Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:Paque_ schreef op 04 februari 2011 @ 15:26:

[...]

Te lang. Wie niet
36
Hannie, veeg die poep eens uit je kijkers!
Volgens mij word ik in de maling genomen. Ik heb maar tot f12 en 36 doet ook niks. Flauw hoor.
Aan Alice33: Wat doe jij agressief zeg. Misschien moet je maar wel met Patchoelie praten want dit is niet normaal.
Hannie, bespreek je wandelende koelkast dan eens op je naaiclubje, misschien hebben ze daar nog goede ideeen?

Ik ben zó blij dat ik geen koelkast op pootjes heb!

Je hebt geen kinderen toch, maar nu moet je alsnog iedere keer je nest uit!
Alice pagina nummers liggen er aan vanaf wat je deze site bezoekt. Bij mij heeft dit topic maar 25 paginas.
Op het forum zelf Hannie, ok Hannie blader eens terug, met dank aan Mooiedromen.
ja en bij maar 21 pagina's. Dus hoe kan Hannie dan weten waar ze moet klikken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 04 februari 2011 @ 15:27:

[...]

Ik mis schijnbaar van alles hier. Grr

He? Wie is er dan verdwenen??

En hoe kan het dat ik dat heb gemist als forumtweezitsbankmeteenmooiantracietstofje?
quote:Julus schreef op 04 februari 2011 @ 15:31:

Ik ben zó blij dat ik geen koelkast op pootjes heb!

Ik heb een inbouw.. dat zou pas gek zijn!!
Aan Alice: ik vind het erg flauw. Ik heb 25 bladzijden, geen 36. Ik praat maar niet meer met jou.
Hannie, dim eens even. Ik probeer jouw privacy te bewaken. Ik maak me ernstig zorgen over je pc-vaardigheden en forumvaardigheden.
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2011 @ 15:28:

[...]

Ze mag zo een steen van me hebben hoor, of ze zoekt een mooie uit en ik help haar met de juiste energie over te brengen

Ik vind dit zo'n mooie vorm van bewust bezig zijn met je energiebalans. Ik heb er een keer iets over gehoord op Paravisie.

Het later kunnen gebruiken van energie die je op dat moment niet gebruikt door het op te slaan in het aardse, het oer. De eigen energie van de steen gebruiken om jouw energie vast te houden en te ondersteunen.

En dan hebben mensen het over niet met beide benen op de grond staan Ik kan me haast geen betere manier voorstellen om jezelf te aarden, dan door op deze wijze contact te leggen met de bron.
Hannie, 'blader' even terug, je naam staat er nog!
quote:alice33 schreef op 04 februari 2011 @ 15:34:

Hannie, dim eens even. Ik probeer jouw privacy te bewaken. Ik maak me ernstig zorgen over je pc-vaardigheden en forumvaardigheden.kan je ook afkorten met vaardigheden. punt.
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 04 februari 2011 @ 15:33:

[...]

Ik heb een inbouw.. dat zou pas gek zijn!!Dat dus. Is je complete koelkast plus inhoud 's morgens verdwenen, nét als je trek hebt in dat ene lekkere chocoladetoetje. Pure horror, ik zou gék worden!!
.

"36"

"er gebeurt niks"

* ligt helemaal dubbel *
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 15:31:

Aan Alice33: Wat doe jij agressief zeg. Misschien moet je maar wel met Patchoelie praten want dit is niet normaal.Hannie, lief dat je aan me denkt. Maar Alice wil dit niet en dat mag. Ze zal haar eigen weg moeten vinden in haar disbalans, daar is iedereen vrij in.
Nomi, misschien kun jij het beter uitleggen? Sommige mensen zouden een forumrijbewijs moeten hebben.
Nou ik snap er niks meer van.
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 15:34:

[...]

Ik vind dit zo'n mooie vorm van bewust bezig zijn met je energiebalans. Ik heb er een keer iets over gehoord op Paravisie.

Het later kunnen gebruiken van energie die je op dat moment niet gebruikt door het op te slaan in het aardse, het oer. De eigen energie van de steen gebruiken om jouw energie vast te houden en te ondersteunen.

En dan hebben mensen het over niet met beide benen op de grond staan Ik kan me haast geen betere manier voorstellen om jezelf te aarden, dan door op deze wijze contact te leggen met de bron.Ik ken alleen steenpuisten, maar dat is een heel ander onderwerp.
Ik heb 41 pagina's.

En Alice heeft gelijk. Hannie, geen persoonlijke info meer neerzetten hier. En wat er al staat kun je weghalen. Is echt wel zo verstandig.
hannie, zal ik het even in stapjes uit proberen te leggen

1. je zoekt even naar je eigen getypte stukje waar je achternaam in staat. Die kun je vinden door op de 1 tot 25 klikken boven de openingspost.

2. Als je hem gevonden hebt klik je op het rechthoekje met twee streepjes en een potloodje (op het beeld he). Dan kun je je verhaal aanpassen en je achternaam weghalen

Het is ook best ingewikkeld hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 15:36:

[...]

Hannie, lief dat je aan me denkt. Maar Alice wil dit niet en dat mag. Ze zal haar eigen weg moeten vinden in haar disbalans, daar is iedereen vrij in.Disbalans? Meen je dat nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven