Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@xxroosjexx hangt er vanaf, de een is daar wat sneller in dan de ander, ligt ook aan je eigen gevoel.. als na kort contact al goed voelt kan je meteen afspreken..

Heel veel plezier in londen!!!
@Marit; Als ik in de buurt ga stappen kom ik meestal mannen tegen die ver weg wonen (van die vrienden- en voetbal weekendjes). Ik heb mijn 'wildeman' van ver weg gehaald, namelijk een disco in duitsland, maar hij woont erg dichtbij (25-30min rijden).

Van afsprakenman heb ik niks meer gehoord na vrijdagnacht, zelfs niet op de exitmail....

@xxRoosjexx; Ik sprak ook altijd wisselend af, soms pas na paar weken (eentje zelfs na enkele maanden) en anderen al binnen 1 week. Alvast veel plezier in Londen!

@Prinssezz; Spannend een eerste date, wat gaan jullie doen?

@Pingpong, hoe was je vakantie?

@Rara; Fijn dat je open hebt kunnen bespreken hoe je je voelt wanneer jullie elkaar niet zien. Een 'setje' klinkt leuk!

@Rasa; hoe is het nu met je?

@A&K; Vanavond weer op badoo? Hopelijk komen je berichtjes nu wel aan. En swingersavond, al uit wat je daarmee wilt?

Wildeman is nog steeds erg leuk! Hebben voor vrijdag afgesproken en volgende week vrijdag eigenlijk ook al....en tussendoor op msn of smsen...en komt naar mijn idee ook echt van zijn kant.
Ha Pingpong! Fijne vakantie gehad? Thanks, inmiddels gaat het eigenlijk wel weer prima met me. Ex-verkering is inmiddels eigenlijk niets meer dan een leuke herinnering. Ben alleen die single-status gewoon zat. Maar ja, die verander je niet van de ene op de andere dag he? Even niets meer lopen via datingsites, maar dat komt vast wel weer.quote:Pingpong schreef op 01 februari 2011 @ 23:34:

Nog even één vraagje voor diegenen die actief zijn op Paiq: wat vinden jullie van dat hele foto beoordelingsgebeuren? Ik logde net heel even in en kreeg een cijfer te zien van hoe mijn foto beoordeeld is! Nou ja zeg! Heb m nu maar even weggehaald, vind het maar niets! Ondanks dat ik wel een voldoende scoorde (een 7, maar ja, wat zegt dat? en waarom heb ik geen vette 10 als beoordeling ).

Tja, het zegt natuurlijk allemaal niet zoveel. Ik heb drie foto's met een waardering: een 7,3 een 8 en een 8,7. Flink verschil dus, terwijl ikzelf toch op al die foto's sta. Ik merk dat ik me er wel een beetje door laat leiden. Heb ooit een foto gehad die met een 6 werd beoordeeld. Die heb ik op een gegeven moment maar weggehaald.

Ze hebben nu ook weer iets nieuws dat je foto's kunt ranken. Dan moet je steeds van twee foto's zeggen wat je van de een ten opzichte van de andere vindt. Ze zeggen dat hun kunstmatige intelligentie systeem daar ook van 'leert', dus dat je matches steeds beter zouden moeten worden. Geen idee of dat kan. Volgens mij doen ze ook gewoon meer met die foto's omdat ze weten dat uiterlijk uiteindelijk toch wel heel belangrijk is.
Selecteren jullie bij datingsites echt op iemands profiel? Of toch ook wel op de foto? Ik merkte zelf dat ik namelijk veel keek naar de foto en dan pas naar het profiel, ook al draait het niet alleen om uiterlijk. Dus kan goed zijn inderdaad dat Paiq daar op inspeelt met hun rankingsysteem
@maggyt, ja ik ga wel altijd eerst af op de foto moet ik zeggen

en daarna lees ik de tekst vind ik het wat reageer ik zelf..

Anders niet..

@Aliveandkicking.. Wil het al weer iets beter met badoo, doe jij ook wel dat afsprakenspel?
quote:Maggyt schreef op 02 februari 2011 @ 20:15:

Selecteren jullie bij datingsites echt op iemands profiel? Of toch ook wel op de foto? Ik merkte zelf dat ik namelijk veel keek naar de foto en dan pas naar het profiel, ook al draait het niet alleen om uiterlijk. Dus kan goed zijn inderdaad dat Paiq daar op inspeelt met hun rankingsysteemTja, ik kan ook niet ontkennen dat ik in eerste instantie op uiterlijk af ga. Maar daarin zit wel een soort range: het uiterlijk moet zeg maar oké zijn, niet per sé bijster knap. En als een man een mooie kop heeft maar een nietszeggend profiel (of dingen schrijft die mij niet bevallen), dan reageer ik niet. En ik probeer ook wel in te schatten of iemand bij mij past.
sorry hoor... maar ik ben zooooo pizzig...

ga ik sporten met mn vriendin vanaaf, krijg ik te horen dat een kennis van ons haar man gewaarschuwd heeft over mij .... die kennis denkt dat ik achter haar man aanzit, lees die man is een vriend van me en kon zowat mn vader zijn!

tis niet de eerste keer dat dat mens raar doet, en ik heb haar al diverse keren gemeld dat ze niets te vrezen heeft en dat ze zich niet druk moet maken.... Dat doet ze ook niet: als ik een vriendje heb... nu dus officieel geen vriendje dus ben ik gevaarlijk als "single" zijnde... ik zei al tegen mn vriendin dat ze helemaal niet wat er in mijn leven speelt

en dan krijg ik vervolgens ook nog te horen dat ik aan het mailen zou zijn met een vriend van mn vriendin, die dus getrouwd is..... lees: 1 mailtje met kerst naar iedereen op mn hyves...... en blijkbaar mag je op facebook ook niet berichten van gefeliciteerd met je verjaardag..

Nee miepie is single en is dus op rooftocht, ja tuuuuuurlijk als er 1 braaf is en in trouwheid geloofd, dan ben ik dat wel!

ooooo ben pislink echt! heb dus maar meteen mn hyves/facebook gewijzigd in fliefd en relatie, want ja dat gezeik, moet er boven staan dat weet ik...maar dit is niet tof!!

maar goed ben ik vanaf 4 x gebeld op mn mobiel en denk das mr3 dus ik stuur een sms of hij belde, nou niet dus... nou lekker kan er ook bij die zal wel denken haha! maar goed die merkte al meteen dat er wat was..dus daar even over gepraat... als het goed is zien we elkaar vrijdag weer wooepie!!!!

pingpong you are back!!!!!!
@miepe... Lekkere vervelende situatie ook, ze zijn gewoon jaloers als de dood dat ze hun eigen vent niet kunnen houden...

Is niet best als er zo over je gepraat wordt en je gewoon niks doet...

Maar ja.. gewoon maar het ene oor in andere oor uit, bijna vrijdag!!!!!

wat gaan jullie doen?
pfff moeilijk hoor, want ik ben niet het type vrouw wat in de kroeg mannen versierd (anders sta ik toch niet op een DS?) ik ben verlegen en als ik met een groep vrienden ben waarbij de mannen ook zijn, ben ik altijd met de meiden aan het dansen en lachen....

grrrrr
@miepie... Ja precies.. Maar goed mensen hebben altijd wel een oordeel klaar, niks van aantrekken..

lekker je richten op vrijdag!
@miepie

Dit is hun jaloersigheid hoor, niet jouw probleem! Enne... als ze je blijkbaar zo'n bedreiging vinden... dan ben je blijkbaar een good catch! Boft mr 3 even met jou!
@ Miepie: Rasa zegt het helemaal goed. Eigenlijk niks aan toe te voegen. Zegt meer iets over hun dan over jou.

@ Roosje: Have fun in London! Geweldige stad.

Hoe lang chatten voor date? Verschillend maar ik ben denk ik er wel snel in. Misschien ook maar eens afleren. Tot nu toe heeft het me niet veel goeds gebracht.

@ Maggyt: Swingersavond... dat gaat mooi niet door. Had gezegd dat ik er over na wilde denken maar no way dat ik op deze manier probeer te helpen aan hun relatieproblemen. Ben ik straks mijn vriendin kwijt. Neeeee, veel te dierbaar. Ken haar tenslotte pas 34 jaar.

Je Wildeman klinkt echt leuk. Maar... wat doe je helemaal in Duitsland met stappen?! Of klink ik nu echt oud? Haha!

Ik selecteer eerst op foto. Hoeft niet gelijk man a la Johny Depp zijn maar wel een leuke kop. Daarna kijk ik idd naar het profiel. Vaak vallen ze daarmee toch door de mand. Als het leeg is of alleen de maten, status, e.d., of gewoon geen leuk profiel dan reageer ik ook niet.

@ Rasa: Fijn dat je verkering alweer in de vergeetboeken raakt.

De ranking gebruiken bij de matches. Klinkt vaag. Wat ik nu voor me ziet is dat hetzelfde rapportcijfer ook in de match gevoegd word. Dus niet alleen zelfde hobby's maar ook de 8 of een 3...

@ Lieve M: Afspraken spel doe ik ook weleens maar ook dat loopt regelmatig vast. Het is ook vaker nee, dan ja.Zeg maar gerust eigenlijk alles nee.

Weinig actie op Badoo vanavond. Beide leuke mannen zijn off. Heb eigenlijk ook geen zin om iemand anders aan te spreken. Ga lekker slapen. Veel beter.
@alle 'nieuwelingen', welkom! En iedereen bedankt voor het welkom terug Vakantie was heerlijk, even genoten van lekker zonnig weer en lekker tot rust gekomen!

@rara, WitP en Anniemal, allemaal ridders tegengekomen, sommigen maken dus zelfs hun eigen maliënkolders, hahaha! Tsjemig, hoe langer ik hier lees, hoe meer ik denk dat er toch wel héél veel vreemde snuiters rondlopen.

@Aliveandkicking ik kom redelijk uit de buurt van Coevorden! Is alleen niet echt mijn leeftijdscategorie, dus weet niet of ik m misschien ken (in het kader van scannen ). Wat wil je weten? En het verzoek van de man van een vriendin om mee te gaan naar een swingersavond? Huh?! Ik zou idd ook flabbergasted zijn ; Weet je vriendin ervan?

@rara, ik ben er een hele tijd uitgeweest, maar begrijp ik het goed dat de meneer van het weekend weg is nu uit beeld? Of is dat vage man met wie je nu toch wel een heel leuke avond weer gehad hebt? (sorry als ik naar de bekende weg vraag, maar zoveel pagina's bijlezen met traag internet is errrg onhandig ).

@miepie Wat moet je daar nou weer mee, met zulke verhalen en beschuldigingen? Kan wel zeggen 'ene oor in.....', maar snap dat het heel frustrerend en vervelend is .

@rasa goed te horen dat het weer ok gaat met je. Voorlopig even van het (internet)dating pad af, of...?

Ik heb eergisteren (ondanks de afstand) mijn paiq-man weer gezien en het was heel gezellig en leuk, maar weet niet of ik het gewoon lekker vind om na een hele tijd weer bij iemand te zijn (lekker zoenen en tegen iemand aanhangen) of dat ik hém leuk vind (ik ben bang het eerste...). Maar goed, dit weekend ga ik naar hem toe, dus ik rommel nog even verder. Al heeft hij het al over weekendjes weg en vroeg hij al of hij nu nog wel vrijgezel was.. Hij is er dus iets (behoorlijk?) wat serieuzer mee bezig dan ik en dat schrikt me wel een beetje af. Dat probeer ik hem ook wel duidelijk te maken, maar of de boodschap overkomt... Nou ja, I'll keep you posted
Mensen, licht dat afsprakenspel eens toe? Het klinkt intrigerend...
quote:Pingpong schreef op 02 februari 2011 @ 23:12:

@rasa goed te horen dat het weer ok gaat met je. Voorlopig even van het (internet)dating pad af, of...?

Ik heb eergisteren (ondanks de afstand) mijn paiq-man weer gezien en het was heel gezellig en leuk, maar weet niet of ik het gewoon lekker vind om na een hele tijd weer bij iemand te zijn (lekker zoenen en tegen iemand aanhangen) of dat ik hém leuk vind (ik ben bang het eerste...). Maar goed, dit weekend ga ik naar hem toe, dus ik rommel nog even verder. Al heeft hij het al over weekendjes weg en vroeg hij al of hij nu nog wel vrijgezel was.. Hij is er dus iets (behoorlijk?) wat serieuzer mee bezig dan ik en dat schrikt me wel een beetje af. Dat probeer ik hem ook wel duidelijk te maken, maar of de boodschap overkomt... Nou ja, I'll keep you posted

Oef, dit klinkt wel herkenbaar... Ik geloof dat ik bij ex-verkering het ook met name fijn vond dat er weer iemand was om mee te knuffelen, vrijen en zoenen. Het is gewoon fijn om begeerd te worden en om tegen iemand aan te kunnen hangen! Op zich niks mis mee om een tijdje van te genieten, maar dan moet je dat wel beiden willen en kunnen (en er dus hetzelfde over denken).

Enne, ik zit nu toch weer met iemand te mailen via match4me... Heb er geen hoge verwachtingen van, maar we lijken wel de nodige raakvlakken te hebben.
Nou nog even snel dan Rasa. Heel simpel je krijgt foto's van mannen uit je omgeving te zien (straal 50 km dus ze kijken niet zo nauw) en dan mag je aangeven of je onder de indruk bent JA, denkt van zou weleens leuk kunnen zijn MISSCHIEN of Jakkes (NEE). Je krijgt gelukkig ook nog de kans om zijn profiel te lezen voor je ja, nee of misschien klikt. Tot nu toe bij mij weinig (lees geen) mannen voorbij gekomen die ik leuk vind. En dan krijg ik op een gegeven moment het bericht of ik niet te kritisch ben.
En laat op de avond nog wijze woorden van Rasa voor het slapen gaan.

Gewoon lekker chatten als tijdverdrijf is ook niks mis mee.

Truste.
quote:Rasa schreef op 02 februari 2011 @ 23:19:

Oef, dit klinkt wel herkenbaar... Ik geloof dat ik bij ex-verkering het ook met name fijn vond dat er weer iemand was om mee te knuffelen, vrijen en zoenen. Het is gewoon fijn om begeerd te worden en om tegen iemand aan te kunnen hangen! Op zich niks mis mee om een tijdje van te genieten, maar dan moet je dat wel beiden willen en kunnen (en er dus hetzelfde over denken).

Enne, ik zit nu toch weer met iemand te mailen via match4me... Heb er geen hoge verwachtingen van, maar we lijken wel de nodige raakvlakken te hebben.

Hey Rasa, ik probeer daar dus inderdaad ook duidelijk in te zijn, dat ik nu nog niet kan inschatten of het voor de langere termijn wat gaat/kan worden. Misschien toch nog maar wat letterlijker zeggen a.s. weekend ... En wanneer ik merk dat hij er (te) serieus in is, dat ik daar niet in mee kan gaan.

En je bent alweer actief online! Waak je ervoor dat het niet een soort 'verslaving' wordt? Zwaar woord, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? Bouw je ook wel eens datingsite-loze periodes voor jezelf in? Ik bedoel het goed!
@ Marit, Poezelig & A&K: Ik spreek gewoon bij mij thuis af ja, ik vind dat persoonlijk fijner dan ergens in de stad waar je bekenden tegen kan komen...

Als het me niet bevalt, issie zo pleitos ;) Nog nooit wat vervelends meegemaakt in mijn huis
Secret, ik zou het nu ook niks vinden om in m'n vaste stekjes af te spreken maar thuis zou ik me ook niet op m'n gemak voelen.

Trouwens ga ook niet naar iemand thuis, vind ik helemaal not done bij eerste ontmoeting.

Zo gaande weg in dating land heb ik ook al gemerkt dat het een onderdeel kan zijn van selecteren.

Willen ze thuis afspreken , is het vaak voor..

Als iemand niet wilt investeren om ergens een drankje doen dan zegt dat mij genoeg.
Nou mijn planning is ietsje omgegooid deze week... hij komt nog steeds eten a.s. vrijdag, maar we konden eigenlijk allebei niet zo lang wachten. Dus ben ik gisteren maar weer daarheen gereden Was wel wat later, want er stond eerst een afspraak bij de kapper gepland. Dat had ik hem vtv ook wel gemeld, ´al zie ik je maar een uurtje´ . Uiteindelijk was ik pas rond 00.00u terug én...wederom a night to remember. In eerste instantie zouden we een filmpje gaan kijken, maar die heb ik in zijn geheel gemist omdat er telkens iemand voor zat

Oeeee ik kan niet wachten tot morgen!!! Anniemal is op de goede weg
@anniemal... dat klinkt goed..:) Leuk dat van beide kanten komt dat je eigenlijk niet kan wachten tot morgen.. en dus er gewoon heen gereden bent.

@secret-key, ik vind het wel knap dat je mensen bij je thuis uitnodigd, hoe lang heb je contact met ze dat je dat doet?

@pingpong, idd maar even aanrommelen nog, maar uit eindelijk wel zien waar het beland, hij is er zoals het klinkt al best wel serieus mee bezig..

@aliveandkicking&rasa.. Ik doe dat spel binnen straal van 10 a 20 km, ben eerst alle mannen af gegaan die in mijn eigen stad wonen. profielen lees ik eerst niet. Is gewoon wil je die ontmoeten en als de foto niet aanstaat is gewoon nee. Ik heb tot nu toe 3 die bij wederzijdse gevoelens komen te staan.

Twee daarvan gesproken, maar is voor mij eerst nog wel gewoon gezellig kletsen op badoo..

Ik had mezelf drie dagen geleden op relatieklik ingeschreven, maar ik vind het niks. Zou mij er dus afhalen, ik was wat aan uitzoeken kreeg ik leuk berichtje van J. Heel spontaan kwam dat over, foto is ook nog niet eens zo verkeerd. Gisteren hele dag over en weer gemaild. In goede bui heb ik hem gesmst, en vanochtend vroeg kreeg ik meteen alweer spontaan smsje. Is bijna op slijmerige af, maar is wel even goed voor je ego boost weer
Ik had eingelijk nog niet ontdekt dat je met dat afspraakjes spel ook profiel kon lezen???

Lieve mirjam, soms is dat nodig een ego boost.

Miepie, zulke flauwekul boven staan, (ook al raakt het je) Is gewoon laag.

A&K, swingen lijkt me nu inderdaad niks om je relatie te redden. Hoe denkt vriendin daar zelf over?

Gistern nog een chat gehad , hij wilde geen relatie want en daar kwam me toch een lijstje narrigheid uit. Dat iemand dat ziet (ervaart) in het hebben van een relatie. Geeft je toch te denken wat die heeft mee gemaakt?

En ook nog grappig die piepert hihi wilde weer afspreken. Is ook toeval dat hij juist nu weer contact zoekt (nu we dat net hier besproken hadden)
Pff...ben min-of-meer weer bijgelezen. Teveel om allemaal op te reageren (leuk voor iedereen bij wie het op dit moment lekker loopt! ).

Wat het thuis afspreken betreft toch nog even: als het goed aanvoelt, zou je daar inderdaad kunnen afspreken. Om daar dan ook de tijd door te brengen is misschien wat riskanter en denk ik dat Poezelig aardig in de juiste hoek zit. Goed kans dus dat de insteek dan wat oppervlakkiger / meer fysiek is. Ik ben intussen zelf al een paar keer op de eerste date bij een vrouw thuis uitgenodigd, maar dat was dan meer om daar af te spreken voor bijvoorbeeld een wandeling. Als vrouw zou ik het zelf ook niet zo snel doen; net zo makkelijk om bij de derde lantaarnpaal om de hoek af te spreken als je niet in een kroeg wilt ontmoeten.
Live today. He who dies with the most toys is still dead.
@ Ping-Pong: Paiqman weer gezien. Kan me je twijfel wel begrijpen. Hij gaat er wel gelijk heel diep inzitten. Ben benieuwd hoe je weekend gaat verlopen.

@Anniemal: Still going strong. Weet je al wat je morgen gaat eten? Succes recept graag hier neerzetten.

@L2C: Wederom met wijze woorden. Ben het helemaal met hem eens.

@ Poezelig: Als chat van gisteren zo over heftig relaties denkt nou berg je dan maar. Volgens mij mag je dan blij zijn dat hij niet wilt daten.

Als je de foto ziet in dat spel zie je linksboven in de foto klein zijn naam en leeftijd, met rechtermuisknop op klikken en in nieuw venster openen dan heb je zijn profiel te pakken.

@Lieve M: Hoe krijg je dat voor elkaar om de afstand minder dan 50 km te krijgen?! Lukt mij niet. Of eigen woonplaats of 50 km. Dat is enige wat ik voor elkaar krijg.

Over swingen: Vriendin heeft het zelf bij hem voorgesteld zei hij... Dat het niet de oplossing is om hun relatie te redden weet hij ook. Of zij dat ook beseft betwijfel ik. Heb meer het gevoel dat ze makkelijk van haar aandeel in dat geheel af wilt komen. Heb al een paar keer een seksuologe voorgesteld maar dat wilt ze niet.

Beide mannen wel zo nu en dan online maar ze spreken me niet aan. *zucht* Toch maar weer aanspreken? Andere kant, als ze me leuk vinden zoeken ze me vanzelf wel weer op. Toch?! Mannen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven