Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 14:37:

Aan Meds: Op play drukken waarvan? Ik begrijp het niet zo goed.Play, jeweetwel het kleinste kamertje in huis
De compressor zit achterop de koelkast. Daar moet je zelf niet aan gaan prutsen.

Dan kun je beter informeren bij een witgoedreperateur.
Aan Itsme26: Ja nou ik dacht ik ga toch even melden, want ja ik vind het ook zo onbeleefd om dan weg te blijven maar de mensen hier zijn niet allemaal heel aardig nee maar jij wel dus dank je wel daarvoor. En wat voor steen moet ik dan hebben? Ik heb wel van die lampen die goed zijn voor je, van die oranjige lampen. Die heb ik een keer gekocht toen ik een uitstapje had met mijn vriendin naar een beurs. Daar hadden ze toen die lampen en die meneer zei dat ik dat wel goed kon gebruiken van die speciale lampen. Dus die heb ik toen gekocht en ze zijn best leuk. Ze worden wel op 1 plek glad van het likken er aan maar nu doe ik het aan de andere kant en trekken ze wel weer bij. Hij zij dat ze een jaar of vijf mee konden gaan en ik heb ze nou drie jaar.
Wat Nouschi hierboven zegt...Hannie, je zegt dat mensen je vaak uitlachen, kan het zo zijn dat je buren inderdaad een grap met je uithalen omdat ze je raar vinden??
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 14:28:

Aan Patchieouilie: Wat is telekinetische energie dan? Ik heb nog gewoon een ouderwetse televisie, zo'n grote.

Heb je de goede posting van Sytze gelezen hierover? Die legt het al een beetje uit. Het heeft niets met de energiegolven van de televisie of de magnetron te maken, maar met energie die vanuit jouzelf komt.

Alice, wat voor jou werkt is uiteraard het beste. Mijn aanbod was spontaan en belangenloos maar uiteraard vrijblijvend.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 14:45:

Aan Itsme26: Ja nou ik dacht ik ga toch even melden, want ja ik vind het ook zo onbeleefd om dan weg te blijven maar de mensen hier zijn niet allemaal heel aardig nee maar jij wel dus dank je wel daarvoor. En wat voor steen moet ik dan hebben? Ik heb wel van die lampen die goed zijn voor je, van die oranjige lampen. Die heb ik een keer gekocht toen ik een uitstapje had met mijn vriendin naar een beurs. Daar hadden ze toen die lampen en die meneer zei dat ik dat wel goed kon gebruiken van die speciale lampen. Dus die heb ik toen gekocht en ze zijn best leuk. Ze worden wel op 1 plek glad van het likken er aan maar nu doe ik het aan de andere kant en trekken ze wel weer bij. Hij zij dat ze een jaar of vijf mee konden gaan en ik heb ze nou drie jaar.Aan likken?
Hannie, fijn dat je er weer bent maar balen dat je koelkast weer was verplaatst. Heb je mijn berichtje over stress gelezen? Ben je de laatst tijd heel gespannen of verdrietig om iets?

Ben benieuwd wat er op de beelden te zien is.
quote:nouschi schreef op 04 februari 2011 @ 14:37:

Kan het niet zijn dat iemand ( buren) je een loer willen draaien en iets op je koelkast hebben geplakt en mbv een afstandsbediening het ding laten wandelen?
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 14:46:

[...]

Heb je de goede posting van Sytze gelezen hierover? Die legt het al een beetje uit. Het heeft niets met de energiegolven van de televisie of de magnetron te maken, maar met energie die vanuit jouzelf komt.

Alice, wat voor jou werkt is uiteraard het beste. Mijn aanbod was spontaan en belangenloos maar uiteraard vrijblijvend.Patchouli, ik ben wel benieuwd naar je tips!
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 14:46:

[...]

Alice, wat voor jou werkt is uiteraard het beste. Mijn aanbod was spontaan en belangenloos maar uiteraard vrijblijvend.Patchouli, ik ben wel benieuwd naar je tips!
Aan Meds: wat een rare dingen zeg jij . Ik hoef niet naar de wc hoor.

Aan Peppermint Patty: ow maar ja ik heb hem gekocht bij de its ( de winkel, niet die van hier hoor) gekocht en ik hoorde dat ze fajiet zijn dus daar kan ik niet meer heen. Het is een Philips koelkast, een witte. Misschien kan ik wel bellen naar de mediamarkt, daar hebben ze ze misschien ook wel.

Aan Patchoulie: Energie vanuit mijzelf? Die de koelkast verplaatst? Maar waarom dan?
Likken? aan Lámpen? OMFG.
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2011 @ 14:40:

Welkom terug Hannie, wat fijn dat je toch terug durft te komen

Ik snap dat je het een beetje eng vind om naar de buren te gaan. ik hoop dat je samen met je vriendin erachter komt wat het is

En patchouili, ik was het van die stenen en ik weet zeker dat ze helpen. Misschien wil Hannie ook wel zo een steen proberen

Wat een lief aanbod van je Itsme26! Als het echt zo is dat Hannie last heeft van stress en spanningen dan zou ze daar wel eens heel veel aan kunnen hebben.

Hannie, ik lees dat je vaak wordt uitgelachen. Hoe voel jij je daaronder?
Aan Julus: Ja, het zijn speciale lampen van zuiverend zout en die man zei dat dat goed is voor je spijsvertering en sinds ik dan die lampen heb heb ik geen last meer van mijn buik. Ik had altijd last van mijn buik als ik wit brood at maar die lampen die werken . Je moet dan drie keer per dag even likken aan de lamp en dat zout is dan speciaal zout
Het taalgebruik is te goed voor iemand die zo dom overkomt.
quote:Paque_ schreef op 04 februari 2011 @ 14:48:

Likken? aan Lámpen? OMFG.Ken je niet? Lampe Likkee heten die dingen, soort van Lampe Bersjeee.

* schud haar hoofd om zoveel onwetendheid*
Aan hannie: jij bent echt serieus he?...
quote:groenoogje1962 schreef op 04 februari 2011 @ 14:50:

Het taalgebruik is te goed voor iemand die zo dom overkomt.mijn idee
echnie paaak, dit is een noorse bosheks
quote:Paque_ schreef op 04 februari 2011 @ 14:51:

Aan hannie: jij bent echt serieus he?...

Ja Toedeloe! Het is een leuk verhaal hoor, maar ik geloof er geen snars van.

Is je onzin-radar defect?
quote:viennas schreef op 04 februari 2011 @ 14:50:

[...]

Ken je niet? Lampe Likkee heten die dingen, soort van Lampe Bersjeee.

* schud haar hoofd om zoveel onwetendheid*lampen likéé whoehaha
Als ik buikpijn heb lik ik aan heeeeeeeeel wat anders!
quote:Julus schreef op 04 februari 2011 @ 14:46:

[...]

Aan likken?
tuurlijk is Hannie serieus Pakje

Hannie, als jij denkt dat die lampen werken dan werken ze. Zo is dat gewoon.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jamaar, je kan toch niet zoiets met een stalen kop verkondigen als je niet serieus bent? Echt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven