Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:Tomatensoep schreef op 04 februari 2011 @ 11:51:

[...]

Ja! Ik wil dan wel graag een oranje, dat past mooi bij mijn kamer.

Oranje? Heb je zeker ruzie?

‘Oranje is een warme kleur die zorgt dat je minder snel bang bent. Het zorgt ook dat je lichaam goed kan vechten tegen ziektes. Als je oranje draagt, een oranje edelsteen, kunnen ruzies met anderen sneller opgelost worden omdat je er eerlijk tegenaan kijkt. Carneool is een steen die bij de 2de chakra past’.
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2011 @ 11:36:

Iris, laten we TO een kans geven

Lieve Hannie, ik hoop dat je hier nog terug wilt komen. Ik snap dat je schrikt van reacties als deze, maar er zijn hier ook echt hele leuke mensen

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt Itsme, TO speelt volgens mij een spelletje met ons en dat doet ze met verve. Chapeau dus!

Ze wordt dus niet gebasht en ze is helemaal niet geschrokken van de reacties. Als ik het gevoel had dat dit wel zo was had ik uiteraard heel anders gereageerd.
Bedoel je nou te zeggen dat TO een trol is Iris?
PC ergens neerzetten waar 'ie uitzicht heeft op koelkast, webcam erbij, installeren, en opnemen. Mystery solved.

wedden dat de OP straks weg is??
quote:iris1969 schreef op 04 februari 2011 @ 12:09:

[...]

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt Itsme, TO speelt volgens mij een spelletje met ons en dat doet ze met verve. Chapeau dus!

Ze wordt dus niet gebasht en ze is helemaal niet geschrokken van de reacties. Als ik het gevoel had dat dit wel zo was had ik uiteraard heel anders gereageerd.Ik word er eigenlijk ondertussen ongelooflijk moe van dat jij kennelijk degene bent die bepaalt of er gebasht wordt of niet. Bezopen gedoe.
quote:Liv schreef op 04 februari 2011 @ 11:53:

[...]

Oranje? Heb je zeker ruzie?

‘Oranje is een warme kleur die zorgt dat je minder snel bang bent. Het zorgt ook dat je lichaam goed kan vechten tegen ziektes. Als je oranje draagt, een oranje edelsteen, kunnen ruzies met anderen sneller opgelost worden omdat je er eerlijk tegenaan kijkt. Carneool is een steen die bij de 2de chakra past’.Oh echt? Even serieus nu he, ik heb inderdaad iets met oranje. Ik vind dat een mooie kleur. En ik ben altijd heel bang geweest voor dingen dus misschien doe ik dat wel onbewust
Ik vind het vooral sneu voor TO dat anderen zich zo om haar lijken te verkneukelen.
Wat wilde ik nou toch typen?
Jeetje als ik Hannie was zou ik niet eens terug willen komen. Waarom zou ze nou trollen, het kan voor haar daadwerkelijk toch een probleem zijn of ben ik nu gek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Duidelijk een trol.
quote:Tomatensoep schreef op 04 februari 2011 @ 12:21:

[...]

Oh echt? Even serieus nu he, ik heb inderdaad iets met oranje. Ik vind dat een mooie kleur. En ik ben altijd heel bang geweest voor dingen dus misschien doe ik dat wel onbewust Ja, dat kan heel goed hoor. Mensen kiezen vaak onbewust de kleuren die op één of andere manier een aanvulling kunnen zijn in hun leven.
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2011 @ 12:24:

Jeetje als ik Hannie was zou ik niet eens terug willen komen. Waarom zou ze nou trollen, het kan voor haar daadwerkelijk toch een probleem zijn of ben ik nu gekIn haar OP heeft ze het over kakkerlakken en daarna speelt ze de naieve huisvrouw. Ik vind dat grappig.
Ik geloof wel dat TO een beetje vreemd is, maar ik heb nog niet echt gedacht dat het bewust was eigenlijk.
Jezus dit is toch niet serieus hoop ik?
quote:iris1969 schreef op 04 februari 2011 @ 12:27:

[...]

In haar OP heeft ze het over kakkerlakken en daarna speelt ze de naieve huisvrouw. Ik vind dat grappig.

ik ben je nu even kwijt hoor. Omdat ze van een kennis hoort over kakkerlakken en ze dus geen kakkerlakken ziet is ze niet naïef.

Noem mij naïef maar ik snap het even niet meer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gatver kakkerlakken...
Ja, dat vind ik echt.
Hannie is wereldvreemd, maar volgens mij huist er geen kwade ziel in. Volgens mij is ze wel gevoelig voor verklaringen vanuit de 'softe' tak, wichelroedes en aardstralen. Zoals ik al eerder heb gezegd wordt het probleem met de koelkast veroorzaakt door trillingen. Als je in een huis woont met bordkartonnen muurtjes kan ik me zomaar voorstellen dat de oorzaak misschien wel bij de buurtjes ligt.

Gezien de naïeve gevoelige kant van TO vraag ik me ook af of ze terugkeert en of ze de opening

laat staan. Ze lijkt niet heel erg forumvaardig en niet bekend met de spelregels. Ik vraag me dus sterk af of ze weet dat ze deze kan laten verwijderen onder aanvoering van gegronde argumenten.
Ik heb gelachen om alle reacties hier, en twijfel ook of het allemaal echt is. Maar stel dat het gebeurt, je zou er toch bang van worden als je koelkast elke keer is verplaatst. Zou er iemand in huis komen terwijl ze werken is.. Of toch iets van onbewuste telekinese, wie weet van dieren in huis
Of het nou echt is of niet, ik heb toch niks beters te doen en vermaak me ermee. Ik geloof ook niet zo in wandelende koelkasten, maar dat deed ik ook niet in wandelende takken en die bestaan ook echt! Ik kijk nergens meer raar van op.

Maar waar blijft Hannie dan? Probleem opgelost en nu pleite?

Beetje jammer, vind het ook niet erg netjes als dat zo is.
Volgens mij is het probleem nog niet opgelost toch? Maar waarschijnlijk is ze haar huisjes aan het schoonmaken ofzo.
quote:Julus schreef op 04 februari 2011 @ 13:00:

Of het nou echt is of niet, ik heb toch niks beters te doen en vermaak me ermee. Ik geloof ook niet zo in wandelende koelkasten, maar dat deed ik ook niet in wandelende takken en die bestaan ook echt! Ik kijk nergens meer raar van op.

Beetje jammer, vind het ook niet erg netjes als dat zo is.LE-ZEN Julus, TO heeft een paar werkhuisjes en komt meestal rond half 3 thuis..
Hannie is werken om deze tijd, toch? Ik ben ook benieuwd wat ze straks aantreft. Zou ze de camera aanzetten?
quote:Julus schreef op 04 februari 2011 @ 13:00:

Beetje jammer, vind het ook niet erg netjes als dat zo is.Hannie werkt toch in de ochtenden schreef ze? Geef haar nog een kans....
Misschien neemt Hannie de buurtjes onder de loep?
quote:Veronicas schreef op 04 februari 2011 @ 12:21:

[...]

Ik word er eigenlijk ondertussen ongelooflijk moe van dat jij kennelijk degene bent die bepaalt of er gebasht wordt of niet. Bezopen gedoe.Eens met Veronicas, het lijkt verdomme wel of jij de regels, normen en waarden vaststelt op het Viva Forum, zeg! Dat je niet moe wordt van jezelf, echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven