
quote:

als ik dan lees Lieve Lambada hoe moeilijk ook jij het hebt dan ben ik eerlijk gezegd blij dat ik die optie niet eens overwogen heb. Te blijven omdat dat zekerheid bood... in een relatie die niet goed is/was.

Ik weet dat ik nu niet de makkelijkste weg bewandeld heb... en dat ik het ook nog heel moeilijk ga krijgen. maar ik weet dat ik er kom.

Hallo allemaal, lees nog weleens mee maar ik heb niet zoveel meer om te posten. Maar hier wil ik wel even op reageren:

Sky: ik val van mijn stoel!!!! Je eerste zin: werkelijk, ik geloof mijn ogen niet! Ik meen me te herinneren dat je de wereld aan excuses had om geen knoop door te hoeven hakken. Het zou veel veels te lastig voor je worden om weg te gaan bij je man. Alle standaard excuses hebben we voorbij zien komen. Heel normaal hoor, daar niet van, maar weet je nog hoe de gescheiden wijven onder ons je geprobeerd hebben om je uit te leggen dat als je relatie echt niet meer werkt, scheiden het beste zou zijn? Dat je dan voor jezelf moest kiezen met alle gevolgen van dien, maar dat alles uiteindelijk wel weer goed zou komen.

Hoe kan JUIST JIJ dan stellen dat je blij dat je de optie om te blijven gelukkig nooit overwogen hebt. Echt waar. Ik snap er niks meer van.

Het waarheidsgehalte van dit forum wordt me een beetje te wazig. Natuurlijk, soms worden zaken even iets anders geformuleerd vanwege de herkenbaarheid. Een smsje bij mij is ook weleens een mailtje geweest en een ontmoeting in een cafe kan ook ergens anders geweest zijn maar de strekking klopte bij mijn postings wel altijd.

Ik heb altijd mijn successen gedeeld maar absoluut ook mijn missers. Hoe kunnen anderen zich optrekken en leren van deze verhalen als de helft gewoon niet klopt. Is het dan alleen de bedoeling om een schouderklopje te krijgen?

Jammer hoor en dat geldt niet alleen voor jou hoor Sky. Ik merk het bij meer verhalen dat ik denk...mmmhhhh, volgens mij was het anders.
HUH?
Okee van een op andere moment ander forum?
Nou ja zeg wil ik een keer reageren, berichtje weg, new forum, en nog lelijk ook!!! Hopelijk wordt het snel beter...

Maar Marlene de strekking was wees gewaarschuwd want er komt een dag dat het alleen nog maar doffe elende is en je er bijna onder doorgaat. Neem het maar van mij aan....
Idd erg lelijk en onoverzichtelijk en je hebt te scrollen zelfs eer je een nieuw bericht wilt posten.Maar goed alles went en straks weten we niet beter.

Iiig. Marlene je geniet en vind het niet erg dat je de boel belazerd dus en uit meelij zoal gezegt was bij je vriend blijft.Jij liever dan ik.Ik denk dat je vriend er recht op heeft ongeacht zijn barre situatie.Jij maakt het op deze manier nog barrer dan het voor hem is.Lekkere dame hoor.

GM hier was snel eerlijk,zijn vrouw geeft hem toestemming te gaan.Hij gaat niet en zij gaat ook niet en terecht hij is de oorzaak niet zij.Dus of eerlijk opbiechten de oplossing is,bij mij niet want hij blijft alsnog.
anoniem_44446 wijzigde dit bericht op 07-08-2007 14:59
Reden: typfouten
% gewijzigd
En volgens mij zijn er ook een heel aantal berichten weg
Al2jr. dat hadden ze al gezegt dat sommige berichten niet mee gingen die op de dag/het moment van overstappen gepost worden.Vind het erg verwarrend dezeopstelling van nu.
Potverdomme, moet al wennen aan een nieuw leven zonder GM, moet ik ook nog wennen aan een nieuw forum! Wist natuurlijk wel dat het ging gebeuren maar toch!

Er zijn inderdaad een hoop berichten niet meegegaan en ik had me nog wel zo uitgeleefd. Was weer helemaal in de mood.
Ja Biga, je mooie posts zijn helaas verdwenen....
's waar zijn onze laatste BELANGRIJK voor ons berichten?Idd. Biga,wennen aan en nu dit er ook nog es bij dan voel je je very lost.
Nou hier ga ik dus voor mijn vakantie niet aan wennen wat een onduidelijk gebeuren. Ben blij dat ik niet net als Biga zonder GM moet leren leven, dan was ik helemaal alle hoekstenen van mijn leven kwijt.

Maar wel heel zonde van je mooie post Biga, die zei alles.
Idd. vooral Biga's post sprak boekdelen.
Ja heeeee .. die post van Biga heb ik dus gemist
Jeetje, dat is wel even wennen...jammer dat alle laatste postings weg zijn. Mis ook die van mezelf. Had het graag nog even terug gelezen als reminder hoe pathetisch ik ben wat betreft GM.

Heb mijn telefoon maar een paar uur uitgezet omdat ik toch steeds kijk of hij niet gesmst heeft. Ik mis hem zo heel erg!!!

Had ook graag willen lezen wat Biga schreef....Biga, weet je het soms nog een beetje?
Biga,

Jouw reactie schijnbaar de enige die dan nog wel van jou te lezen is, doet mij beslissen dat ik jullie nu ga verlaten. Mij zullen jullie hier niet meer treffen met een reactie. Het is goed en genoeg geweest. Ik dacht dat ik in jullie een stel vriendinnen gevonden had. Maar helaas, merk het wel.

Het gaat jullie allemaal goed...

Knuffel Sky
Wat een raar zootje hiero. Blek!!

(heb verder niks nuttigs te melden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven