Uit de kast!
vrijdag 4 februari 2011 om 16:06
Ik ben uit de kast. En dat voelt echt heerlijk!! De eerste keer vertellen was echt heel moelijk, maar ik heb inmiddels zoveel lieve, leuke en fijne reacties gehad dat ik niet meer snap dat ik hier zo tegenop heb gezien.
Zou het soms het liefst van de daken willen schreeuwen. Maar omdat het zo hard waait en regent leek dit me een betere optie smile:
Zou het soms het liefst van de daken willen schreeuwen. Maar omdat het zo hard waait en regent leek dit me een betere optie smile:
vrijdag 4 februari 2011 om 17:19
Super!!
Ik heb een vriend die laatst ook uit de kast kwam. (niet míjn vriend gelukkig)
Maar iedereen reageert heel relaxed en hij is ook heel blij.
Het lijkt me erg zwaar als je met zoiets rondloopt.Ook al is het helemaal niet zo raar natuurlijk.
Veel geluk en heel erg goed dat je de stap genomen hebt!
Het lijkt me erg zwaar als je met zoiets rondloopt.Ook al is het helemaal niet zo raar natuurlijk.
vrijdag 4 februari 2011 om 17:21
quote:zomerfreak schreef op 04 februari 2011 @ 17:19:
Super!!
Super!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 4 februari 2011 om 17:25
vrijdag 4 februari 2011 om 18:08
@ Ksenija
Het is me al lang duidelijk dat jij onophoudelijk een gooi doet naar de Meest Gehate Forummer Award.
Laat ik je dan bij deze vertellen dat je in aanmerking komt voor geen enkele award. Zelfs niet de Sneu Award want daar ben je veel te dom en lui voor.
Ook kan je ernaar fluiten dat Keyboard Cat ooit een noot voor je speelt. Die heeft echt wel spectaculairder domme 'acts to play off'.
Het is me al lang duidelijk dat jij onophoudelijk een gooi doet naar de Meest Gehate Forummer Award.
Laat ik je dan bij deze vertellen dat je in aanmerking komt voor geen enkele award. Zelfs niet de Sneu Award want daar ben je veel te dom en lui voor.
Ook kan je ernaar fluiten dat Keyboard Cat ooit een noot voor je speelt. Die heeft echt wel spectaculairder domme 'acts to play off'.
vrijdag 4 februari 2011 om 18:37
Ik heb vorig jaar een (geheime) relatie gehad. Daarin was de liefde wederzijds, maar na een aantal maanden hebben we daar (door omstandigheden) een punt achter gezet. Daarna ben ik helemaal verliefd geworden op een andere meid. Het was moeilijk om dit tegen haar te zeggen. Je weet namelijk niet of zij ook op vrouwen valt. Ik moet die radar nog wat beter ontwikkelen. Maar deze liefde bleek helaas niet wederzijds. Wel vind ik haar nog steeds helemaal fantastisch en is het 1 grote vlindertuin in mijn buik als ik haar zie. Ik hoop dat dit snel wat rustiger wordt en ik in die kleine vijver een hele lieve vis ga vangen!