Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:mimsey schreef op 03 februari 2011 @ 23:19:

Nou ja, iedereen weet toch dat er een groepje is.

Dat is er al jaren. Ik ga geen namen noemen, hoor...Dat vind ik altijd zo flauw. Wel erover beginnen, maar dan ineens vaag gaan lopen doen. Ik wil ook wel eens weten wie het groepje is. En wat ze dan allemaal wel niet uitspoken hier.
Aan Alice houd op schijt uit. Ik snap er niets van. En maagd? Dat niet, maar mannen daar doe ik niet meer aan. Niets dan ellende.
Ja hoor, nou gaat iedereen het bestaan van het groepje ontkennen. Over sneu gesproken.

Straks gaan jullie ook nog beweren dat er niet gebasht wordt maar dat de bashelingen daar zelf om vragen. Straks lokken ze het nog uit ook zeker.

Tssssk, schoolpleingedoe.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:19:

[...]

Of juist wel Zou wel bijzonder zijn trouwens want hij is kapot *doet er voor de zekerheid wasmiddel in*

To, kun je die krachten doorsturen naar mijn wasmachine?
Aan allemaal: nogmaals dank je wel voor de tips.

Welterusten
quote:mimsey schreef op 03 februari 2011 @ 23:23:

Ja hoor, nou gaat iedereen het bestaan van het groepje ontkennen. Over sneu gesproken.

Straks gaan jullie ook nog beweren dat er niet gebasht wordt maar dat de bashelingen daar zelf om vragen. Straks lokken ze het nog uit ook zeker.

Tssssk, schoolpleingedoe.Ik vind echt dat je overdrijft. Waar wordt er dan gebasht?
quote:mimsey schreef op 03 februari 2011 @ 23:23:

Tssssk, schoolpleingedoe.

Het enige bashen dat ik de laatste tijd zie, is een groepje mensen die vinden dat ze gebashed worden en dat overal te pas en te onpas moeten melden.

Of is dat het groepje soms, die klagerts?
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 23:23:

Aan Alice houd op schijt uit. Ik snap er niets van. En maagd? Dat niet, maar mannen daar doe ik niet meer aan. Niets dan ellende.Wat moet ik uitschijten, Hannie? Ik heb vandaag kikkererwten, komkommer, stukkie vlees, een omelet gegeten...
quote:itsme26 schreef op 03 februari 2011 @ 23:21:

Nomi ik ben niet vreemd hoor , nu moet ik vanavond met blije steen onder mijn kussen slapen, anders komt het morgen niet goed

Hoe maak je een steen blij dan?

En ach, als het helpt waarom niet...
quote:itsme26 schreef op 03 februari 2011 @ 23:21:

Nomi ik ben niet vreemd hoor , nu moet ik vanavond met blije steen onder mijn kussen slapen, anders komt het morgen niet goed
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:26:

[...]

Wat moet ik uitschijten, Hannie? Ik heb vandaag kikkererwten, komkommer, stukkie vlees, een omelet gegeten...Ook niet zoveel... wel genoeg eten he?
Was nog niet klaar
quote:N0mi schreef op 03 februari 2011 @ 23:26:

[...]

Hoe maak je een steen blij dan?

En ach, als het helpt waarom niet...Doordat hij de juiste energie heeft natuurlijk
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:28:

Was nog niet klaar Oh maar we mogen het hier niet gezellig hebben en over andere dingen kletsen hoor, anders horen we bij het groepje en bashen we de to.
Hoe geef je een steen de juiste energie, door ermee te gooien?
Tja Tomatensoep wat kan ik anders? Hannie heeft de kuierlatten genomen die ligt vast in innige omhelzing met haar koelkast.
Nou ja, ik vind gewoon dat je best mag denken aan de persoon aan de andere kant van jouw internetdraadje, voor je iets post.

Wie weet heeft diegene wel een heel moeilijk, liefdeloos leven, ofzo. Dat weet je allemaal niet.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:32:

Tja Tomatensoep wat kan ik anders? Hannie heeft de kuierlatten genomen die ligt vast in innige omhelzing met haar koelkast.Oh ik dacht met haar buren

Helaas, ik ga je ook in de steek laten want mijn bed roept me. (zulke dingen mag je toegeven in dit topic toch?) Hij verlangt naar me denk ik.
Ik pieker me kapot Mimsey, ik heb Hannie een oplossing gegeven voor haar koelkastprobleem, maar dan moet je ook iets willen ondernemen en geen eierdop op je kop zetten.
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:30:

Hoe geef je een steen de juiste energie, door ermee te gooien?Zucht.. doordat hij in de juiste energiebanen heeft gelegen.
quote:mimsey schreef op 03 februari 2011 @ 23:33:

Nou ja, ik vind gewoon dat je best mag denken aan de persoon aan de andere kant van jouw internetdraadje, voor je iets post.

Wie weet heeft diegene wel een heel moeilijk, liefdeloos leven, ofzo. Dat weet je allemaal niet.Tja, dan had ze toch bij libelle moeten blijven. Of bij seniorenforum ofzo. Op een openbaar forum mag je zeggen wat je denkt.
quote:Tomatensoep schreef op 03 februari 2011 @ 23:36:

[...]

Tja, dan had ze toch bij libelle moeten blijven. Of bij seniorenforum ofzo. Op een openbaar forum mag je zeggen wat je denkt.Maar moet dat dan altijd maar onaardig zijn?
Ik straal de juiste energie naar mijn stenen natuurlijk, willen jullie soms mijn wijsheid steen lenen

Maar mijn blije steen ligt in mijn bed, dus ik ga ook
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 23:36:

[...]

Zucht.. doordat hij in de juiste energiebanen heeft gelegen.

Waar vind ik die energiebanen, aan het einde van de regenboog waar die pot met goud staat?!

Gezemel altijd
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:38:

[...]

Waar vind ik die energiebanen, aan het einde van de regenboog waar die pot met goud staat?!

Gezemel altijdVind je het fijn om onaardig te doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven